1,9 tdi mootor soojenedes seiskub

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hunt74
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Apr 2010, 14:55
Auto: VW Sharan 1,9 tdi 2001
Asukoht:

1,9 tdi mootor soojenedes seiskub

Lugemata postitus Postitas hunt74 »

2001 aasta sharan, 1,9tdi,85kw, automaatkast. talvel seiskus linnasõidu ajal mootor mingil hetkel ja kõik, nagu oleks kokku jooksnud. nüüd mitu kuud seisnud ja käivitus esimese proovimisega. ajas esimesel paaril korral heledat suitsu välja aga tuksus ühtlaselt. gaasipedaali vajutades oli valget-sinakat suitsu korralikult. tänasel käivitamisel oli suits minimaalne, pea olematu, nii paarituhande pöörde juures oli veidi näha. sõita ei proovinud rohkem kui hoovi peal manööverdasin, tahtsin mootori soojaks lasta. ja siis ca 55 kraadi juures suri välja. ja enam starter ringi ei aja. ei oma eelnevaid kogemusi diislitega, nii et nõuanded on väga teretulnud.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: 1,9 tdi mootor soojenedes seiskub

Lugemata postitus Postitas coollaager »

kas suri hetkega välja nagu võtmest? hakkas puterdama? või hakkas pooma kuni väljasuremiseni

hunt74
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Apr 2010, 14:55
Auto: VW Sharan 1,9 tdi 2001
Asukoht:

Re: 1,9 tdi mootor soojenedes seiskub

Lugemata postitus Postitas hunt74 »

töötas ca 10 minutit, siis tegi jah sellist puterdavat häält ja mõned sekundid hiljem jäi seisma. ja enam starter mootorit pöörlema ei saanud. jälgisin just jahutusvee näitu, tõusis ära kuni 55 kraadini ja siis see juhtus. pole osanud muud mootoriga ette võtta kui karteri tuulutuse kontrollisin üle, välisel vaatlusel midagi mootori juures silma ei hakka, midagi ei tilgu. õli ja filtri vahetasin. jahutusvesi puhas.

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Re: 1,9 tdi mootor soojenedes seiskub

Lugemata postitus Postitas and011 »

Tasuks kontrollida hammasrihma, kas märgid paigas. Kui mootor kinni, siis peaks ju klapid vastu kolbi olema. Äkki väntvõlli otsas olev jaotushammasratas sõidab kiilu peal natuke, siis tekib ka selliseid jamasid.

Vasta

Mine “Diislid”