Võta siis 1.9 77kw PD prooviks. See väheke lollikindlam, kuid pihustite ja hooratta saagast vist mööda ei saa väga. Hetkel endal peres 08a octavia 1.9 74kw motoga ja 200k hetkel ees. siiamaani muretult.TiitRE kirjutas:Kuna sõitma hakkab sellega ikkagi naine, siis pole sest "lennuki efektist" väga lugu . Ma ostaks hea meelega G5-e, millel oleks see 81kw-line vahelLaur kirjutas:Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.TiitRE kirjutas: Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Päris OT pole ja sobib hoiatuseks siia teemasse.
Asjast siis. Neljap. õhtu tekkis vasakule pöörates mingi klobin, ragin, nagu miski käiks vastu ( arvasin algul et logar vastu rehvi ). Ja kui pööramise ajal veel mõnest august läbi sõita siis kolksus miskit. Palja silmaga vaadates ja uurides ei avastanud parema ratta juurest miskit imalikku. Saigi siis reede hommikul auto ( vw Passat 2011 2,0 TDI 103kw cffb Bluemotion ) esindusse viidud, et selgust saada. Hiljem helistati tagasi, et tule vaata ise üle. Ja küsiti, et kas hiljuti on rihmavahetust ka teostatud. Rihimavahetus teostati autopoe poolt enne kui ma auto ostsin, eelmine aasta novembri lõpus. ( ei hakka autopoodi mainima ).
Nimelt olid siis lahti tulnud 2 mootori kinnitus polti mis tuleb rihmavahetuse käigus välja keerata. ( mootori kinnitus kronsa jääb muidu ette seal ). Ja käisid vastu keret kui mootor vasakule pöörates paremalepoole liikus. Arvatavasti ei pandud uusi polte või ei keeratud õige jõuga kinni. ( või siis mõlemat ).
Esinduses öeldi siis, et kui nüüd õige jõuga kinni keerata ( 40 nm ) ka kui keermed järgi annavad siis on nende poolne lahendus mootori ploki vahetus ( 4000-6000€ ) või odavam on lammarist uus mootor sebida.
polnud mul väga miskit mõelda, lasin kinni keerata ja õnneks keermed pidasid vastu. Läks õnneks, aga eks tuleb neid nüüd jälgida aeg-ajalt.
Mõned pildid: " onclick="window.open(this.href);return false;
Asjast siis. Neljap. õhtu tekkis vasakule pöörates mingi klobin, ragin, nagu miski käiks vastu ( arvasin algul et logar vastu rehvi ). Ja kui pööramise ajal veel mõnest august läbi sõita siis kolksus miskit. Palja silmaga vaadates ja uurides ei avastanud parema ratta juurest miskit imalikku. Saigi siis reede hommikul auto ( vw Passat 2011 2,0 TDI 103kw cffb Bluemotion ) esindusse viidud, et selgust saada. Hiljem helistati tagasi, et tule vaata ise üle. Ja küsiti, et kas hiljuti on rihmavahetust ka teostatud. Rihimavahetus teostati autopoe poolt enne kui ma auto ostsin, eelmine aasta novembri lõpus. ( ei hakka autopoodi mainima ).
Nimelt olid siis lahti tulnud 2 mootori kinnitus polti mis tuleb rihmavahetuse käigus välja keerata. ( mootori kinnitus kronsa jääb muidu ette seal ). Ja käisid vastu keret kui mootor vasakule pöörates paremalepoole liikus. Arvatavasti ei pandud uusi polte või ei keeratud õige jõuga kinni. ( või siis mõlemat ).
Esinduses öeldi siis, et kui nüüd õige jõuga kinni keerata ( 40 nm ) ka kui keermed järgi annavad siis on nende poolne lahendus mootori ploki vahetus ( 4000-6000€ ) või odavam on lammarist uus mootor sebida.
polnud mul väga miskit mõelda, lasin kinni keerata ja õnneks keermed pidasid vastu. Läks õnneks, aga eks tuleb neid nüüd jälgida aeg-ajalt.
