KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

Mõistlik oleks lasta uus toru panna sinna, see teibituuning suvel ja kuumusega ei ole eriti äge vast.

VWalker
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas VWalker »

kust seda toru otsida, olen kuulnud et üsna kallis tükk, või otse forssi?

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Kummist või plastist osa? Kurviga kummi asemele tuuningpoest silikoonist asemik või sirge asemel alumiinium (või odavam - roostevaba).
Samas forssi variant võib jah odavam olla kui nad sellist pahna ladustavad.

Kratt
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Sept 2008, 23:35
Asukoht: Pärnu

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas Kratt »

Oma Passatil unustasid poisid esinduses kõik vaakum-voolikud lahti. Vedas, et midagi peeti ei jõudnud minna. Seega nende tuvastamisoskustes ei ole ma enam nii kindel kui olin varem :S
VW Das Auto

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas homer121 »

1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas copilot »

homer121 kirjutas:1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??
2l/h....arvan et su komp näitab aia teibaid :wink: minu 81 kw mille komp valetab +- 0.1L siia sinna(tankimise meetodil mitu korda kontrollitud) võtab ~ 0,39l/h, seda näitab siis väh VAG com kaabel. Oled kulu üldse tankimise meetodil ka ära mõõtnud v vaatad aint komp näitu. ja 10l linnas sajale küll ikka ulme suur kah...enda boraga linnas ja tallamisega max 7, kuid tav sinna 6 ja 7 vahele.
Viimati muutis copilot, 15 Juul 2011, 06:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

copilot kirjutas:
homer121 kirjutas:1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??
2l/h....arvan et su komp näitab aia teibaid :wink: minu 81 kw mille komp valetab +- 0.1L siia sinna(tankimise meetodil mitu korda kontrollitud) võtab ~ 0,39l/h, seda näitab siis väh VAG com kaabel. Oled kulu üldse tankimise meetodil ka ära mõõtnud v vaatad aint komp näitu. ja 10l linnas sajale küll ikka ulme suur kah...enda boraga linnas ja tallamisega max 7, kuid tav sinna 6 ja 7 vahele.
1.9tdi 96kw, automaat linnas 9-11 näit täitsa tavaline. kohapeal kuuma ilmaga tiksus 1.0-1.3l/h, kont möllas.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas samzik »

Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.

Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.

Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nokia555 kirjutas:
samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.

Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.
sellised siis VAG 1,9 TDI 96kw motod:

96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) (ätt) 4,000 rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) (ätt) 1,900 rpm — ASZ, AVF, BLT

ehk siis kõigil tehase järgi sama vääne :wink: :roll: See kuidas ja kas miski masin kummivilinal kohalt ära läheb oleneb pigem kõigest muust kui sellest piskust väände vahest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

copilot kirjutas:
Nokia555 kirjutas:
samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.

Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.
sellised siis VAG 1,9 TDI 96kw motod:

96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) (ätt) 4,000 rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) (ätt) 1,900 rpm — ASZ, AVF, BLT

ehk siis kõigil tehase järgi sama vääne :wink: :roll: See kuidas ja kas miski masin kummivilinal kohalt ära läheb oleneb pigem kõigest muust kui sellest piskust väände vahest.
AWX engine with 285nm.
there also is AVF model, wich has 310Nm.

Neid mõtlesid hoopis, ei ütleks, et muudatus nüüd nii väike on, see oleneb kudas kellegile muidugi, aga ikka vahe on sees.
Viimati muutis Nokia555, 15 Juul 2011, 17:23, muudetud 2 korda kokku.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta

Lugemata postitus Postitas samzik »

Ah pumpdyysidega motost saab välja võtta tehase turbo ja pihustiga 260 hpd. Turbo eluiga jääb ainult lühikeseks painates niipalju. Aga vaja on uut sidurit hooratast ja intercoolerit kindlasti. Mootori padjad peavad olema teised jne. Aga see kõik käib nende aladimensioneeritud hooratta ja siduri kompottide juurde.

Kas keegi on pd lt EGRi ära võtnud? On see kütte kulu mõjutanud? Proovime siiski kütusekulu teemas püsida, kuigi sellesarnane teema on olemas siin foorumis juba varem.

Seatil oli sellest 1.9 sast olemas ka 118kw versioon tehasest.

Kas keegi on näinud sellist seadet mis juhiks ise turbo geomeetriat vastavalt rõhule, nö standalone seadet.
Viimati muutis samzik, 19 Juul 2011, 12:50, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Diislid”