Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Tere!
Auto hetkel remondis aga panen oma probleemi kirja, võimalik t kellegil mõni idee sellega seoses.
Autoks siis Passat 2,0 tdi 4 Motion 140kw. Mure hakkas järgmiselt: järsult kiirendades u. 2400pöörde juures poob mootori kinni ja hakkab jõnksutama, turtsuma. Peale mida viskab mootori safe mode ja mootori tule, ACC jne põlema. Lükkan auto välja uuesti käima ja kõik tuled kustunud.
Auto ise küll uus aga ls. 165k ning garantii ei kehti enam.
Viisin Möllerisse tegemisele ja nüüd läheb põnevaks
Tehti diagnost ära ning väideti, et 1 silindri pihusti läbi, Ok juhtub, vahetame ära.
Vahetati ära, prooviti. Korra tõotas nii nagu peab ning siis uuesti sama jama.
Edasi väideti, et kütusesurve klapp. Vahetati ära, tulemust ei midagi. Pandi vana tagasi.
Nüüd oldi jõutud kõrgsurvepumbani. Kas nüüd selle vahetus aitab, ei tea, selgub uue nädala alguses.
Ma siiani tegelt rahul olnud Mölleri teenindusega aga tahaks ise ennast natuke rohkem asjas harida.
Kas testides ei ole võimalik aru saada kas üks või teine detail vigane?
Kas kõrgurvepumba tööd, viga saab kuidagi avastada, et ei peaks kohe katsetama uue pumbaga? Kas vana saab remontida?
Kui Mölleris pigem remondimehele suunisega, et asendame vana uuega siis kas keegi neid katkise uuema tüübi pihusteid , pumpasid remondib?
Kui nüüd aga kütusepumbas ei ole asi kuidas edasi minna? Mulle öeldi, et siis nad küsivad tehasest mida teha kuna tundub, et nende mõistus otsas. Kas meil Eestis keegi kes äkki nutikam?
Selline jutt siis, endal juba sportlik huvi teada saada, et kus siis see viga ennast peidab. Kellel mõtteid või kasvõi midagi head, julgustavat, naljakat antud asjas öelda siis ma üks suur kõrv, tänud!
Auto hetkel remondis aga panen oma probleemi kirja, võimalik t kellegil mõni idee sellega seoses.
Autoks siis Passat 2,0 tdi 4 Motion 140kw. Mure hakkas järgmiselt: järsult kiirendades u. 2400pöörde juures poob mootori kinni ja hakkab jõnksutama, turtsuma. Peale mida viskab mootori safe mode ja mootori tule, ACC jne põlema. Lükkan auto välja uuesti käima ja kõik tuled kustunud.
Auto ise küll uus aga ls. 165k ning garantii ei kehti enam.
Viisin Möllerisse tegemisele ja nüüd läheb põnevaks
Tehti diagnost ära ning väideti, et 1 silindri pihusti läbi, Ok juhtub, vahetame ära.
Vahetati ära, prooviti. Korra tõotas nii nagu peab ning siis uuesti sama jama.
Edasi väideti, et kütusesurve klapp. Vahetati ära, tulemust ei midagi. Pandi vana tagasi.
Nüüd oldi jõutud kõrgsurvepumbani. Kas nüüd selle vahetus aitab, ei tea, selgub uue nädala alguses.
Ma siiani tegelt rahul olnud Mölleri teenindusega aga tahaks ise ennast natuke rohkem asjas harida.
Kas testides ei ole võimalik aru saada kas üks või teine detail vigane?
Kas kõrgurvepumba tööd, viga saab kuidagi avastada, et ei peaks kohe katsetama uue pumbaga? Kas vana saab remontida?
Kui Mölleris pigem remondimehele suunisega, et asendame vana uuega siis kas keegi neid katkise uuema tüübi pihusteid , pumpasid remondib?
