Müüa VAG 1.9tdi ALH (gtb1756VK = ca. 190kw) + ECU Järgiaidatud töökindel vanakooli 1.9tdi (VAG grupp).
Pärit risti mootoriga esiveoliselt autolt. Väiksema turboga ideaalne ka mõnele kaatrile, paadile, laevale, offroadi masinale, traktorile... Nukkvõll on võrreldes tehase originaaliga madalast otsast kõvasti varem ärkavam.
Kõige pikemate käikudega kuuese kastiga oli:
1400kg esiveolisega 1/4 13,8 (ätt) 162km/h
0-100 ca. 5,8 sekundit
Maanteel gps (ätt) 100km/h reaalne kulu umbes 4l sajale (ätt) 1900rpm ja 0,6 bari rõhku.
Gtb1756VK turboga tuli arvestuslikult 190kw / 250hp
Paljas mootor. Turbo kaasa ei tule kuid läbirääkimiste korral võimalik osta ka koos turboga.
0.280 otsadega pihustid
Alla 50k sõitnud uus boschi tehase pump kuhu on pandud 11mm plunser
BRM sisselaske kolle (hingab märgatavalt kõige paremini orginaalidest)
Kaas täismahus saanud hella kätt Windorfis (Lihvitud, klapipesad lõigatud, uued juhtpuksid, uued lihvitud klapid). Kontrollitud ning ei leki kusagilt.
Kaane portid on üle käidud mõõdukalt, et oleks ka daily kasutatav
Uus kolbenschmidti AAZ modifitseeritud nukkvõll (palju parema tõusu ja overalpiga kui palju kasutatav SDI)
Rajud klapivedrud (5250rpm 0 probleemi / 2.8 bari 0 probleemi). Originaalidega hakkavad klapid juba 3000rpm pealt ujuma kui veidi rohkem rõhku anda.
Uued kolbenschmidti hüdrotõukurid
Kaanel ja mootoril kõik tihendid uued sh. klapisääretihendid, ei leki kusagilt. Kaanetihend on kõige paksem mis pakutakse- jõudlust silmas pidades.
ARL lõigatud poldid (2.8 bariga kaant ära ei tõstnud)
Poleeritud klapikambrikaas
Soft tehtud elektrilise aktuaatori peale (N75 vaakumi võib minema visata kõik)
Ilma andurita uus karteripõhi, softist linnuke maha võtmata, tuli vilgub.
Elementaarselt värske hammsrihm koos muuga.
Tõsta koos ajuga vahele ja anna tuld. Soft tehtud Sillerremapsi poolt ning lõpetamata (kuid täiesti kasutatav), sest indeks millega võistlesin oli selle softiga täpselt saavutatav. Ise arvan, et 1756 turboga sealt rohkem jõudu ei tule kuid paremaks kindlasti seadistatav. Ma ise paneks 2060 või 2260 (2262vklr) turbo sellele üldse kuna spoolib sisuliselt nagu 1756 aga teeb +50hp ja seadistaks silleriga kusagil dünos lõpuni, oleks väga mõistlik kompott igapäevaks.
Variant kaks on natuke väiksema turboga jõus kaotades kasutada mõnel veesõidukil või maasturil kus on madalalt palju väänet vaja.
Plokikaanetihend on kõige paksem mis pakutakse- jõudlust silmas pidades. Külmkäivitus on sellega niru (-1). Ise ei ole talvel proovinud muidugi. Dailyna + võistlemiseks oli kasutuses kokku umbes 10k kiltsa. Ilmselt külmkäivituse saab ka seadega paremaks kui huvi on.
1500€ OBO
Tallinn
53 039 002
Pilte:
M: VAG 1.9tdi ALH (gtb1756VK = ca. 190kw) + ECU
Foorumi reeglid
- Kuulutusel olgu konkreetne pealkiri.
Näide: Golf 4 uued esimesed tuled - Kuulutus peab sisaldama: hind, telefon või e-post ja müüdava eseme asukoht
- Keelatud on auto dokumentide/kerenumbrite ost/müük. Dokumendid vahetavad omanikku vaid koos auto kerega!
- Äritseda võib vaid Volkswageniga seotud varuosasid!
- Kuulutust saab tõsta iga 14 päeva tagant, täpsemalt siin
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Täismahus reeglid siin