Tere!
Probleem selles, et Golf 3 VR6 mootoril kipub termostaadi korpuse vahelt jahutusvedelikku lekkima. Seisva ja külma mootori korral lekib rohkem, kui mootor juba soojaks läheb ja termostaat avaneb, jääb lekkimine väiksemaks. Kõige enam tundub lekkivat korpuse alumise osa kandist, andurite korpuse ja alumise tüki vahelt. Alumise tüki all mõtlen osa, mis läheb crackpipe'i külge. Lõdvikute otstest klambrite vahelt ei leki. Kas taolist leket on esinenud kellegil veel või võib lekkele põhjust otsida minu konkreetsest autost? Mulle tundub tegemist oleva tüüpveaga, kuna ma seda juba 2 korda vahetanud, siiamaani edutult. Kolmas kord võiks ikkagi pidama jääda. Äkki on kellegil nippe, kuidas seda korpust lekkekindlamaks teha?
G3 VR6 termostaadi korpuse leke
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: G3 VR6 termostaadi korpuse leke
Tere,
Vr6 termostaadi korpusel on 2 liitetükki - alumine tükk mis läheb veepumba pipe külge (kinnitub 2 poldiga) ja termostaadi enda kaas (kinnitub 3 poldiga). Endalgi lekkis kunagi (kumb lekkis ei olnud võimalik tuvastada), võtsin vana korpuse maha ja panin kaante vahele uued tihendid koos hermeetikuga. Asi nimelt selles et vanad kaaned mis poltidega kinnituvad kipuvad ära väsima ja kaas ei istu enam oma pesal - liitepindades on keskel ca. mm-poolteisene pragu. Algul mõtlesin uue korpuse osta aga kui seda poes kätevahel veeretasin siis sellel olid pinnad uuest peast veelgi kõveramad (kaantele lisaks ka korpus ise), lisaks ümmargused avad olid ovaalsed jne.
ühesõnaga bs. Panin siis vanad tagasi eelkirjeldatud viisil (hermeetikut muidugi mõistuse piires, et ei tekiks mingeid jääke mis süsteemi rändama pääsevad) ja siiani peab. Termostaadi panin ka 80-kraadise asemel 88-kraadise et talvel soojem oleks (VR6-le teatavasti talvist versiooni ei pakuta, sobib üks Audi termostaat mõõtude järgi 1:1) - saab sellega ka suvel sõita kui ventilaatorid õigel ajal käivituvad.
Kui leiad uue korpuse kuskilt varuosapoest mis on täpselt valmistatud siis võid ju osta - ise eelistan originaali.
Edu!
Vr6 termostaadi korpusel on 2 liitetükki - alumine tükk mis läheb veepumba pipe külge (kinnitub 2 poldiga) ja termostaadi enda kaas (kinnitub 3 poldiga). Endalgi lekkis kunagi (kumb lekkis ei olnud võimalik tuvastada), võtsin vana korpuse maha ja panin kaante vahele uued tihendid koos hermeetikuga. Asi nimelt selles et vanad kaaned mis poltidega kinnituvad kipuvad ära väsima ja kaas ei istu enam oma pesal - liitepindades on keskel ca. mm-poolteisene pragu. Algul mõtlesin uue korpuse osta aga kui seda poes kätevahel veeretasin siis sellel olid pinnad uuest peast veelgi kõveramad (kaantele lisaks ka korpus ise), lisaks ümmargused avad olid ovaalsed jne.

Kui leiad uue korpuse kuskilt varuosapoest mis on täpselt valmistatud siis võid ju osta - ise eelistan originaali.
Edu!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..