Noooh teate see mitme töökoja vahel sõelumine on tulnud vist lootusest, et ehk ei pea ikka sinna esindusse minema ja võib-olla nüüd keegi mõistab seda viga korda teha...
Kuna elan välisriigis kus keskmiselt tavalises remonditöökojas see tunnitöö hind kõõlub seal 60-80€h siis kohe väga ei julgegi esindusse minna.
Edaspidine plaan on siis nüüd pühadeks riskipeale kodumaale tagasi tulla ja auto esindusse viia... Ei oskagi ette kujutada kas masin üldse välja veab, see on selline ~350 kiltsane tripp.
Kuid siinkohal tahaks tänada foorumi liikmeid kes on kaasa mõelnud ja üritanud aidata mul seda probleemi lahendada, sealhulgas eriti suur tänu Mihklile & Teedule abivalmiduse eest!
Eks ma hoian teid edaspidiste toimumistega kursis, kuid praeguseks soovin teile kõigile rahuliku jõuluaega ja meelepärast aastavahetust.
PS.Ohutut liiklemist!
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Tere tere, nüüdseks on natuke aega möödas ja ma julgeks teatada, et mu auto on korras. Nimelt sai käidud esinduses, ning sealt selgus milles viga oli....
Põhjust moto tulele oli - katkised juhtmed kusagilt EGR'i tagant
Jõu ärakadu & käikudega jukerdamine: vananenud käikari õlifiltri tihend mille vahelt oli õli pikapeale välja lekkinud (ligi 2L).
Põhjust moto tulele oli - katkised juhtmed kusagilt EGR'i tagant
Jõu ärakadu & käikudega jukerdamine: vananenud käikari õlifiltri tihend mille vahelt oli õli pikapeale välja lekkinud (ligi 2L).
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Vw caravelle 2.5 96kw tegi sama asja, ei lasknud üle 3000pööretel minna, lõpuks tuli välja et turbo võll oli pooleks.