VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Pole väga ammu siia foorumisse ühtegi autoteemat teinud aga kuna sattus kätte veel üks tänaseks haruldasem Golf,
siis võiks ju selle vea parandada ja natuke endale ajaviidet teha.
Sai siis koos sõber Dan-iga selline eksemplar 'WINTER BEATER'-iks ligi võetud.
Tõime ta aasta esimese töönädala lõpus Rakverest, kus ta tegelikult päris pikka aega juba müügis oli olnud.
Mingidki pildid üritan lähiajal organiseerida autost, kui ta kuskil lumest puhtaks õnnestub sulatada.
Hetkel on ainuke fotojäädvustus kohe peale ostuhetke tehtud pilt: Kuldne Golf IV

Jutu järgi pidi kõik väga heas korras olema aga kohapeal selgus nagu ikka reaalne tavapärane olukord.
Suurimateks probleemideks osutusid mitte toimiv Haldex ning mädad tagumised pidurisupportid.
Kere on pillil Dan-i sõnutsi liigagi viisakas talvel hullamise tarbeks.
Auto ise oli ostu hetkel 100% stock lahenduses, kui aftermarket Pioneer makk välja arvata.
Mõned mod-id ja elementaarsed remondid oleme juba teinud, need toon järgnevas listis välja bold-ina.

Mootor:
* 2.8 24V VR6 150kw (BDE)
* Stock

Jõuülekanne:
* 02M 6 käiguline kast (DRP)
* EDL
* Haldex Gen1 keskdiffer
* Quaife ATB LSD tagadiffer (QDF30R)
* PowerFlex dog-bone puksid
* ESP defeat (ABS plokist välja kodeeritud)
* 16" Michelin piigid jäärajale

Veermik & pidurid:
* ABS
* StrongFlex eesmiste õõtsade puksid (eesmised kollased 90 ShA, tagumised punased 80 ShA)
* StrongFlex eesmise stabilisaatorvarda kere puksid 19mm (kollased 90 ShA)
* Uued tagumised pidurisupportid (MaxGear)
* Stock

Sisu & lisavarustus:
* Hele riidest salong
* Automaatsed päevasõidutuled
* Salongi õhuringluse delete (veakoode pole)
* Fantoomtoitega antennikaabli adapter makile
* Raamita klaasipuhastite varred ees
* Valeo (OEM) raamita eesmised klaasipuhastajad

Auto ise ei hiilga just lisavarustusega aga antud otstarbe jaoks ei ole see ka otseselt oluline.
Läbisõit on tal odomeetri järgi juba 340 000km aga tundub, et eelnevad omanikud on teda suhteliselt viisakalt hooldanud
ning tänu sellele on veel omajagu autot järgi, mida tarbida.
Kuna 4Motion ei toiminud ja Golf 2 projektika tarbeks oli mul ammu üks Quaife-ga tagadiffer varuks soetatud,
siis ilma pika mõtlemiseta viskasin kogu teise diffri selle vigase Haldexi asenduseks (hiljem vaatab, mis autol all olnud diffril reaalselt viga).
Koos diffri vahetusega ka täis hooldus tagadiffrile ning kiire veermiku ja tehnika kontroll, peale mida sai tellitud:
* ette Strongflex polüpuksid (õõtsa tagumised puksid läbi nagu ikka) + mõlemad uued šarniirid (üks täiesti läbi)
* taha uued supportid
* uued raamita kojamehevarred + luuad (originaal juhi oma kõver ja luudade hoovad pidevalt jääs, ei pühi normaalselt)
* uus salongifilter

To-do list sai ka koostatud, et auto viia normaalsesse sõidukorda ning seda üritame vastavalt vabale ajale täide viima hakata.
Me Dan-iga mõlemad oleme selles osas pedandid, et raipega ringi sõita ei viitsi, auto peab tehniliselt olema ikkagi salongiauto sarnane.
Ma ei mõtle siinkohal välimusest vaid elementaarsest tehnikapoolt nagu pidurid, elementaarne hooldus, lekked jne.

Pakilisem TO-DO:
* Käiguhoovastik üle vaadata, liigub kahtlaselt
* Keskluku pult töötab vaid ukse kõrvalt
* Ukselukustite mikrolülitid on tuksis

Hetkel lükkasime all olnud originaal valukatele peale autoga kaasa tulnud 16" proti naastud, mis peavad üllatavalt hästi.
Tegelikult pole valimatutes kohtades külg ees sõitmiseks väga suurt vahet, milliseid kasutatud rehve parasjagu lõhkuda.
Garaažis ootavad teise VR6 4Motion-i all üleeelmine talv olnud 16" Michelin-i piikrehvid ka, mis see talv selle Golf-i alla ka keerata ikka tahaks.

Tegelikult on meil üks Golf IV projektikas veel kahepeale, mis hetkel saab suuremat sorti keretöid ning veel mõned huvitavad VAG grupi projektikad ja igapäevasõidukid.
Viimati muutis M-Tech, 14 Mär 2019, 23:04, muudetud 7 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Sellel teemal on 127 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”