Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Kui see nüüd Inglise versioon on, siis on see klaas ju teise kumerusega ja kauguse hindamine on esialgu ikka väga keeruline, eks pikapeale harjub ära.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
3C8 857 522 D mirror glass (aspherical- wide angle) with plate automatic anti-dazzle right rhd
Ega muud varianti ei ole jah. Kuidas siis on selle rhd peegliga?
Viimati muutis siLc, 06 Sept 2019, 09:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Mu eelmistel passatitel oli ka inglase peegel, aga vahe oli peegli jalas. Muidu ei olnud ka hull inglase jala nurgaga.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Täitsa normaalne peegel, saab ilusati sõita selle järgi.
Ilmselt on hädas sellisega võibolla need kes oma ajurakud kõik maha on joonud ja ajurakud pole suutelised enam infot töötlema ning nüüd tiksuvad puhtalt basic instinktide peal.
Ilmselt on hädas sellisega võibolla need kes oma ajurakud kõik maha on joonud ja ajurakud pole suutelised enam infot töötlema ning nüüd tiksuvad puhtalt basic instinktide peal.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Ära sildista
Olen kunagi sõitnud masinaga, millele keegi taat oli ise sirge klaasiga peeglid pannud, bläd kui vastik oli sõita, sihuke sigulli tunne tuli peale, ilma oleks isegi parem olnud....
Olen kunagi sõitnud masinaga, millele keegi taat oli ise sirge klaasiga peeglid pannud, bläd kui vastik oli sõita, sihuke sigulli tunne tuli peale, ilma oleks isegi parem olnud....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Olen pidanud seda kunagi tegema.....APPi!
Aga mis sa Jimmyst ikka ootad....Mannergul(Passat B3) kakkusin klaasi ära ja läks prügikasti. Keeldusin rajal sellise klaasiga sõitmast.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Täna sai käidud tehnilisel ülevaatusel, raputati , logistati ja paarutati kaasipedaaliga.
Tulemus, et midagi küljest ei väänatud ja ära ka ei kukkunud.
Seega TÜV läbitud.
Natuke moriti parktulede kallal. Nimelt paar aastat tagasi kui viimati käisin mainiti , et topelt parke pole ette vaja , seega kodeerisin originaaltuledes need välja ja parkide ülesannet jäid täitma päevakad mahadimmerdatud olekus.
Nüüd sügisel olla mingi muutus tulnud, et originaalid peavad igaljuhul põlema.
Eks viime auto vastavusse ja tulevikus probleeme pole.
Tulemus, et midagi küljest ei väänatud ja ära ka ei kukkunud.
Seega TÜV läbitud.
Natuke moriti parktulede kallal. Nimelt paar aastat tagasi kui viimati käisin mainiti , et topelt parke pole ette vaja , seega kodeerisin originaaltuledes need välja ja parkide ülesannet jäid täitma päevakad mahadimmerdatud olekus.
Nüüd sügisel olla mingi muutus tulnud, et originaalid peavad igaljuhul põlema.
Eks viime auto vastavusse ja tulevikus probleeme pole.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Sissekanne hooluspäevikusse
läbisõit 216 000 ja tehtud õlivahetus
läbisõit 216 000 ja tehtud õlivahetus
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Millal viimati pigileotust tegid?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Suve lõpus sai pigist puhastatud ja vist varsti peaks talvel kogunenud pigi ka maha lükkama
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Nädalapäevad tagasi sai järjekordselt riiuleid tühjendatud ja sinna kogunenud tagaakna elektrilise päiksesirmi jupid auto jülge kruvitud.
Elektriosa oli suht lihtne, paar juhet nupu külge, mis nüüd täidab oma originaalfunktsiooni, lisaks paar + juhet ja 1 mass keresse .
Ja teiseks oli videos näha, et maki auk tühi, nimelt käis makk vahepeal R36 laual ja sai peale eesti keele.
Huvitav on just see, et tegelikult 4xxx tarkvara versioon ei sobiks tehase andmete kohaselt minu makile, aga elu on ikka natuke teistmoodi...
