B4 ei toimi mootor õieti, ei tea kas elektrijama või mehhaaniline jama, jõudu pole kütusekulu laes jnejne, aga on olemas b3 millel kõik 5+ korras,
Esialgsel kiirvaatlusel erinevused
Pihustite juhtimine
Drossel
Tühikäigumootor b4 pole seda
Obd vagcom diagnostikapistiku erinevus.
Seega näen et tuleks vahetada koos mootoriajuga ja sellega kaasneva juhtmestikuga.
Kas kõik peaks minema vahetades nö plug and play või võib tekkida tagasilööke kuskilt. Mõlemil ka kliimaseade peal.
Passat b3 b4 2,0 85kw mootorivahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
Re: Passat b3 b4 2,0 85kw mootorivahetus
Mootor vahetatud, käima läks aga kellad tummad, kütusenäitaja on aind ok.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Re: Passat b3 b4 2,0 85kw mootorivahetus
Vanal autol võib puududa üks massi juhe mootori juhtmestikust mis peaks plokikaane külge minema. Sellega ei töödanud mul peale küttenäidiku mitte midagi spidoplokis. Kontrollida võid näiteks nii, et tõmbad käsipiduri peale, see on kuidagi massiga toimiv ja minul hakkas peale seda spidoplokk tööle. Kui viga on selles siis tuleb see juhe lisada lihtsalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
Re: Passat b3 b4 2,0 85kw mootorivahetus
Tuuseldasin veits juhtmetes ja leidsin vajaliku otsa, võttis pildi ette kellaplokk, spidoanduri juhtmed sain ka tehtud, mfa võiks ka toimima saada.