Tere!
Sooviksin natukene nõu.Olen eelnevalt uurinud selle laadseid teemasid nagu minu probleem on aga pole asjakohaseid vastuseid leidnud siit foorumist.
Nimelt mureks see et kui 4 käiguga kiirendad 100 km/h sis korraks tõmbab hinge kinni,ja 5 käiguga 115km/h sis täpselt sama teema.Pöörded 5 käiguga sis nii 2300.Kui gaasipedaali lasta tagasi ja siis vaikselt meelitama hakata sis nagu kogub ennast veits,ja kiirus kasvab vähe haaval.Masin muidu käivitub ideaalselt ja muidu nagu tip top välja arvatud see viga...nii palju olen teinud et vahetasin vaakumvoolikud ära uute vastu,tundus et läks isegi paremaks.Alguses mõtlesin et äkki EGR jamab kuid kui 2-3 käiguga kiirendad ja lased pöörded kuni 3000 sis ei ole arugi saada et kuskil hinge kinni pooks..just see on naljakas et 4 ja 5-nda käiguga nii teeb.Kas on võimalus et tehase immo või lisaimmo mis mul peal on tekitab seda ,või on ajul midagi viga...hetkel nagu ei oskaks midagi muud kahtlustada.Limp mode see arvatavasti pole sest jõud taastub kohe peale gaasipedaali vabastamist ja võid kohe uuesti sõtkuma hakata ja jõud olemas..lihtsalt et nendel kiirustel ja käikudel oleks nagu mingid piirajad peal.Äkki keegi oskab mingeid nõuandeid anda kust viga otsida vms,oleks tänulik.
G3 1.9 66kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: G3 1.9 66kw
Ilmselt oleks abiks mootori tüüp ja tootmisaasta info saamiseks ka märkida. Sellelaadse vea infot peaks siin ikka olema korduvalt lahatud. Mis kohe meenub 96 aasta mudelil puhul näiteks oli vaakumklapi segast panemine mis asub paisupaagi juures.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: G3 1.9 66kw VIGA LEITUD!!!
leidsin vea...peaks olema N75 klapp ehk see mis juhib turbo tööd...EGR juhtimis klapp ei tohiks olla.Mul aitas see kui tõmbasin N75 vaakumklapi pistiku pesast välja ja hakkas tööle,kui uuesti pistiku taha panin tulid sümptomid uuesti tagasi.Õhulugeja pistik jaguneb kaheks: üks on õhulugeja küljes ja teine läheb sis N75 pistikusse...viimase tõmbasingi pistikust välja.
Viimati muutis k1ngst0n, 15 Mär 2011, 20:29, muudetud 1 kord kokku.