VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kaiste
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Dets 2024, 23:32
Auto: Vw Goff 3 syncro
Asukoht: Pärnu

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Kaiste »

Tervist foorumlased

Oleks siis mõte syncro golf 3 1.8 mootor vahetada 2.8vr6 vastu. Kas keegi on sellise tööga ennem kokkupuutnud ja oskaks lahti seletada kui keeruliseks see minna võiks ja mida peale mootori veel vaja oleks?

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 51 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas argo »

Doonorautot oleks vaja, kõige lihtsam.
(Mootor, kast, aju, juhtmestik, sillad, ninaraam, radikas ja kindlasti veel umbes 10 asja)
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kaiste
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Dets 2024, 23:32
Auto: Vw Goff 3 syncro
Asukoht: Pärnu

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Kaiste »

Kindel et nii keeruliseks läheb see?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7921
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 166 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kahjuks jah.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1117
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 63 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas links »

Loodeti vist mõne õlle ja paar nädalavahetusega asi ära teha :D

Mida vanem asjandus, seda suurema tõenäosusega ON vaja doonorit ja pigem nüüdsel ajal sellise komboga leida on omamoodi ooper.

Jäta orikaks või mõtle siis kastist väljaspoole.

Kaiste
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Dets 2024, 23:32
Auto: Vw Goff 3 syncro
Asukoht: Pärnu

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Kaiste »

Jah variant oli ka see et kui läheb liiga keeruliseks siis tuleb originaal mootorist natuke rohkem jõudu välja pigistada

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 664
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 59 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Ristotu »

No selle 1.8 vabalthingava jõu välja pigistamine on ka nihuke omaette tegemine. Lihtsam siis 1.8T Golf4 pealt näiteks, selleks sul siis vaja muidugi komplektset mootorit, aju ja juhtmesikku ja pädevat inimest, kes selle ühildab.
Lugupidamisega
Risto

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2836
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Risto. See teeb auto ehitajale sama ,,peavalu,, kui tahta V 6.mootor aiste vahele panna. G4. ja G3el. on ju ka mootorite kinnituste erinevused.Väljalaske kollektorid,sisselase jne. Olgu ,aga asjal pole mõtet seda enam,kui ise ei ehita.

Kaiste
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Dets 2024, 23:32
Auto: Vw Goff 3 syncro
Asukoht: Pärnu

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Kaiste »

Selge, panen selle mõtte hetkel pausile ja hoian asjad kenasti korras ja siledana, paneks siis rõhku hetkel välimusele ja sisule

Asko
Huviline
Postitusi: 1316
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
Asukoht: Saku
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Asko »

Mina paneks 1.8T sinna vahele ja mootorikinnitused tegelt sobivad 1:1le mk3 omad selle 1.8T mootorile.
www.motorunion.ee

Sõidu- ja pakiautode remont ja hooldus Keilas ja Jüris.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2836
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Asko. G3e. mootori kinnitus aiste vahele ja G4ja kinnitus aiste vahele...pole teinud,kuid kuna mootor on koos käigukastiga siis siin tulebki erinevus kinnitus punktidest. Seda tean.

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 664
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 59 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Ristotu »

Mootor käib ka käigukastist eraldi ja kui jätta G3 käigukast, siis käigukasti kinnitustega ei teki probleeme.
Lugupidamisega
Risto

Vvariant
Huviline
Postitusi: 266
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 38 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas Vvariant »

Vana reegel peab alati paika, kui tahad autost kiiremaks, on odavam osta kohe kiirem auto kui tuunida vana.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 38 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Vvariant kirjutas: 28 Jaan 2025, 13:05 Vana reegel peab alati paika, kui tahad autost kiiremaks, on odavam osta kohe kiirem auto kui tuunida vana.
Ma olen sellega nõus, osta tehaseseades suurte kilovattidega mootor ja naudi siis seda autot. Veel parem unusta VW ja osta hoopis Porsche, siis ei peagi midagi väga ümber tegema. Teisest küljest inimesed on erinevad ja mõni tahabki vaikselt ise nokitseda. Tihti juhtub ka nii, et mingi aeg saab isu nokitsemisest täis ja siis ilmub foorumisse kuulutus- müüa pooleliolev projekt. Golf III on täna juba vaikselt hobiauto staatusesse tõusmas ja mina hindan autodes eelkõige originaalsust ehk mina püüaks seda Golfi säilitada võimalikult originaalilähedasena. Aga see olen mina.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2836
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kaupo 51. Mina olen auto teemas sinuga.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1310
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 52 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas vredestein »

Eks siin tulebki mängu lause "build not bought" ehk eestikeeli "ehitatud mitte ostetud". alati võib osta mingi superauto aga teadmine, et oled loonud midagi enda kätega on maailma kõige parem tunne. Raha eest saab küll jah ilusaid asju osta aga siis puudub asjal mõte minumeelest ja oledki tavaline vend oma ülivägeva kiire autoga. Eks on ka neid kes lasevad hullu papi eest midagi valmis ehitada, ainuke asi mis ise külge keeras oli käigukangi nupp või siis a,la valisin ise vaiba värvi ja serveeritakse kui oma hullu projekti, suht pointles ju :D .

Kui on olemas doonorauto millelt mootori koos kastiga saad siis pole muret.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 38 korda

VW Golf 3 syncro 1.8i swap 2.8 vastu

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Väga tihti jäävad sellised projektid pooleli. Põhjuseks 1. Raha sai otsa 2. Isu ehitada sai otsa 3. Teadmised kuidas ehitada said otsa. Või siis kõik need kolm asja kokku. Siis paisatakse poolik projekt müüki. Aga eks igaüks teab ise paremini, mida oma varaga pihta hakata.

Vasta

Mine “Mootor”