Probleem juba pikemat aega vaevanud suitsus, kord suitseb ja kord mitte. Varasemalt kahtlustasin turbot, kuna sisselase oli üsna õline, õlikulu oli vahel väga suur ja loks samuti korralik. Nüüdseks uus turbo peal aga endiselt suitseb vahel. Täna suitses jälle ja proovisin külmalt gaasi anda. Suits oli päris korralik ja suri välja, hiljem käiates käis mootor väga lihtsalt ringi. Suutsin ka video peale olukorra püüda, siin küll hakkas kohe paari silindriga lubama, ühel korral käis ka päris tühjalt, nagu oleks pihustid maas.
Järgnevalt panin õlirõhu kella külge aga 15 min hiljem oli suitsu oluliselt vähem ja välja suretada või puterdama enam saada ei suutnud, piirajasse külma mootoriga muidugi ei lasknud aga selliste pöörete juures ei juhtunud midagi.
Õhtul uuesti proovides olid samad trikid tagasi, suits aga veelgi hullem peale seda kui korra välja suri. Päevase video suitsu võib kahega korrutada, terve õu suitu täis... Kella järgi õlirõhk kõrgeks ei lähe, kuigi tunne on täpselt selline, et hüdrotõukurid suruvad klapid lahti. Siin videol enam välja ei surnud päris aga jäi 2-3 silindriga puterdama. Video lõpus ka kuulda pööretel kõrinat, päeva aeg seda ei teinud aga täpselt nagu klapid käiksid juba mööda kolbe.
Videol kõrinat kuulda 1.15, välja suretasin siin video peal ise, muidu jäi paari silindriga tööle kuidagi
Ehk oskab keegi nõu anda kust viga otsida?
Endal mõtted täiesti otsas, esialgu olin kindel, et reduktsiooni klapp kinni ja õlirõhk surub klapid lahti aga õlirõhk üle 5bari tunduvalt ei lähe (päris külmalt samuti 5bar ja ei juhtu umbes 2000nde pöördeni andes midagi). Õlirõhu kellal muidugi umbes 1.5m trass, ega see tulemusi ei mõjuta?
Kui ainult suitseks siis ajaks kütusesüsteemi või aju kaela aga see ju ei saa mitte kui kuidagi kompresiooni silindrites ära kaotada?
Veakoode peale viimast videot ei tulnud (enne oli neid remondi ajast kui pump ja mõned andurid olid lahti palju), kütusekogus ja pihustinäidud samuti head.
Autoks 97aasta Passat, 1.9Tdi 81kw AFN mootoriga