Esimene katse autos andis sellise tulemuse järgmine katse , sellisel kujul aga tulemust ikka ei saanud Edasised toimingud juba R36 töölaual tõid ka oodatud tulemuse
Elektriosa oli suht lihtne, paar juhet nupu külge, mis nüüd täidab oma originaalfunktsiooni, lisaks paar + juhet ja 1 mass keresse .
Ja teiseks oli videos näha, et maki auk tühi, nimelt käis makk vahepeal R36 laual ja sai peale eesti keele.
Huvitav on just see, et tegelikult 4xxx tarkvara versioon ei sobiks tehase andmete kohaselt minu makile, aga elu on ikka natuke teistmoodi...
Esimene katse autos andis sellise tulemuse järgmine katse , sellisel kujul aga tulemust ikka ei saanud Edasised toimingud juba R36 töölaual tõid ka oodatud tulemuse
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tundub vähemalt sama äge või veel ägedam kui ma oma CC-le ehitasin
Rollo nupu vajutamises ning kardina ette kerimise jälgimises on mingi kirjeldamatu mõnu...
Rollo nupu vajutamises ning kardina ette kerimise jälgimises on mingi kirjeldamatu mõnu...
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Nüüd on vaja tagaustele A8 kardinad retroda, et suunatule kangidega kokku läheks.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Vahepeal pikk vaikus olnud
Sissekanne remondipäevikusse:
Vahetusse läksid starter(Valeo), nukkvõlli andur (Hella), õhufilter(Bosch), õlifilter(MAN), ja ka mootoriõli(Castrol 5W-30)
Sissekanne remondipäevikusse:
Vahetusse läksid starter(Valeo), nukkvõlli andur (Hella), õhufilter(Bosch), õlifilter(MAN), ja ka mootoriõli(Castrol 5W-30)
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tänu meie karmidele talvedele ja tuulistele ilmadele on juhipoolne põhjakate kannatanud kahju ning päris arvestatav kogus mateeriat on puudu.
Ja siis ei jäänudki muud üle kui asendada uutega.
Õnneks Tartu Forsis need jupid laokaup
See omakorda on kehv aerodünaamikale Ja siis ei jäänudki muud üle kui asendada uutega.
Õnneks Tartu Forsis need jupid laokaup
Viimati muutis volkar, 25 Sept 2020, 21:37, muudetud 1 kord kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tere
Kuna auto number lõpeb 0-ga siis oli detsember ülevaatusel käimise kuu.
Nii saigi eile vuratud kohale. Raputati, suruti gaasi, vaadati ja uuriti, midagi ette ei heidetud ju siis asi korras.
Löödi tempel ja kohtume järgmine aasta
Kuna auto number lõpeb 0-ga siis oli detsember ülevaatusel käimise kuu.
Nii saigi eile vuratud kohale. Raputati, suruti gaasi, vaadati ja uuriti, midagi ette ei heidetud ju siis asi korras.
Löödi tempel ja kohtume järgmine aasta
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tere ja,
Head uut aastat kõigile lugejatele.
Tänase sissekande ajendiks on üldiselt lühikesed päevad ja sellega kaasnevalt palju vaba aega õhtuti arvutis istuda.
Eks nii juhtubki, et võetakse ette mõni projekt, mis nõuab pikemat uurimist.
Suunitlus oli siis VAG grupi multimeediaseade Discover Media ja nimelt uurida kas oleks võimalik aktiveerida igasugi mitteaktiivseid funktsioone nagu Sport, CAR menüü, kaherealine menüüvaade jne.
Netis on selle kohta palju infot ja ka õpetusi, aga kui nullist ikka pihta hakata ja kedagi teadjat ei ole ka lisaks seletamas oleks justkui tegu mingi termotuumafüüsikaga.
Olles paar nädalat siis lugenud ja puurinud sai selgeks, et peale teadmiste võib vaja minna ka spetsseadmeid, kuna on suur tõenäosus lasta oma multimeedia seade "telliseks".
Olles siis oma arvates kõigega varustatud sai asutud asja kallale.
Esimese asjana sai proovitud ühte uuendust mis liikvele läinud ...VW_PQ_R0604T. Nimi uuendusel oli ebaharilik, sest tavaliselt on numbri lõpp kujul PxxxxT, kus xxxx näitavd siis mingit kindlat versiooni, lõputäht T aga tähistab tootjat, ehk minu puhul Technisat. Ebaharilik oligi siis selle grupi esitäht, mis õige softi korral peaks olema P. Kuna mul sedame HW32, aga antud fail mõeldud HW4x -le, siis ta niisama lihtsalt peale ei läinud. Tuli juhtfail ümber teha ja siis sai ka võimalikuks peale panna.Kui vaadata pildil versiooninumbrit, siis selge, et tegu bugise versiooniga, mis polegi mingi õige reliis vaid pigem mingi arendaja projektiga. Tööle ta läks, aga midagi uut ei tuvastanud.
Edasi siis lihtne lahenbdus, et pole mõtet hoida mingit bugist versiooni ja läksin tagasi vanale 0478 versioonile.
Eelnevalt oli siis ette valmistaud mitu pakki faile, mis aitavad siis erinevate funktsioonide lisamisega.
Paar esimest pakki läks hästi peale, kuni äkki põmm peale 1 uuendust jäi seade BOOTLOOP peale, ehk boot screenist edasi enam ei saanud. Siin tuli siis mängu muretsetud abimees Sellega toimetamise eesmärk oli panna seade Emergenci modesse, et saaks taastam hakata.
ühendus loodud... pildil näha, mis cpu-d seade kasutab Edasi tuli maha võtta seadme pealmine kaas, et saaks emaplaadil kahele kontaktile ligipääsu, mida lühistades sai aktiveerida emergenci mode. See aktiivne, tuli seade uuesti üle kirjutada originaal tarkvaraga ja jälle töökorras, ning sai jätkata kus pooleli jäi. Eks õppeprotsess ongi keeruline ja lisan kohe, et lasin veel kaks korda seadme kooma.
Sai mässatud erinevate asjadega, võrreldud väga palju erinevate platformide faile, aga lõpptulemus on selline, et sain kõik mis tahtsin ja kõik mis võimalik aktiveeritud
Üks kehva viga jäi ka silma, nimelt puhkeasendis on kella alla tekkinud ka kuupäev ja hetkel ei saa seda õigeks sättida. Aga vaatab uurib edasi võibolla on ka sellele lahendus olemas. Ei hakka ka postitust liiga pikaks venitama, et lisada kõiki pilte aktiveeritud asjadest, vaid paneks lõppu 1 video
Head uut aastat kõigile lugejatele.
Tänase sissekande ajendiks on üldiselt lühikesed päevad ja sellega kaasnevalt palju vaba aega õhtuti arvutis istuda.
Eks nii juhtubki, et võetakse ette mõni projekt, mis nõuab pikemat uurimist.
Suunitlus oli siis VAG grupi multimeediaseade Discover Media ja nimelt uurida kas oleks võimalik aktiveerida igasugi mitteaktiivseid funktsioone nagu Sport, CAR menüü, kaherealine menüüvaade jne.
Netis on selle kohta palju infot ja ka õpetusi, aga kui nullist ikka pihta hakata ja kedagi teadjat ei ole ka lisaks seletamas oleks justkui tegu mingi termotuumafüüsikaga.
Olles paar nädalat siis lugenud ja puurinud sai selgeks, et peale teadmiste võib vaja minna ka spetsseadmeid, kuna on suur tõenäosus lasta oma multimeedia seade "telliseks".
Olles siis oma arvates kõigega varustatud sai asutud asja kallale.
