Kui n??d meenutada siis meil patrullautol Jeep`il on ka vahest selline jama, et peale k?ivitumist sureb kohe v?lja ja l??b displei peale kirja "NO BUS". Aga peale paari-kolme streikimist l?heb auto ilusti k?ima. Auto muidu ise t?itsa uus...ls mingi 6000km alles.
Juhtub tavaliselt nii, et eelmine p?ev s?idan ja siis j?rgmine hommik juhtub nii. T?na hommikul oli hakkas v?lja surema aga j?udsin kiiresti gaasi vajutada ja p??stsin seekord. Huvitav mis sellist asja v?iks p?hjustada. Bensiini filter ei v?i umbes olla? Juhtub nii kuskil korra 2 n?dala jooksul, et siis v?ga harva.
Probleem on l?inud hullemaks. Igakord k?lmamootoriga enam esimese raksuga k?ima ei j??. Teisel korral lupsti ja k?ib. Olen proovin nii et hoian natuke gaasi peal siis ei sure v?lja. Huvitav k?ll milles v?iks asi olla. Plaanin teha k??nalde vahetust ei tea kas sellest oleks abi? 2001a. 2,0 85kw
kui gaasi andmine aitab siis immo viga ei ole
pigem pakuksin gaasiklappi st see tuleks k?igepealt ?ra puhastada ja vaadata, et ei saaks kuskilt lisa?hku
1.4 bensukal n?iteks l?heb korra k?ttepump j?rgi, kui ukse lahti teen autol. S??det keerates l?heb veel korra, vb sul m?ni relee vms ?ra kuskil ja ei saa k?tte alguses nii palju, kui vaja oleks??
Selle klapi puhastamise ja reguleerimise j?taksin spetsialisti teha, endal lahendati ka t?na sarnane probleem. Diagnostik n?itas seda vidinat ka lahti v?etuna ja ausalt ?eldes ei oleks tahtnud ise torkida asja, sest uus maksab p?ris mitu raha.
Filtri vahetasin n?dal tagasi, vana oli v?ga must, poldud vist kunagi vahetatud aga probleem ei lahenenud sellega. Algul oli see probleem harv aga n??d igakord k?lmamootoriga ei j?? esimese korraga k?ima.
Huvitav et mul juhtub seda ainult külma mootoriga. Mingi 8h juba seisab siis käima ei lähe esimese korraga. Sooja mootoriga on nagu kellavärk. Bensupump süüte sissekeeramisel töötab ilusti nagu, huvitav küll:( Ise arvan, et ei saa piisavalt bensu kätte mis muud olla saab, sest koos gaasi andmisega läheb käima külma mootoriga!
Külma mootoriga ongi pöörded natuke kõrgemad ja siis kui mootor soojaks läheb peabki tegelikult natuke kukkuma. Aga vaevalt ta sul 8500-9000 p/min töötab tühikäigul Selle mootor ei tohiks isegi gaas põhjas üle 7000p/min minna. 850-900p/min on täiesti normaalne.
Juhtus siis sihuke lugu, et panin esmaspäevaks diagnostikasse aja kinni oma probleemi pärast vw esindusse. Aga nüüd on probleem järsku kadund. Auto läheb ilusti käima. Nüüd ei teagi kas minna enam diagnosti või mitte? Tahtsid teha diagnosti ja siis mingi kas õhuklapi vms ära puhastada. Mis te teeksite sellises olukorrras. Kas tasub 500.- selle diagnostika peale kulutada? 3 Kuud tagasi tehti siis oli kõik korras. Aga samas võib ju probleem jälle tagasi tulla?.....