KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Mõistlik oleks lasta uus toru panna sinna, see teibituuning suvel ja kuumusega ei ole eriti äge vast.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
- Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
kust seda toru otsida, olen kuulnud et üsna kallis tükk, või otse forssi?
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Kummist või plastist osa? Kurviga kummi asemele tuuningpoest silikoonist asemik või sirge asemel alumiinium (või odavam - roostevaba).
Samas forssi variant võib jah odavam olla kui nad sellist pahna ladustavad.
Samas forssi variant võib jah odavam olla kui nad sellist pahna ladustavad.
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Oma Passatil unustasid poisid esinduses kõik vaakum-voolikud lahti. Vedas, et midagi peeti ei jõudnud minna. Seega nende tuvastamisoskustes ei ole ma enam nii kindel kui olin varem :S
VW Das Auto
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
2l/h....arvan et su komp näitab aia teibaidhomer121 kirjutas:1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??

Viimati muutis copilot, 15 Juul 2011, 06:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
1.9tdi 96kw, automaat linnas 9-11 näit täitsa tavaline. kohapeal kuuma ilmaga tiksus 1.0-1.3l/h, kont möllas.copilot kirjutas:2l/h....arvan et su komp näitab aia teibaidhomer121 kirjutas:1,9 tdi 74kw 2003a.
mul küttekulu juba tühikäigul 2liitrit tunnis(linnas10l sajale) !!! kellegil sama jama olnud??? kas 85kw-se mootori pihustid töötaksid korrektselt selle mootori peal??minu 81 kw mille komp valetab +- 0.1L siia sinna(tankimise meetodil mitu korda kontrollitud) võtab ~ 0,39l/h, seda näitab siis väh VAG com kaabel. Oled kulu üldse tankimise meetodil ka ära mõõtnud v vaatad aint komp näitu. ja 10l linnas sajale küll ikka ulme suur kah...enda boraga linnas ja tallamisega max 7, kuid tav sinna 6 ja 7 vahele.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.
Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.
Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
sellised siis VAG 1,9 TDI 96kw motod:Nokia555 kirjutas:mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.
Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) (ätt) 4,000 rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) (ätt) 1,900 rpm — ASZ, AVF, BLT
ehk siis kõigil tehase järgi sama vääne


Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
AWX engine with 285nm.copilot kirjutas:sellised siis VAG 1,9 TDI 96kw motod:Nokia555 kirjutas:mis mootori kood sul on? AVF või see mingi AWX vms? AVF pidi olema nõksa suurema väändega, nagu mul on, mis isegi väiksema kiirendusega läheb juba kummivilinaga minema, 2008a 2.0TDI ford s-max, oli vaata et võrd väärne või jääb isegi alla.samzik kirjutas:Minu 96kw 4wd manuaal võtab mingi 9 linnas talvel 11 pea aegu. Lühiksed otsad 6km tööle ja 6 koju. Manteel 95kmh 6.2 viimasel ajal isegi tõusnud 6.5 kohati. Ei julge arvatagi miks niipalju, bora 4wd 5.8 võttis ja natuke alla chipiga.
Kas keegi on egri pimedaks teinud audiklubis räägiti et see vähendab kah erinevaid probleeme. Egr tagab ju ainult puhtamad Gaasid, aga seni kuni tahmasus võib olla 3 siis peaks olema üv punktis suht pohlad olema.
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) (ätt) 4,000 rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) (ätt) 1,900 rpm — ASZ, AVF, BLT
ehk siis kõigil tehase järgi sama vääne![]()
See kuidas ja kas miski masin kummivilinal kohalt ära läheb oleneb pigem kõigest muust kui sellest piskust väände vahest.
there also is AVF model, wich has 310Nm.
Neid mõtlesid hoopis, ei ütleks, et muudatus nüüd nii väike on, see oleneb kudas kellegile muidugi, aga ikka vahe on sees.
Viimati muutis Nokia555, 15 Juul 2011, 17:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: KIIRE KÜSIMUS passat 1,9TDI PD küttekulu kohta
Ah pumpdyysidega motost saab välja võtta tehase turbo ja pihustiga 260 hpd. Turbo eluiga jääb ainult lühikeseks painates niipalju. Aga vaja on uut sidurit hooratast ja intercoolerit kindlasti. Mootori padjad peavad olema teised jne. Aga see kõik käib nende aladimensioneeritud hooratta ja siduri kompottide juurde.
Kas keegi on pd lt EGRi ära võtnud? On see kütte kulu mõjutanud? Proovime siiski kütusekulu teemas püsida, kuigi sellesarnane teema on olemas siin foorumis juba varem.
Seatil oli sellest 1.9 sast olemas ka 118kw versioon tehasest.
Kas keegi on näinud sellist seadet mis juhiks ise turbo geomeetriat vastavalt rõhule, nö standalone seadet.
Kas keegi on pd lt EGRi ära võtnud? On see kütte kulu mõjutanud? Proovime siiski kütusekulu teemas püsida, kuigi sellesarnane teema on olemas siin foorumis juba varem.
Seatil oli sellest 1.9 sast olemas ka 118kw versioon tehasest.
Kas keegi on näinud sellist seadet mis juhiks ise turbo geomeetriat vastavalt rõhule, nö standalone seadet.
Viimati muutis samzik, 19 Juul 2011, 12:50, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.