Kas Pierburg2e või 2e2 ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27 Juul 2006, 11:32
- Telefon: 5256811
- Auto: VW Golf 2 1,8
- Asukoht: Muuga
Kas Pierburg2e või 2e2 ?
Autoks on Golf2 1,8 66kw.88a. Targad raamatud ütlevad,et need golfid on kõik Pierburg2e2 karpaga,kuid sellel on 2e. Auto on 15 aastat perekonnas sõitnud,ning keegi ei ole seda vahetanud.Nüüd oleks vaja uut karpat,kuid kumb muretseda? Mis on nende karpade erinevused? Kas sobib kui osta 2e2 ja praeguse karpa asemele panna,või peab Pierburg2e muretsema?
Ette tänades.
Ette tänades.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27 Juul 2006, 11:32
- Telefon: 5256811
- Auto: VW Golf 2 1,8
- Asukoht: Muuga
See karpa ajab mind halliks.Käivitades tuleb jalga gaasipeal hoida,muidu turtsub jubedalt(pöörded madalal ja nagu töötaks 3 pütaga) ja mida külmem seda kauem.Sõidu ajal hakkab järsku nõksutama(pöörded kõiguvad).Eelmisest nädalast on sooja mootoriga pöörded 1600 peal ja alla ei lähe.bensu kulu on 10 ja peale trassil (vanasti oli max.7).Vaakumvoolikud ja kõik juhtmed jagajad vahetatud.Karpa puhastatud ja kiirenduspumba membrran samuti,kuid tolku midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Üks võimalikke lisaõhu imemise kohti lisaks juba mainitud vaakumvoolikutele ja karpa padjale on sisselaskekollest pidurivõimu viiv voolik, eriti selle kollepoolne ots, mis kipub vahel pragunema.kalkar kirjutas:See karpa ajab mind halliks.Käivitades tuleb jalga gaasipeal hoida,muidu turtsub jubedalt(pöörded madalal ja nagu töötaks 3 pütaga) ja mida külmem seda kauem.Sõidu ajal hakkab järsku nõksutama(pöörded kõiguvad).Eelmisest nädalast on sooja mootoriga pöörded 1600 peal ja alla ei lähe.bensu kulu on 10 ja peale trassil (vanasti oli max.7).Vaakumvoolikud ja kõik juhtmed jagajad vahetatud.Karpa puhastatud ja kiirenduspumba membrran samuti,kuid tolku midagi.
See soojast peast 1600 pööret võib suure tõenäosusega ka vahaelemendiga seotud olla. Kas element väsinud, regull paigast ära(kui keegi näppinud pole,siis äärmiselt vähetõenäoline), või siis endal kunagi tuju väga huvitavaks teinud asi- karpa vahaelemendist ja automaatsest tooreklapist läbi käiv jahutusvedeliku ringvool häiritud, mille tagajärjel pöörded 1600-1800, õhuklapp kinni, kütusekulu 5 liitrise ameeriklase vääriline ja must taga nagu diislil.
Õhuklapi reguleering ja toimimine tasub ka kindlasti üle vaadata.
2E2 remondimanuaal