Kui nüüd aga kütusepumbas ei ole asi kuidas edasi minna? Mulle öeldi, et siis nad küsivad tehasest mida teha kuna tundub, et nende mõistus otsas. Kas meil Eestis keegi kes äkki nutikam?
Selline jutt siis, endal juba sportlik huvi teada saada, et kus siis see viga ennast peidab. Kellel mõtteid või kasvõi midagi head, julgustavat, naljakat antud asjas öelda siis ma üks suur kõrv, tänud!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Huvitaks pigem see viga, mis tekkis juhtarvutisse ja, mis kogu muu süsteemi rajalt maha võttis.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Võibolla on mõni teine pihusti ka läbi?
Ise alustaks stendimisest. http://www.valori.ee
Ise alustaks stendimisest. http://www.valori.ee
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Ma sain aru, et vea kirjeldus oli, et vähene kütuse hulk võrreldes õhu hulgaga. Pm kütust ei saanud piisavalt peale.
Saan uurida mis viga täpselt andis.
Saan uurida mis viga täpselt andis.
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Täna siis asi edasi arenenud ning aina huvitavamaks läheb.
1. Vahetati ära kütusesurve klapp - kasu ei olnud, viga jäi.
2. Vahetati ära kõrgsurve punp - kasu ei olnud, viga jäi.
Nüüd minnakse aju kontrollima ehk võetakse teise auto pealt mootori aju ja vaadatakse kas siis saab tööle.
Kellegil mõni mõte antud olukorra lahendamiseks või mida võiks veel uurida? Lisaks kas keegi ajusid ka remondib kui viga seal?
1. Vahetati ära kütusesurve klapp - kasu ei olnud, viga jäi.
2. Vahetati ära kõrgsurve punp - kasu ei olnud, viga jäi.
Nüüd minnakse aju kontrollima ehk võetakse teise auto pealt mootori aju ja vaadatakse kas siis saab tööle.
Kellegil mõni mõte antud olukorra lahendamiseks või mida võiks veel uurida? Lisaks kas keegi ajusid ka remondib kui viga seal?
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Sain Møllerist vastuse, et pihusteid kontrollitud ja selles viga ei ole.
Prooviti eile ka teiselt kasinalt aju aga viga ikka olemas. Nüüd veel võimalus, et kütusepaagi pump ja edasi öldi, et ideed varsti otsas. Peale seda pidid tehasesse kirjutama, et mida soovitavad.
Prooviti eile ka teiselt kasinalt aju aga viga ikka olemas. Nüüd veel võimalus, et kütusepaagi pump ja edasi öldi, et ideed varsti otsas. Peale seda pidid tehasesse kirjutama, et mida soovitavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Kas on kontrollitud pihusti näite või on need eemaldatud ja stendi pandud?
Endal oli pihusti liini viga, kahtlustati samuti aju. Stendis tuli välja et üks pihusti on lühises ja saigi korda. Näidud olid nii ja naa,.
Endal oli pihusti liini viga, kahtlustati samuti aju. Stendis tuli välja et üks pihusti on lühises ja saigi korda. Näidud olid nii ja naa,.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Kas need pihusti, klapp, KSP jne. mida Møller katsetuseks on vahetanud pead kõik kinni maksma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Õnneks ei, kui viga pole leitud siis niikaua maksma ei pea.
MartenL, kas sul tehti Mölleris? Kus stendi panid?
MartenL, kas sul tehti Mölleris? Kus stendi panid?
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Ei olnud Mölleriga pistmist. Stend oli seal ülal toodud lingil.MartenL kirjutas: ↑13 Okt 2018, 07:52 Võibolla on mõni teine pihusti ka läbi?
Ise alustaks stendimisest. http://www.valori.ee
Stendida on niikuinii hea kui ka viga pihustites pole, sest siis saad teada üleüldise pihustite seisukorra ja uued pihustiseibid alla.
-
- Klubiline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 43 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
mul passat 5,5 1,9 tdi oli analoogne probleem järsult kiirendades hing kinni ja tahtis välja surra. viga asus kütuse paagis nimelt sõel mis pumba otsas oli umbes.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Seda sõela/filtrit vaadatakse nüüd esmaspäeval nagu aru sain.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Vahetatakse pihusteid ja uuritakse ksp-d ja nüüd hakatakse mingit k*rdi sõela vaatama? Ok, saan aru, et esinduses lähtutakse eelkõige veakoodidest ja raamatust, mida tehas ette kirjutab.
Eks nüüd valatakse mind jussikese ja golhv-i poolt sõimuga üle, aga ulme ikkagi
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Mul endal ka juba sportlik huvi, et kus see viga siis on
Aga selles osas päri, et tänapäeval esindustes on vahel analüütiline mõtlemine kadunud. Eks neid häid diagnostikuid, meistrimehe raske hoida ning veel raskem ülesse koolitada. Kas siin foorumis Mölleri rahvast ka olemas?
Aga selles osas päri, et tänapäeval esindustes on vahel analüütiline mõtlemine kadunud. Eks neid häid diagnostikuid, meistrimehe raske hoida ning veel raskem ülesse koolitada. Kas siin foorumis Mölleri rahvast ka olemas?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5407
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Kuulge analüütikud, kui te nii targad olete, siis miks te ise oma autosi ei remondi?
Tänapäeva masinad on juba küllalt keerulised, et paljast analüüsimisest kasu pole. Kõigepealt vaadatakse ikka need sõlmed läbi, mida tehas analoogsetes olukordades ette näeb ja kuna sõlmed on omavahel vähemal või rohkemal määral seotud, siis miski mõttetu veake püramiidi all osas võib välja lüüa alles püramiidi tipus, seostudes läbi mitme üksuse ja kuvada erinevaid veateateid, ka vale teateid. Seega võib äärmiselt lihtsa vea tuvastamiseks aega minna kõrvaltvaatajale mõistmatult palju.
Tänapäeva masinad on juba küllalt keerulised, et paljast analüüsimisest kasu pole. Kõigepealt vaadatakse ikka need sõlmed läbi, mida tehas analoogsetes olukordades ette näeb ja kuna sõlmed on omavahel vähemal või rohkemal määral seotud, siis miski mõttetu veake püramiidi all osas võib välja lüüa alles püramiidi tipus, seostudes läbi mitme üksuse ja kuvada erinevaid veateateid, ka vale teateid. Seega võib äärmiselt lihtsa vea tuvastamiseks aega minna kõrvaltvaatajale mõistmatult palju.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Noh, nagu arvata oligi, tuli vastus selline, mida pakkusin Jussike, ära võta isiklikult, kuid kõik margiesindused lähtuvad ilmselt vaid tehasest etteantud raamatust, kus vastavad tööoperatsioonid ja nende järjekord kirjas. Kogemus Silberautoga näiteks, kus lihtsa küsimuse peale (miks uuel ja nende juurest ostetud autol ikkagi suvel kliima lahjalt puhub), siis tuli vastuseks, et peame a´la kirjandusega tutvuma ja tehasega aru pidama, ehk omal mõtlemis/proovimisvõime kas puudub või pole lubatudki.jussike kirjutas: ↑22 Okt 2018, 19:30 Kuulge analüütikud, kui te nii targad olete, siis miks te ise oma autosi ei remondi?
Tänapäeva masinad on juba küllalt keerulised, et paljast analüüsimisest kasu pole. Kõigepealt vaadatakse ikka need sõlmed läbi, mida tehas analoogsetes olukordades ette näeb ja kuna sõlmed on omavahel vähemal või rohkemal määral seotud, siis miski mõttetu veake püramiidi all osas võib välja lüüa alles püramiidi tipus, seostudes läbi mitme üksuse ja kuvada erinevaid veateateid, ka vale teateid. Seega võib äärmiselt lihtsa vea tuvastamiseks aega minna kõrvaltvaatajale mõistmatult palju.
Samuti oli sama asutusega kokkupuude ühe kindla anduri asukoha määramisega. Telefoni kõne peale lubati tagasi helistada ja uurida. Vahepeal jõudsin ise Ameerika autodega tegeleva ettevõttega samas küsimuses konsulteerida ja kohe teatati telefoni otsast, et nimetatud andur asub kunde pool ja suht turbo lähedal. Hetk hiljem hellas Silberauto tehnik tagasi ja teatas rõõmsa ja võiduka häälega (nagu oleks ülemuselt kommi saanud), et otsitav andur asub hoopis juhipool ja ligineda saab põhjaalt ...asus siiski kundepool ja lähenemine ülevalt.
P.S Jussikese kaitseks võin lisada, et see paar korda, kui olen pidanud paralleelselt helistama nii AAP-sse, kui Möllerisse, siis Tartu inimesena pean kahjuks tõdema, et Møllerist olen asjalikuma vastuse saanud
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5407
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Heh, tegelikult töötan ükuses, kus selliste muredega ei pea pead vaevama.
Tahtsin lihtsalt selgitada, et uksest sisse marssides ja teatades, mu auto ei tööta, ei saa keegi ju diagnoosi määrata. Mõne asjaga lähebki kaua aega. Mul otsitakse juba paar nädalat põhjust, miks foori alt käivitudes (start/stop rõõmud ) juhiabid deaktiveeruvad, mäludes kuhjade viisi madala pinge vigu, aga test näitab, et aku ja laadimine korras. Arvatakse ikkagi aku häda, aga kuna kindlaid viiteid sellele pole, siis peab edasi otsima. Kas sellepärast on siis töömees saamatu või loll, et tehase ettekirjutustega tööd teeb? Ta tahab selle jama eest ju palka saada. Jättes mõned punktid vahele võib tehas karistuseks töötundidest ilma jätta, kui protokoll on puudulik. Viimane kehtib küll garantii kohta. Aga miks peaks töömees mitte garantiilisega teistmoodi käituma? Tegelikult ei tohigi, sest vale diagnoosi puhul võib see kellegile kalliks maksma minna....
Tahtsin lihtsalt selgitada, et uksest sisse marssides ja teatades, mu auto ei tööta, ei saa keegi ju diagnoosi määrata. Mõne asjaga lähebki kaua aega. Mul otsitakse juba paar nädalat põhjust, miks foori alt käivitudes (start/stop rõõmud ) juhiabid deaktiveeruvad, mäludes kuhjade viisi madala pinge vigu, aga test näitab, et aku ja laadimine korras. Arvatakse ikkagi aku häda, aga kuna kindlaid viiteid sellele pole, siis peab edasi otsima. Kas sellepärast on siis töömees saamatu või loll, et tehase ettekirjutustega tööd teeb? Ta tahab selle jama eest ju palka saada. Jättes mõned punktid vahele võib tehas karistuseks töötundidest ilma jätta, kui protokoll on puudulik. Viimane kehtib küll garantii kohta. Aga miks peaks töömees mitte garantiilisega teistmoodi käituma? Tegelikult ei tohigi, sest vale diagnoosi puhul võib see kellegile kalliks maksma minna....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5407
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Arvatasti on need kõik kerega seotud olnud... Mul täitus septembris 20a VW-de kerede lappimisest, ju on miskit ikka meelde jäänud , mootorist tean endiselt vähe
Edit: lugesin uuesti, esiti sain aru, et minu nõuandeid silmas pidades, sa vist Möllerit üldiselt. Aga enese kiitus ka ju paha tee
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Ära saa nüüd minust valesti aru - minu point oli, et margiesindused lähtuvadki vaid tehasepoolt ettekirjutatud protokollidest teatud murega sinna pöördumisel ja hakatakse ilmselt raamatu järele detaile vahetama/proovima, ei saagi ju esindusele seda pahaks panna, kui Hr. Wolfgang nii ette näeb ja nii teha käsib. Lihtsalt ulme ongi see, et raamides nii kinni olek, just margiesinduses, ajab kas nutma või naerma...mina olen ju lõpptarbija ja olen autost ilma nii kaua, kui toimub seal asjade "proovimine". Imestama ajaski, et proovitakse ära kõigepealt kõige kallimad ja töömahukamad asjad (kui garantiiväline sõiduk, vb sellepärast ) ja lõpuks proovitakse mingit sõela või filtrit? Aga kogu selle proovimise aja pean kasutama, kas taksot või naise autot...ok, kui pole just liisinglepinguga ettenähtud asendusautot.jussike kirjutas: ↑22 Okt 2018, 20:32 Heh, tegelikult töötan ükuses, kus selliste muredega ei pea pead vaevama.
Tahtsin lihtsalt selgitada, et uksest sisse marssides ja teatades, mu auto ei tööta, ei saa keegi ju diagnoosi määrata. Mõne asjaga lähebki kaua aega. Mul otsitakse juba paar nädalat põhjust, miks foori alt käivitudes (start/stop rõõmud ) juhiabid deaktiveeruvad, mäludes kuhjade viisi madala pinge vigu, aga test näitab, et aku ja laadimine korras. Arvatakse ikkagi aku häda, aga kuna kindlaid viiteid sellele pole, siis peab edasi otsima. Kas sellepärast on siis töömees saamatu või loll, et tehase ettekirjutustega tööd teeb? Ta tahab selle jama eest ju palka saada. Jättes mõned punktid vahele võib tehas karistuseks töötundidest ilma jätta, kui protokoll on puudulik. Viimane kehtib küll garantii kohta. Aga miks peaks töömees mitte garantiilisega teistmoodi käituma? Tegelikult ei tohigi, sest vale diagnoosi puhul võib see kellegile kalliks maksma minna....
Siiski olid seotud mootoriga ja DPF-ga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5407
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Kui teed tööd raame mööda ja asi ei õnnestu, on võmalik tehase poolsele abile ja kompensatsioonile. Teed isetegevust, vastutad ise. Ja see pole obav lõbu. Nii lihtne see ongi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Jussike - kordan veelkord, ära võta mu sõnavõttu isiklikult, räägin vaid üldiselt margiesinduste mentaliteeti ja asjaajamisi. Pean sust lugu ja olen ennegi tänanud sind asjalike soovituste eest auto kallal ja pean õigeks ka seda, et seisad tööandja töövõtete jms. eest. Mina ei tahaks samuti, et mõni mu rekkajuht mustaks või räägiks mu firmat taga või arvustaks sealset tegevust
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5407
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Ei võtagi, lihtsalt proovin arusaamatututele selgeks teha, et elu pole ammu enam must ja valge.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.
Sõbrad, hea vaidlus on alati teretulnud.
Hetkel veel olen Mölleri tööde ja tegevustega rahul kuigi asi aega võtab. Auto pikaldane eemal olek on aga tõesti nagu ees pool mainiti perele kurnav ja lisakulusid tekitav ning kasko paugu puhul on küll asendusauto sees aga kui auto tehniline rike siis sellele see ei laiene.
Paagi pumbas, sõelale viga ei olnud. Järgm nädal uutest sammudest rohkem informeeritud, hoian kursis.
Hetkel veel olen Mölleri tööde ja tegevustega rahul kuigi asi aega võtab. Auto pikaldane eemal olek on aga tõesti nagu ees pool mainiti perele kurnav ja lisakulusid tekitav ning kasko paugu puhul on küll asendusauto sees aga kui auto tehniline rike siis sellele see ei laiene.
Paagi pumbas, sõelale viga ei olnud. Järgm nädal uutest sammudest rohkem informeeritud, hoian kursis.