needle lift sensor
Tere!
Nimelt on ford galaxy 1,9tdi 81kw veateatega 00542 needle lift sensor "short circuit to positive or open circuit". See on siis kolmanda pihusti andur. Juhtmestik sai multimeetriga testitud otse ajju ühendavast pistikust kuni pihusti andurini, katki ei olnud. Anduri takistus on mõõdetud ja vahemikus 90 külmalt ja 106 soojalt. Auto saadab ka 5v peale. Viga ei kao ära ka siis kui kustutada. Pihusti on vahetatud.
Mootor on volkswageni 1.9tdi VAG grupi AFN sellepärast ka postitus siin.
Kas keegi on sarnase hädaga tegelenud ja oskab lahendusi pakkuda?
00542 needle lift sensor, veateade, vajan diagnostika abi.
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Mai 2024, 17:36
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
00542 needle lift sensor, veateade, vajan diagnostika abi.
Juhtmete puhul tuleb muud variandid ka läbi mõôta, et poleks lühises omavahel või mõne teise juhtme plussi/massiga. Aju klemmidelt võiks ka takistust mõõta. Kui kõik muu korras, siis tuleks teist aju proovida.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Mai 2024, 17:36
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 2 korda
00542 needle lift sensor, veateade, vajan diagnostika abi.
Aitäh kiire vastuse eest!
Kas seda viga ei pruugi mingi muu elemendi vale näit põhjustada? Lugesin netist midagi turbo/egr solenoididest ja kütusepumba liiga väikese kütusekoguse saatmisest? Ma ise arvan, et selle puhul oleks veateade vist "signal intermittent", aga ei ole kindel. Väga palju on sellist umbmäärast infot.
Katsetan sellegipoolest need viisid ära. Kas teate ka kui palju voolu peaks aju saatma puhusti andurile? Mõõtsin endal 5v
Kas seda viga ei pruugi mingi muu elemendi vale näit põhjustada? Lugesin netist midagi turbo/egr solenoididest ja kütusepumba liiga väikese kütusekoguse saatmisest? Ma ise arvan, et selle puhul oleks veateade vist "signal intermittent", aga ei ole kindel. Väga palju on sellist umbmäärast infot.
Katsetan sellegipoolest need viisid ära. Kas teate ka kui palju voolu peaks aju saatma puhusti andurile? Mõõtsin endal 5v
-
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
00542 needle lift sensor, veateade, vajan diagnostika abi.
Veakoodi juures oleva selgituse põhjal on see ikkagi puhas elektriahela viga. Sa pole täpsustanud et kas viga tuleb ka seisva mootoriga kohe tagasi. Kui tuleb, siis peab midagi valesti olema juhtmetega, äärmisel juhul ajuga. 5V kohta ei oska peast öelda.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Mai 2024, 17:36
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 2 korda
00542 needle lift sensor, veateade, vajan diagnostika abi.
LAHENDATUD
Veaks osutus eelmise mehaaniku puisus. Kolmanda pihusti ja õhu sissevõtu temperatuuri andur (lõdviku lüljes andur) pistikud olid ära vahetatud. Täpselt samasuguse disainiga, üks on pruun teine must pistik. Tõstsin tagasi ümber ja koheselt olukord lahendatud.
Probleem oli huvitav, sest pihusti anduri takistus sobis vahemikku kus autoarvuti ei näidanud veateateks õhu sissevõtutemperatuuri andurit. Kui mootor soojaks sai siis läks takistus liiga suureks ja tekkis veateade.
Veaks osutus eelmise mehaaniku puisus. Kolmanda pihusti ja õhu sissevõtu temperatuuri andur (lõdviku lüljes andur) pistikud olid ära vahetatud. Täpselt samasuguse disainiga, üks on pruun teine must pistik. Tõstsin tagasi ümber ja koheselt olukord lahendatud.
Probleem oli huvitav, sest pihusti anduri takistus sobis vahemikku kus autoarvuti ei näidanud veateateks õhu sissevõtutemperatuuri andurit. Kui mootor soojaks sai siis läks takistus liiga suureks ja tekkis veateade.