kahetaktilist õli diisli sisse
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
kahetaktilist õli diisli sisse
Kuulsin (naised saunas rääkisid) ,et paagi kohta 1L kahetaktilist õli lisada, pidavat puhastama ja tegema tööd paremaks pumptüüsidel ?
Paluks praktiliste kogemuste kommentaare, mitte teoreetilist teadmist.
Paluks praktiliste kogemuste kommentaare, mitte teoreetilist teadmist.
Sellest palju räägitud, et pumppihustitega mootoriga autosse ei tohi panna isei kütuselisandeid õlist rääkimatta.
Samuti kooliajal rääkis professor Naams , et tavaline 2 taktiline õli ei ole hea kuna see seob ka mingil määral vett.
Kui kasutada, siis paadimoororitel kasutatavat 2 taktilist õli.
Aga jah osta korralikust kohast kütet ja vaheta korralikult filtrit ning ei ole muret, et peaksid mingit jama paaki valama.
Mina igatahes ei julge seda soovitada.
Samuti kooliajal rääkis professor Naams , et tavaline 2 taktiline õli ei ole hea kuna see seob ka mingil määral vett.
Kui kasutada, siis paadimoororitel kasutatavat 2 taktilist õli.
Aga jah osta korralikust kohast kütet ja vaheta korralikult filtrit ning ei ole muret, et peaksid mingit jama paaki valama.
Mina igatahes ei julge seda soovitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
ära parem pane ! ei määri ta seal midagi . suitsema hakkab ainult
mul vähemalt hakkas. sai kah korra proovitud.
kõik need õlid ja lisandid pihustid ära peedistavadki. naised saunas räägivad kõik
aga noh ega enne täpselt teada ju ei saagi kui ära pole proovinud
aga 1 L ikka paagile oleks ikke väga liig 
eile üks professor ütles et suhkur pidi bensukat kah veits erksamaks tegema
see oli kah kindlasti loll nali 
[Muudetud: 5-2-2010 sax82]

kõik need õlid ja lisandid pihustid ära peedistavadki. naised saunas räägivad kõik

aga noh ega enne täpselt teada ju ei saagi kui ära pole proovinud


eile üks professor ütles et suhkur pidi bensukat kah veits erksamaks tegema


[Muudetud: 5-2-2010 sax82]
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
ükskõik kuhu poodi lähed öeldaks et ilma meie lisanditta auto saab kohe otsa.
Karla Auto lisandit olen kuulnud kõige rohkem et soovitavad isegi töökojad, too vast midagi isegi mõikab.
Automaailm pakkus suvel Bio diisli lisandit . ostsin ära ja natuke kasutasin aga jäi siis garaasi vedelema , ja nüüd ükspäev leitsin just selle pudeli aga sisu oli täiesti jää kamakas
oleks toda ma talvel pand siis vist oleks kõik filtrid kah kinni.
ühesõnaga kuskilt autokauplusest ei saa küsida mis oleks hea, kõikidel on oma kaup mida peavad maha müüma



ühesõnaga kuskilt autokauplusest ei saa küsida mis oleks hea, kõikidel on oma kaup mida peavad maha müüma

Palun väga, puust ja punaseks !
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid302304
.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid302304
.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Mis asi on seal puust ja punaskeks ???Lutz kirjutas:Palun väga, puust ja punaseks !
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid302304
.

Ainuke asjalik postitus ivar80, kuupäevaga postitati 20-9-2008 07:53 PM
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna

aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
copilot kirjutas:selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)


-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
jah, noh, päris kõike ikka sisse ei tasu kah kallata, kuid siiski, ei ole selle eesti kütte koha pealt nii kapriisne, ja kui seda odavamat kütet kuskilt mujalt õnnestub saada(mõtlen ikka valget, mida ise olen mitmel korral saanud) siis paar korgitäit 30L kankule hulka ja sisse(muidugi vaatan kah et päris kankut lõpuni kalla, et vb põhja settunud sodi paaki ei läheks ja millega siis hea lõkke tuld alustada:lol:). Ja ei suitse midagi rohkem, pigem käib sutsu vaiksemalt pump. Ja rääkides si** põletamisest, siis endise G2 1,6D sai sisse kallatud ka vana petrooli või siis igivana bena(oli nii valge lihtsalt ja lõhnast ei saanud aru mis ta õieti oli olnud, 2 takti õli hulga ja lendas paremini tunduvalt kui tankla solgiga...ja moto käib tänaseni ka -20c juures)sax82 kirjutas:copilot kirjutas:selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)isegi tahaks vanakooli diislit. sõpradel 700 000 läbisõit ja põletavad kõike mis kätte saab ja midagi viga pole. aga pumptüüs juba teise tankla kütet saab sis surnud
Kuid seda punast, ehk siis ahjukütet ei soovitaks ikkagi sisse panna, ka koos õliga(kes tahavad odavaid kilomeetreid) sest selle masuudi kütteväärtus ja muud näitajad teised kui sellel nn sinisel(rohelisel) ja valgel(mis mõlemad siis samad).
üldiselt väike tilk tavalise pumbaga moto puhul teeb vaid head(st määrib pumba), pumpihusti kohta ei oska öelda. Liiga palju siis kindlasti hakkab ka tavalistele pihustitele.
vaata mis juhtub, kui saepensule seda normist rohkem pena hulka kallad, selline sinine vine järgi ja tööd teha võimatu, sest see ving hakkab kopsudele ja silmadele pika peale. Et aimata võid, mis jääkidega ta põleb.
[Muudetud: 10-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING