Sai.
Ainus mida ma oskan kahtlustada on see, et kuidagi märkamatult sai webasto puldist tööle pandud ja see uhas õhtul/öösel tunni plus see aeg mis ma enne käivitamist lasin soojeneda ja see ehk tõmbas aku tühjaks?
Moderaator: etnies858
Sai.
Samas kui seisma jääda, n-ö välja suretada, läheb siis automaatselt sisupidur peale, mingi n-ö seos seal ikka on. Aga eks vaatab, uurib. Ilm ka selline, et igasugu asju juhtub ja ei oska välistada kas temperatuurist, lumest/jääst või millestki muust.MustVälk kirjutas: ↑07 Jaan 2024, 16:50 The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When you brake your car to a stop, Auto Hold keeps the braking pressure you last applied. You can take your foot off the brake pedal and all four wheel brakes will stay on.
Ehk siis seisupiduri mootorid ja autohold ei tööta koos niikuinii.
Mul 60min pandud 1 tsükkel, aga eks laen täis ja kontrollin enne käivitamist mõnel hommikul mitu V näitab.jussike kirjutas: ↑07 Jaan 2024, 19:07 Weba ei saa sul öö läbi uhada, kas mitte 45 min oli max aeg?
Korras aku puhul ei suuda weba akut kahe tsükliga kuivale tõmmata.
Sul ikka miski muu koterman seal toimetamas.
Autohold ja seisupidur on kaks iseseisvat süsteemi, üks töötab õliga, teine elektriga, korraga nad töös ei ole.
Miks? Ise sätin kaua tahan, et soojendab, st arvestan ja millal vaja minna, vastavalt sellele panen sooja. See ei tähenda, et ma igakord 60min käia lasen.
Mõtlesingi, et lased webal 1h kütta enne kui stardid
mul bitdi oli pikk käivitus, ka vigasi polnud. panin uued peale, va see üks va kallis, mis seal oli ning käivitus paranes.
Täis laetud, testriga kontrollitud. Peale pannes oli 13.05V, SOH ja SOC 100.
Võimalik, silmadei näinud ja käed ei tunnetanud, selleks peaks kogu külje lahti võtma.
Kas neid tehase aktsioone saab VIN koodiga kuskilt kodulehelt ka vaadata?
Ausalt öeldes ei tea.
Ma ei tea kust su teadmised pärinevad, aga vanasti oli täis laetud aku 12.6-12.8V Generaator laeb 13-15,v vahemikus.
Enda Alltrackil andis kohe tunda, kui OBD11 külge jäi. Käivitus laisemalt.