On plaanis EGR kahjutuks teha mootoril. Minu arusaam ja teiste kogemused teavad rääkida, et tuleb mingi lehtmetalli tükiga sisselaskekollektori küljes olev klapiavaus pimedaks teha ning vaakumlõdvikule polt ette panna. Kas piisaks ainult vooliku pimedaks tegemisest? Kas ajust tuleks välja programmeerida (kuigi klapp ise on mehhaaniline, aga andmed võivad näiteks õhulugejas muutuda)? Ma oleks tänulik, kui keegi pisikese ülevaate kirjutaks, mida ja miks.
1.9 TDI 81kw, 1998. a. Passat B5
Tänan!

// Loogika ütleb, kui heitgaase peale ei tule enam, siis on õhukogus suurem silindris, mis tähendab üldjoones väiksemat kütuse etteannet, võrreldes sellega, kui see oleks heitgaasidega segamini? Parandage palun mind, kui eksin.