97. a Passati õli märgutuli

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Probleem siis järgmine: õlirõhu märgutuli hakkas keset sõitu põlema. Kontrollisin õli taset, mis oli norm. Märkasin, et märgutuli läheb põlema kui mootori pöörded lähevad üle 1600 p/min ja kustub ära kui on alla 1400 p/min. Vahetasin anduri ära aga mitte midagi ei muutunud. Õli on alles septembris vahetatud. Nüüd ei oska midagi ise peale hakata, äkki kellegil on häid mõtteid, mis teha??

diako
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 17 Dets 2010, 19:40
Telefon: 5076791
Auto: VW Passat.2001a96kw diisel ja A4 66kw diisel 1996a
Asukoht: Lõuna Eesti.

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas diako »

PROOVI mehaaniliselt kuidagi anduri august mõõta.Saad kohe õige vastuse.

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

1.8 turbo?

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Mootor on 1.6 74 kw

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Käisin remonditöökojas ja oli kõigest anduri viga. Lihtsalt VW on selline asi, et igat andurit nad ei tunnista.

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. ikka ei olnud õlianduris viga, sest juba järgmine päev hakkas jälle samamoodi märgutuli jamama.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Kas lasid kontrollida õlirõhu mehaaniliselt samuti ära?

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Ei lasknud. Aga millised peavad normaalsed rõhud olema?

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Mootor soojaks sõidetud ja õlitemp 70-80 kraadi, ning 2000 pöörde juures 2bar(ideaalne on veel isegi üle selle).

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Küsisin remonditöökojas, et nad mõõtsid õlirõhu ära ja kõik oli norm. Aga nüüd hakkas juba mootoris klõbin, viisin siis masina lähimasse töökotta, seal öeldi, et arvatavasti õlipumba toru ots on ummistunud ja hüdro tõukurid(vist öeldi nii) ei saa õli, et vaja uus pump panna.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Kui õlirõhk madal siis on esimene asi mis otsad annab on turbo.Kontrollige igaks juhuks turbo lõtke.Kui ilmneb et mootor on seest räpane,tuleks vahetada õlipealevoolutoru turbole.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Minu teada minu autol kahjuks ei ole turbot. Kuigi võiks olla

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kahtlen, et mootor soojaks lasti.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mootoris siiski õli temperatuur(bensiini mootor)120 C. ,kui mootor näitab jahutus vedeliku korral 90-98 kraadi. Milleks muidu vaja õli vahe jahutit. Keerulise jutu lõpetuseks, kepsu saaled vajavad vahetust,kuid.....pikk teema on ennegi olnud. Teema oli G.2 kohta. Passatil peaks sama loogika kehtima.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas rewo »

T6nis2 kirjutas:Mootoris siiski õli temperatuur(bensiini mootor)120 C. ,kui mootor näitab jahutus vedeliku korral 90-98 kraadi. Milleks muidu vaja õli vahe jahutit. Keerulise jutu lõpetuseks, kepsu saaled vajavad vahetust,kuid.....pikk teema on ennegi olnud. Teema oli G.2 kohta. Passatil peaks sama loogika kehtima.
Täiesti võimalik, et kepsusaaled vajavad vahetust, aga ... miks hakkas õlituli äkki põlema ? Pigem kahtlustaks mingit ummistust, näiteks siis õlivõtturi juures. See seletab ka seda, et madalatel pööretel ei põle õlituli, ummistus ei ole nii suur, et õlipump nälga jääks. Suurematel pööretel aga jääb pump nälga ja seetõttu kaob ka õlirõhk/süttib õli tuli. Lihtsalt väike mõttekäik, ei pretendeeri sellega absoluutsele tõele.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas GTI »

Õlipõhi alt lömmis ei ole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

woltz
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 07 Juul 2007, 13:46
Asukoht: tartu

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas woltz »

Kunagi; audil 2,0 85kw , sarnase probleemiga hädas olnud . Süüdlaseks oli SCT õlifilter , uus sama firma filter külge ja asi unustatud
Eelnevalt kontrolliti õlirõhk.
Viimati muutis woltz, 30 Dets 2010, 18:37, muudetud 1 kord kokku.

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

karter ei ole alt lömmis. Et ei ole üle äärekivide sõitnud. Ja kepsusaaledest ei tea veel kas on vaja vahetada.
Viimati muutis poyka, 31 Dets 2010, 11:22, muudetud 1 kord kokku.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas rewo »

See kepsusaalede teema ei tule ka üleöö, see annab ikka pikalt ette märku. (kui õli on vedelam (loe : kuumem) siis hakkab õlituld näitama, praeguste külmade ilmadega ei tohiks seda ohtu väga olla). Kas sellel mitte pole karteripõhi alumiiniumist ? et seda eriti ei kannata mõlki sõita, hakkab kohe ka lekkima. Eks kõige täpsema vastuse saab siis, kui karteri põhi alt ära võtta, kui palju on seal sodi, kas õlivõttur on puhas ... .
Üks küsimus : kas õlituli läheb ka külma mootoriga põlema, kui pöördeid 2000+ anda ? Kui jah, siis arvan kindlalt, et tegu mingisuguse õlikanali ummistusega, eeldades, et andurid annavad ikka õiget infot ja karter mõlkis ei ole.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Õlirõhu märgutuli läheb jah ka külma mootoriga põlema. Ja ummistuse võimalust pakkusid ka remonditöökoja mehed.

poyka
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2010, 15:27
Auto: passat
Asukoht:

Re: 97. a Passati õli märgutuli

Lugemata postitus Postitas poyka »

Sain passati remondist kätte ja viga oli selles, et õlipumba toru ots(see mis karterist õli võtab) oli üpriski umbes, et kõrgemate mootori pööretega ei saanud mootor piisavalt õli.

Vasta

Mine “Mootor”