Paluks abi Pierburg 2 karburaatoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Karpa alune padi ja vaakumvoolikud korralikud? Kuidas külmkäivitus ja selle järgne käitumine? Palju on "nati" kõrged pöörded?slamm kirjutas:Mul oleks peaaegu sama probleem..põõrded ja kõiguvad. nati kõrgel ja kui madalamaks ssätin.hakkab mootor peal hüppama,,,aga kui paremalt poolt mingid hooba tõmban käib ilusti.. traadiga päris kinni ei seo:D
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Nende paari napi veakirjelduse peale uuriks esimese asjana, kas õhuklapi automaatika avab korralikult klapi mootori soojenedes. Kui probleem tekkis sügiseste niiskete ilmadega, siis kontrolliks õhupuhastisse mineva toru küljes olevat sooja/ külma õhu klappi ja selle toimimist. Niiskete/jahedate ilmadega kipuvad need karpad selle süsteemi mittetoimimisel väga "vallatusi" täis minema.clatronik kirjutas:peaks olema 2e2,sest karburaatorisse läheb ainult üks juhe.100avant kirjutas:Alustuseks täpsustaks, kas me räägime elektroonikavaesest 2E2-st, või ajuga 2EE-st?
Vaakumvoolikud on kõik korralikult küljes
Ja see, et karburaatorisse läheb ainult üks juhe, tekitab samuti kahtlusi... 2E2-l läheb mälu järgi sinna lisaks karpa massijuhtmele vähemalt kolm(osadel ka neli) pistikut. Või on miskit sealt lahkunud?
Pöörete mittehoidmine? Milles see väljendub? Lähevad või jäävad kõrgeks või tahab ära surra?
Pierburg 2E2 ingliskeelne manuaal -ka abiks, kui tahtmine asjasse süveneda.