
Passati pidurid-suporti remontkomplekt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati pidurid-suporti remontkomplekt
Mure on siis selline, et tahtsin esimesed piduriklotsid ära vahetada, aga avastasin, et parempoolsel suportil on klotsid kulunud nii, et välimine veel suht viisakas, aga sisemine pea olematu. Seega tuleks suport maha võtta ja puhastada - kinni jäänud? Poest suportile tihendite, kummikatete remontkomplekti küsides tuli välja, et 99. aasta passatil, millel 1.8 mootor ja 92kw, on suporteid teinud kaks tootjat ja neil on erinev kolviläbimõõt. Kas ma saaksin kuidagi visuaalsel vaatlusel kindlaks teha, et mis tootja on, sest kui asi lahti võtta ja ära mõõta, pole enam millegagi poodi remontkomplekti järgi minna 

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati pidurid-suporti remontkomplekt
auto VIN koodi järgi peaks teada saama, saada mulle privasse oma auto vin kood, mul etka 7 kust hea vin koodi järgi vaadata, endale tellisin egr klapi jaoks tihendid ja olid samad mis saksa autos neil näitas...see etka peakski siis olema sama mida seal nad kasutavad ja mul töötab ka update.lepik kirjutas:Mure on siis selline, et tahtsin esimesed piduriklotsid ära vahetada, aga avastasin, et parempoolsel suportil on klotsid kulunud nii, et välimine veel suht viisakas, aga sisemine pea olematu. Seega tuleks suport maha võtta ja puhastada - kinni jäänud? Poest suportile tihendite, kummikatete remontkomplekti küsides tuli välja, et 99. aasta passatil, millel 1.8 mootor ja 92kw, on suporteid teinud kaks tootjat ja neil on erinev kolviläbimõõt. Kas ma saaksin kuidagi visuaalsel vaatlusel kindlaks teha, et mis tootja on, sest kui asi lahti võtta ja ära mõõta, pole enam millegagi poodi remontkomplekti järgi minna
aga see et sisemine klots kulunud võib olla ka sellest et liugurid kinni, mul oli taga selline juhus kus sõi sisemise klotsi ära, välimine oli tibens...1 ligur oli kinni jäänud(kaitsekummis auk sees) aga muidugi sai ka kolb välja võetud ja see on kah veidi roostet saanud, endal uus olemas vaja ainult vahetada kui saab kunagi ka selle tihendite komblekti ära osta. viga arvatavasti selles et see kolvi peal käiv kaitsekumm ei olnud soones korralikult ühest kohast ja vesi sisse saanud. ja kui võtad kolvi välja, poleerid ära ja paned korralikult tagasi siis saad sõita küll, mina sõidan nii juba hilissügisest saati ja preagu ok, võtan uuesti lahti kui olemas kõik tihendid ja uued kettad, kaitseplekid...vb teen ka siis juba teise poole üle.
ainuke asi selles et kas esindusest saabki eraldi tellida kolbi, minul ei saa...endale tellisin siis autoexperdist. esindusest võid saada ainult koos suportiga vb.
Diesel Power KEEPS ME GOING