Mõned pildid: " onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 08 Sept 2015, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Miks sa autopoodi ei hakka mainima? Hea oleks teada, kus sellist nahka tehakse ju?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Võtsin nendega ühendust ja andsin teada, lubasid majasiseselt uurida. Ja vast õpivad sellest.aus kirjutas:Miks sa autopoodi ei hakka mainima? Hea oleks teada, kus sellist nahka tehakse ju?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Enne kui uut plokki tormata esindusest tellima võib proovida mõnd keermeparanduse komplekti, äkki ajab asja ära, sest kaotada ei ole ju midagi
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Need poldid peaks vist keermeliimiga nagunii käima
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Ise oleks ka kindlasti selle variandi ära proovinud. Vast enam ei tule lahti.tito kirjutas:Enne kui uut plokki tormata esindusest tellima võib proovida mõnd keermeparanduse komplekti, äkki ajab asja ära, sest kaotada ei ole ju midagi
Tegelikult pannakse uued poldid, kui need on juba sealt välja keeratud, mis on mingi keerme tihendus möginaga ( loe: liimiga ) otsa poolt koos.KuldarA kirjutas:Need poldid peaks vist keermeliimiga nagunii käima
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
- Auto: Passat B6 sedaan.
- Asukoht:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Vabandan, et veidi OT, kuid siia kõik teadjamad kohale voolanud ning juttu juba oli TSI mootoritest.
Küsiksin FSI mootorite kohta. Endal on hetkel Passat B6 1,6 FSI 85kw, mis asendub lähitulevikus Skoda Superb 4x4 3,6 FSI vastu. Oskate kommenteerida neid mootoreid?
Ette tänades
Küsiksin FSI mootorite kohta. Endal on hetkel Passat B6 1,6 FSI 85kw, mis asendub lähitulevikus Skoda Superb 4x4 3,6 FSI vastu. Oskate kommenteerida neid mootoreid?
Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Lahka tehniliselt, mis on T S I ja küsid F S I mootori kohta. Mina võin loll olla tehnilise kohapealt,kuid foorum õpetab.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
- Auto: Passat B6 sedaan.
- Asukoht:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Ma ei tea, võib-olla ma väljendasin end ebaselgelt, kui ma ju ei kõsinud, et MIS on T S I ja F S I. Küsisin teadjamatelt infot 1,6 FSI ja 3,6 FSI kohta, et mis head ja vead neil mootoritel on ning millele tasuks rohkem tähelepanu pöörata, et vältida probleeme.t6nis3 kirjutas:Lahka tehniliselt, mis on T S I ja küsid F S I mootori kohta. Mina võin loll olla tehnilise kohapealt,kuid foorum õpetab.
Foorum õpetabki, sellepärast küsisingi teadjamatelt infot.
Viimati muutis ORtransport, 13 Sept 2015, 08:44, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
See 1.6 FSI-l on nagu igal teisel probleemiks klappide tahmumine, sest kütus on otsepritsega, mitte enam mööda klappe. Sama ka 3.6 kohta.
Sellel 3.6 mootoril on suure LS puhul vajalik ketiliini vahetus, sest hammasratad kuluvad ära ja kett venib välja.
Sellel 3.6 mootoril on suure LS puhul vajalik ketiliini vahetus, sest hammasratad kuluvad ära ja kett venib välja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
- Auto: Passat B6 sedaan.
- Asukoht:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Suured tänud asjaliku ja informatiivse vastuse eest. Kas selle klappide tahmumise vastu on võimalik kuidagi ka võidelda?R36 kirjutas:See 1.6 FSI-l on nagu igal teisel probleemiks klappide tahmumine, sest kütus on otsepritsega, mitte enam mööda klappe. Sama ka 3.6 kohta.
Sellel 3.6 mootoril on suure LS puhul vajalik ketiliini vahetus, sest hammasratad kuluvad ära ja kett venib välja.
Kustmaalt see suur läbisõit võiks olla?
Ette tänades!
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Lugesin teema otsast lõpuni läbi ja ei suuda imestada mis lastehädad nii uutel autodel küljes on... Kas tõesti on raske teha pommikindlaid mootoreid nagu 80-ndatel või 90-ndate algus.
you know you are doing something right when the haters come out.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Täna avastasid selle üllitise?TanelP kirjutas:Lugesin teema otsast lõpuni läbi ja ei suuda imestada mis lastehädad nii uutel autodel küljes on... Kas tõesti on raske teha pommikindlaid mootoreid nagu 80-ndatel või 90-ndate algus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Sellest on väga raske inimestel aru saada. Jah nõme, kuid aktuaalne.GTI kirjutas:Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
See nagu aru saada siis tootja seisukohast. Samas on autotööstus (ja igasugune tootev tööstus) tööandjaks miljonitele inimestele (kelle hulgas on ka autoomanikud), kes muu turustrateegia ja igaveste asjade tootmisel suure tõenäosusega kaotavad oma töö. Seega suletud ring.R36 kirjutas:Sellest on väga raske inimestel aru saada. Jah nõme, kuid aktuaalne.GTI kirjutas:Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
Viimati muutis GTI, 26 Sept 2015, 13:03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Sõbra autoga sama probleem, nädal peale rihmavahetust tikkpolt lahti ja hammasrihm lõdva. Auto küll käivitus ja töötas veel, kuid lagises ja tühikäiku polnud. Kuidas kogemused on, kas rihm üle hüpanud juba ja klapid pihta saanud?
Tikkpolt oli M8, astmelist polti kaasas polnud rihmakomplektiga. Proovib esialgu astmelise poldi paigaldada ja rihma uuesti paika panna. Kas keegi on paigaldanud seda polti, kas saab mootor auto peal ära teha? Kas tuleks puurida enne auk üle või kohe keermelõikuriga kallale, teoorias peaks ette puurima umbes 8,5mm puuriga M10 keerme jaoks. Mis keere on vaja teha selle astmelise poldi jaoks, kas M10x1.25 või M10x1.5?
Autoks on Passat B6 16V 2.0TDI. Homme üritan tegelema hakata selle jamaga, äkki on kellelgi infot jagada
Tikkpolt oli M8, astmelist polti kaasas polnud rihmakomplektiga. Proovib esialgu astmelise poldi paigaldada ja rihma uuesti paika panna. Kas keegi on paigaldanud seda polti, kas saab mootor auto peal ära teha? Kas tuleks puurida enne auk üle või kohe keermelõikuriga kallale, teoorias peaks ette puurima umbes 8,5mm puuriga M10 keerme jaoks. Mis keere on vaja teha selle astmelise poldi jaoks, kas M10x1.25 või M10x1.5?
Autoks on Passat B6 16V 2.0TDI. Homme üritan tegelema hakata selle jamaga, äkki on kellelgi infot jagada
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Täna sai vana tikkpolt välja tõmmatud mutrit järjest edasi pingutades, iseenesest oli täitsa kõvasti kinni veel. Aga ju siis oli ikkagi nii palju välja poole nihkunud, et pingutusrull pääses lõdvaks mutri all. Käisin Automaailmas seda astmelist M8/M10 tikkpolti küsimas, kataloog annab ikka vana M8 poldi. Vaatasime ka ühte Ruville rihmakomplekti karpi sisse, seal oli ka tavaline M8 polt kaasas. Töökojast leidsin ühe sobiva astmelise poldi, mis kuskilt üle jäänud kunagi, kogupikkus täpselt sama originaaliga ja ühes otsas M10x1.5 keere, sellist ongi vaja arvatavasti. Kas saab seda eraldi ka tellida mingi koodi järgi?
Mootori lasen alla välja arvatavasti ikka, keermestada võib-olla õnnestuks mootor auto peal aga puurimiseks on ruumi liiga vähe. Ostan ka õige kolmest keermepuurist koosneva komplekti, äkki esimene keermepuur hakkab ilma puurimata lõikama juba ja pääseb lihtsamalt:)
Mootori lasen alla välja arvatavasti ikka, keermestada võib-olla õnnestuks mootor auto peal aga puurimiseks on ruumi liiga vähe. Ostan ka õige kolmest keermepuurist koosneva komplekti, äkki esimene keermepuur hakkab ilma puurimata lõikama juba ja pääseb lihtsamalt:)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
1.9/2.0 8v mootori polt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Mulle väideti, et see yldjuhul ikkagi paigaldaja viga kes liiga k6vasti poldi kinni keerab. Tuleb jälgida tehase poolt antud momente ja juhiseid, siis ei juhtu misikit.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Kas seda polti kesktugeva poldi liimiga ei saa kinni panna - hoiab kindlalt kinni ning hiljem kui vaja saab ilusti poldi ka lahti võtta?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Eks see on nii ja naa, annab ju juhend neile kõigile 25Nm pluss 45 kraadi, samas on ju 8V mootoritel seal M10 polt ja 16V mootoritel peenkeermega M8 polt, selles mõttes pole sama pingutusmoment mõlemale loogiline. Tikkpoldi enda plokki keeramise kohta pole uurinud juhendist, aga kuskil välismaises foorumis jäi silma ainult 10Nm, seega jälle vastauolu siin võrreldes mutri pingutamisega. Mutri pingutamisel tekib seal tõmmitsaefekt, mis hakkab seda tikkpolti välja tirima alumiiniumi seest. Iseenesest on ka tehas oma viga tunnistanud kui rihmakomplektiga see jämedam tikkpolt kaasa pannakse.ülari:) kirjutas:Mulle väideti, et see yldjuhul ikkagi paigaldaja viga kes liiga k6vasti poldi kinni keerab. Tuleb jälgida tehase poolt antud momente ja juhiseid, siis ei juhtu misikit.
See konkreetne auto sai hetkel korda, klapid ei olnud õnneks pähe käinud, kuigi rihm oli täiesti lõtv ja mootor ei suutnud tühikäiku hoida. Märke ei kontrollinud, rihm sai enne maha võetud, seega ei tea kas oli üle hüpanud mõne hamba või mitte. Mootor sai koos kastiga alla välja lastud augu puurimiseks ja keermestamiseks, B6 Passatil käib see õnneks päris lihtsalt.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.
Kui lühikese aja jooksul jooksis vähemalt 10 mootorit kokku, erinevate paigaldajate poolt, siis, peab olema viga ilmselt ikka mujal. Pole kuulnud, et 8V polt puruneks mõnesaja km pärast peale rihma vahetust.
See M8/M10 poldi kaasasolemine sõltub ka komplektitootjast. Mõningatel on kaasas, teistel jällegi mitte. Originaalkomplekti kohta ei oska rääkida. Antud pildi järgi pole seda kaasas: http://www.rozrzad.pl/environment/cache ... 8f40fd.jpg
Eks tervislikum oleks ikkagi see polt suurema vastu vahetada. Võttes arvesse asjaolu, et uuematel CR mootoritel on see jälle M8/M10 tikkpolt.
See M8/M10 poldi kaasasolemine sõltub ka komplektitootjast. Mõningatel on kaasas, teistel jällegi mitte. Originaalkomplekti kohta ei oska rääkida. Antud pildi järgi pole seda kaasas: http://www.rozrzad.pl/environment/cache ... 8f40fd.jpg
Eks tervislikum oleks ikkagi see polt suurema vastu vahetada. Võttes arvesse asjaolu, et uuematel CR mootoritel on see jälle M8/M10 tikkpolt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus