Olen lähiajal sunnitud ette võtma 2014 Sharani hooratta vahetuse, kas keegi on seda ilma tõstuki või kanalita ka teinud ? Plaan oleks auto tõsta pakkudele, nii et saaks ise selili all toimetada. (Jah, kõik on võimalik, aga kas kellegil on reaalselt ka kogemust sellega)
Teine küsimus oleks, kui kast juba maas on, kas oleks mõistlik sidurit kuidagi kontrollida ? Kasti töös otseselt midagi ei kurda va et kohalt minnes jõnksutab, eriti külmalt ja samuti külmalt 1, 2 ja R "libiseb", ehk siis nende käikudega sõites võib gaasiga mängida ja pöörded käivad 1000-2000 vahemikus. Kas see võib olla siduriga seotud probleem või mehhatroonika ?
Autoks Sharan 2.0 tdi 103kw CFFB 6k automaat ja läbisõiduks 335000km, minu käes olnud 60000km jagu, enne seda ajalugu teadmata.
Igasugune abi teretulnud
DMF vahetus ja DSG siduri kontroll
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
DMF vahetus ja DSG siduri kontroll
On reaalne kogemus käigukasti vahetusest,siduri ja hooratta vahetusest. Sellepärast ütlengi kindlalt,et ainult kanali peal olgu auto. Kanali peal saab ka taliga toetada mootorit,muuta vajadusel kõrgusi,mis paratamatult ju tekivad. Tõstuk viib auto ,,lae,, alla. No see ei ole see mis on kanalis remont. Jutu lõpetuseks. Sellepeale annab küll tulla,et seljali maas käigukast maha võtta(tead ka kui palju kk. kaalub?,automaat kk).Siiski. Ei ,,löö,,küsija suu pihta.Minu lisa märkus. Tali onju loomulikult lae külge kinnitatud,tõstab või langetab.Ootan proffdelt foorumi lugejatelt asjakohast märkust.