samzik kirjutas:Kui Tallinna tuled, tule läbi, vaatame korra, äkki näen midagi ja proovi teist manokat näiteks!
Tallinna tulen nii umbes 2 ja poole nädala pärast,kuskil peale lõunat peaks laev Tallinna jõudma,kui sobib siis võiks vaadata küll...Manokat süüdistada ei tahaks väga,täna sai survestamise jaoks siin süsteeme aretatud ja see rõhk millega lõdvikud kontrollisin(o,6)näitas turbo rõhu näidik salongis sama..Natukene kahtlane teema,auto ostmisest saadik koguaeg nii olnud,lihtsalt mina leppisin siis mõttega(kui näidikut polnud)et juu siis see 110kw ei lähegi nii hästi kui eelmine auto Bmw E38 728...Kuigi tuleb välja et Passatil hoopis mingi kala rõhuga
samzik kirjutas:Kas sul kummi lõdvikuid on mida käega katsuda? Kui on siis kaasi andes peaks need kõvaks minema kui rõhk tekib. Samas ma pole kindel kas seisva mootoriga rõhku üldse üles saab. Lisaks kas autol nö tõmme on veel alles, või tunda, et autol tekib mingist pöördest tõmme...
Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
T6nis2 kirjutas:Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
PS. siseslaskes on ju enamasti nö vaakum, ehk hõrendus tühikäigul. Alles siis kui turbo hakkab tootma sõites, kaob hõrendus.
Tervist,autol on selline ühtlane minek koguaeg,ei ole nagu sellist nn mingi koha pealt parem minem vms
Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla.
spool kirjutas:Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla.
Selge,eks ma vahetan selle wg välja ja vaatab mis siis saab..
Seniks aga tänud kõigile!
Algatuseks võiks toda wg klappi lihtsalt proovida liigutada. Kui on kinni kiilunud ja lahti saad siis algul võiks ta ju natuke aega toimetada kuni uuesti kinni jääb.
Leidsin ühe sellise juttu siit samast klubist.Jutt siis aasta uuemast vw passat 1.8t
Ehk siis eriti muid variante üle ei jäänud kui suhteliselt tüüpilist wastegate klapi lahkumist kahtlustada.
Sai eemaldatud turbo ning wg klapp oli kenasti katalüsaatorisse jõudnud. Sealt sai see välja koputatud ning õigele kohale tagasi keevitatud ning turbo uuesti külge pandud.
Küsimus siit jutust,võib olla mullgi seel klapp katti jõudnud,kuigi ma ise mõtlen kas ta siis kolisema ei hakkaks seal vms?Ja temalgi oli turbo rõhk vaid o,1-0,2 bari,kõiku muid asju oli kah kontrollinud ja töötastid kh nii nagu peab.Nagu minulgi
Viimati muutis Raix22, 07 Sept 2010, 19:48, muudetud 3 korda kokku.