Esimese asjana sai proovitud ühte uuendust mis liikvele läinud ...VW_PQ_R0604T. Nimi uuendusel oli ebaharilik, sest tavaliselt on numbri lõpp kujul PxxxxT, kus xxxx näitavd siis mingit kindlat versiooni, lõputäht T aga tähistab tootjat, ehk minu puhul Technisat. Ebaharilik oligi siis selle grupi esitäht, mis õige softi korral peaks olema P. Kuna mul sedame HW32, aga antud fail mõeldud HW4x -le, siis ta niisama lihtsalt peale ei läinud. Tuli juhtfail ümber teha ja siis sai ka võimalikuks peale panna.Kui vaadata pildil versiooninumbrit, siis selge, et tegu bugise versiooniga, mis polegi mingi õige reliis vaid pigem mingi arendaja projektiga. Tööle ta läks, aga midagi uut ei tuvastanud.
Edasi siis lihtne lahenbdus, et pole mõtet hoida mingit bugist versiooni ja läksin tagasi vanale 0478 versioonile.
Eelnevalt oli siis ette valmistaud mitu pakki faile, mis aitavad siis erinevate funktsioonide lisamisega.
Paar esimest pakki läks hästi peale, kuni äkki põmm peale 1 uuendust jäi seade BOOTLOOP peale, ehk boot screenist edasi enam ei saanud. Siin tuli siis mängu muretsetud abimees Sellega toimetamise eesmärk oli panna seade Emergenci modesse, et saaks taastam hakata.
ühendus loodud... pildil näha, mis cpu-d seade kasutab Edasi tuli maha võtta seadme pealmine kaas, et saaks emaplaadil kahele kontaktile ligipääsu, mida lühistades sai aktiveerida emergenci mode. See aktiivne, tuli seade uuesti üle kirjutada originaal tarkvaraga ja jälle töökorras, ning sai jätkata kus pooleli jäi. Eks õppeprotsess ongi keeruline ja lisan kohe, et lasin veel kaks korda seadme kooma.
Sai mässatud erinevate asjadega, võrreldud väga palju erinevate platformide faile, aga lõpptulemus on selline, et sain kõik mis tahtsin ja kõik mis võimalik aktiveeritud
Üks kehva viga jäi ka silma, nimelt puhkeasendis on kella alla tekkinud ka kuupäev ja hetkel ei saa seda õigeks sättida. Aga vaatab uurib edasi võibolla on ka sellele lahendus olemas. Ei hakka ka postitust liiga pikaks venitama, et lisada kõiki pilte aktiveeritud asjadest, vaid paneks lõppu 1 video
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Sissekanne remondipäevikusse
Välja vahetatud mõlemad sharniirid.
Läbitud ka TÜV
Viimane aasta oli läbisõidu poolest tagasihoidlik, ainult 6000km
Välja vahetatud mõlemad sharniirid.
Läbitud ka TÜV
Viimane aasta oli läbisõidu poolest tagasihoidlik, ainult 6000km
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tänu PriitV tähelepanelikkusele lisan teemast puudu oleva postituse.
Nimelt sai välja vahetatud eelmise aasta aprilli lõpus 3AA pimenurga abilised 5Q0 omade vastu.
Abilised 5Q0907686С ja 5Q0907685С sai muretsetud aliexpressist koos abiliste hoidjatega 5G6907455 ja 5G6907456 Abiliste hoidjad sobivad ideaalselt passat B6 pampri alla.
Lisamaterjalideks veel radaritele 2 pistikut 1J0973714, mis saadaval igas hästi varustatud poes ja pingeregulaatorid mille jalgade vahele sai joodetud väiksed kondekad Need regulaatorid on vajalikud, et 5Q0 radaritest väljuv 12v pinge tõmmata alla 5v peale, mis on sobiv B7 peeglites olevatele LED hoiatustuledele.
Juhtmed tuli natuke pampri taga ringi lapata, kuna 5Q0 master ja slave radarid on vastupidiselt B7 omadele. Lisasin juhtmestikku ka 3 pin pistikud millesse pistsin sisse pinge regulaatorid ja kinnitasin need alumiinim radika külge juhuks kui tulevikus peaks mõni neist regulaatoritest läbi kärsama on lihtne vahetada ilma jootmata.
Lõpus siis nagu ikka arvutiga kodeeritud ja adapteeritud ja nii nad tööle hakkasid + lisaks RTA mida B7 radarite puhul ei olnud.
Radarid töötavad hästi, tuled peeglites on eredamad ja hästi nähtavad ka päevasel ajal.
Nimelt sai välja vahetatud eelmise aasta aprilli lõpus 3AA pimenurga abilised 5Q0 omade vastu.
Abilised 5Q0907686С ja 5Q0907685С sai muretsetud aliexpressist koos abiliste hoidjatega 5G6907455 ja 5G6907456 Abiliste hoidjad sobivad ideaalselt passat B6 pampri alla.
Lisamaterjalideks veel radaritele 2 pistikut 1J0973714, mis saadaval igas hästi varustatud poes ja pingeregulaatorid mille jalgade vahele sai joodetud väiksed kondekad Need regulaatorid on vajalikud, et 5Q0 radaritest väljuv 12v pinge tõmmata alla 5v peale, mis on sobiv B7 peeglites olevatele LED hoiatustuledele.
Juhtmed tuli natuke pampri taga ringi lapata, kuna 5Q0 master ja slave radarid on vastupidiselt B7 omadele. Lisasin juhtmestikku ka 3 pin pistikud millesse pistsin sisse pinge regulaatorid ja kinnitasin need alumiinim radika külge juhuks kui tulevikus peaks mõni neist regulaatoritest läbi kärsama on lihtne vahetada ilma jootmata.
Lõpus siis nagu ikka arvutiga kodeeritud ja adapteeritud ja nii nad tööle hakkasid + lisaks RTA mida B7 radarite puhul ei olnud.
Radarid töötavad hästi, tuled peeglites on eredamad ja hästi nähtavad ka päevasel ajal.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Sain natuke innustust PriitV postitusest, kus auto iseroolimise aega on pikendatud ja oma igiliikuril sama asi läbi tehtud.
Kindlati ei hakka nüüd sõidu ajal uinakut tegema , ega pagasiruumis võileiva järel käima, aga eelnev 15 sekundit oli ikka liiga lühike.
Aega kulus ära pea tunnike, peamiselt küll mooduli uuendamisele, no aga parameetrite vahetus käis lihtsalt. Kalibreering jäi püsima.
Lõpptulemusega rahul
Kindlati ei hakka nüüd sõidu ajal uinakut tegema , ega pagasiruumis võileiva järel käima, aga eelnev 15 sekundit oli ikka liiga lühike.
Aega kulus ära pea tunnike, peamiselt küll mooduli uuendamisele, no aga parameetrite vahetus käis lihtsalt. Kalibreering jäi püsima.
Lõpptulemusega rahul
► Näita Spoilerit
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tere
täna tuli maanteeametist huvitav e-kiri
huvitav, mis parandusmeedet pakutakse nii vanale autole . Saatsin vastavasisulise päringu ka AastaAuto+-ile ja ootame ära vastuse.
Või on keegi veel saanud vastavasisulise teate hiljuti ja juba teab millega tegu
täna tuli maanteeametist huvitav e-kiri
► Näita Spoilerit
Või on keegi veel saanud vastavasisulise teate hiljuti ja juba teab millega tegu
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Takata airbag
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Tanud vastamast ja juhendamast
mnt ametis tõesti meede kirjas Kuna autol rool koos airbagiga vahetatud siis suure tõenäosusega mind ei puuduta, samuti kindalaeka kohal uus bag (meeldetuletav selgitus , et miks viewtopic.php?p=786472#p786472), aga kindluse mõttes peaks ikka käima ja ette näitama, sest tegu ju ohtliku asjaga.
Muidugi see kõik viis mu suured lootused, et tootja andmetel on kere valesti koostatud ja tükib roostetama ja nüüd tehas soovib seda ümber vahetada
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
A huvitav, kas siis pannakse parandusmeetmesse kirja - et "rakendatud" (kuigi rool ju teine) või "loobunud vabatahtlikult"? Või on seal veel selline valik ka, et "ei kohaldu"?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
Ummamuudu Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar
Transpordiametisse ja esindusse tuleks ühiskiri saata, et kallid sõbrad. Mul on B7.5. Mul ei ole seda rooli. Tehke korda oma andmebaas:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.