G60 turtsub
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G60 turtsub
nimelt mure jahutusega
temp t?useb lakke, plokipea sitaks tuline, aga radikasse see ei j?ua
hetkeseisuga vahetatud veepump+korpus+termostaat
nagu ?lemine radika l?dvik on mootoripoolne tuline aga radikapoolne k?lm. ja temp istub 110 kandis, andurid on korras.
[Muudetud: 13-2-2009 RKsilver]
temp t?useb lakke, plokipea sitaks tuline, aga radikasse see ei j?ua
hetkeseisuga vahetatud veepump+korpus+termostaat
nagu ?lemine radika l?dvik on mootoripoolne tuline aga radikapoolne k?lm. ja temp istub 110 kandis, andurid on korras.
[Muudetud: 13-2-2009 RKsilver]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Kas termostaat valepidi sisse pole ehk pandud v?i on praak termostaat? Ainuke variant et termostaat ei avane, proovi korra ilma termostaadita kas tekib ringvool.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
Mul sama kogemus audiga suvel, kahtlustati ka plokikaant- tihendit, aga selgus et ?humull oli termostaadi taga vms. korduvad ?hutamised ei aitanud ja keetis pidevalt vedeliku v?lja, viimases h?das puurisin 3,2 mm needipuuriga termostaati 3 auku, ning peale seda asi toimis , kuni k?lmadeni, siis ei tahtnud enam soojaks minna ja tuli ette v?tta j?rjekordne termostaadi vahetus, seekord valisin Wahleri ja k?ik t??tab kenasti siiani.
Stuck in the 70's
nagu alati, vea leiab ?les k?ige viimasena, sai ka 4 auku puuritud termostaati ja mure lahenes n?ia v?el, kuigi temp istub n??d ainult 70 ja alla selle, kuid teine mure juures, ei oskagi seda kuidagi kirjutada, nimelt aju l?heb kuidagi vist safe modesse(tuttav s?na : / )
natuke aega t??tab kohapeal ilusti siis p??rded langevad 600 kanti , vaakumi n?itab -0.2 ja puterdab, kui s?idu ajal keerata kiiresti s??de v?lja, s??de sisse, siis on ca 5 minutiks rahu.
oskab keegi mingit infot anda mida kontrollida tuleks ?
voolikutest, rootoritest, jagajakaantest,k??naldest/juhtmetest ei soovi kuulda kuna k?ik on vahetatud:(
natuke aega t??tab kohapeal ilusti siis p??rded langevad 600 kanti , vaakumi n?itab -0.2 ja puterdab, kui s?idu ajal keerata kiiresti s??de v?lja, s??de sisse, siis on ca 5 minutiks rahu.
oskab keegi mingit infot anda mida kontrollida tuleks ?
voolikutest, rootoritest, jagajakaantest,k??naldest/juhtmetest ei soovi kuulda kuna k?ik on vahetatud:(
probleem just tuleb mootori soojenedes pmst 5-10 minutiga, kas keegi teab mis asi on crankcase ventilation heating element
http://volkswagen.msk.ru/electro/b3/b3_" onclick="window.open(this.href);return false; ... eng_04.gif
all vasakus nurgas, nimelt mu see puudub, mis on selle asja t?htsus ?
saab seda takistiga petta ?
http://volkswagen.msk.ru/electro/b3/b3_" onclick="window.open(this.href);return false; ... eng_04.gif
all vasakus nurgas, nimelt mu see puudub, mis on selle asja t?htsus ?
saab seda takistiga petta ?