VR6 tosool kaob

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

VR6 tosool kaob

Lugemata postitus Postitas mkII »

Mure siis selline, et mu VR6'l on hakanud kuhugi kaduma tosooli. Silmaga nähtavat leket ei ole tuvastanud, aga nädalaga kaob oma paar liitrit. Ei teagi nüüd kust otsast otsima või näppida hakata. Äkki kellelgi sarnase murega kogemusi? Igaksjuhuks mainin ära, et tegemist on golf 3 94. aasta, 2.8 vr6.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

mul sama lugu tavalise 1.8 -ga aga lekib mootori juurest kus salongi torud jooksevad seal üks imelik plastik junn .

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

VR6 puhul kontrolli termostaadi korpust mis asub mootori eesküljes sisselaske kollektori all.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

vaatan esimesel võimalusel termostaadi üle

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kontrolli jargmised kohad: jahutusradiaatori nurgad, olijahuti sisse tulevad voolikud ja olijahuti torud, jareljahutus pump.
+ kindlasti termostaadi korpus nagu GTI mainis.

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

Kuramus, kogu see kupatus kapoti all on nii suur, et üldse ei saa midagi aru, mis seal toimub. Äkki keegi hea inimene, kes VR6 mootorit vähe paremini tunneb, viitsib korra Tallinnas oma asjatundliku pilguga asja üle vaadata, järsku on kohe mõnd viga näha. Esimese hooga ei hakkaks kohe kuskile teenindusse minema, ehk on viga lihtsam ja annab ise korda teha. Niipalju kui ma aru sain, tundusid radikas ja termostaat korras olevat, aga pead ei anna. Kas on mõni kindel nipp, kuidas plokikaanetihendi olukorda hinnata? Mingi kahtlus mul on, et selles võib ka probleem olla, kuna õlikorgi all paistis minu hinnangul tiba emulsiooni olevat, aga võib juhtuda, et eksin.

seff
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Okt 2007, 22:20
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas seff »

Lähed auto taha ,pistad näpu sumpsi otsast sisse, ja siis maitsed keeleotsaga, kui tahm on magus siis toimub tosooli kadu ja aurustumine silindrisse , see eeldab juba mootori laiali lammutamist ja plokikaanetihendite uurimist.Ps karta ei ole vaja , t6rts tahma pole teadaolevalt kedagi maha tapnud:rolleyes:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Keera küünlad maha - selle silindri küünal kuhu jahutusvedelik sisse jookseb on teistega võrreldes tunduvalt heledama isolaatoriga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

leidsin lekkekoha üles, pildi peal näha roostes klambri taga olev metallist lõdvik on mõranenud ja gaasi andes sõna otseses mõttes purskab tosooli. küsimus aga selline, et kuidas seda juppi nimetada?


Pilt

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri

Lugemata postitus Postitas jurka056 »

ma nüüd ei saa aru kummalt poolt pilt tehtud on? :D
volkswagen, das Auto :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tegu on õlijahuti kummivoolikuga ja seda on suht nadi vahetada kuna kollektor segab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

qoolager
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 01 Sept 2005, 12:46
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas qoolager »

Aga auto alt saab teha küll...

tuhkur
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 13 Mai 2009, 11:10
Telefon: 55670869
Auto: Vento
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas tuhkur »

selle kummi vooliku üks ots läheb õli filtri juurde ja teine sinna plastik toru külge. Omal oli sama mure, et see toru oli ära "mädanenud" ja murdus hoopis see kummi toru sealt küljest, kui käega pihta läksin. Termostaadi korpus lahti, üks metall toru ka ja tõmbad selle plastik toru pumbast välja. 77 eeku oli see toru.

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri

Lugemata postitus Postitas jurka056 »

see voolik on siis taga pool seal kus kollektor läheb jah?
volkswagen, das Auto :)

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

To jurka: See koht asub ees pool, sisselaske kollektori all ning õlifiltri korpuse kohal või veidi kõrval pool.

Mul omal ka kuskil seal kandis ehk enne veepumpa tosooli leke, aga pole aega olnud seda kõrvaldada ;)
Arbuus driver since 2010

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

See on olijahuti ja ilmselt tosooli tuleb vooliku ja olijahuti toru vahelt.
Teinekord aitab olijahuti toru ja vooliku puhastus, kui aga toru on vaga oksydeerunud siis uus olijahuti.
Forssis on see laokaup.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mul võib äkki sama jama olla siis, kaob ka kuhugi tosool ära...soetasin äsja auto. kanalis peaks saama teha küll seda. jama on ka see et tosool mul jubedat värvi. nagu muda. helepruun

[Muudetud: 3-12-2009 R4un0]

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

R4un0 kirjutas: jama on ka see et tosool mul jubedat värvi. nagu muda. helepruun

[Muudetud: 3-12-2009 R4un0]
Vaheta ära! Ilmselt kunagi hermeetikut sisse pandud. Võib panna radika ja salongiradika tuksi ehk ummistab ära ja hakkad uusi radikaid ka muretsema.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

ostsin juba puhastusvahendi mis tuleb veega kokku panna. 10 minni töödata umbes ja peaks ilusti puhtaks tegema. siis üle loputada 10 minni ja korras. aga ennem peab ka tosooli kadumise probleemi lahendama

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

R4un0 kirjutas:ostsin juba puhastusvahendi mis tuleb veega kokku panna. 10 minni töödata umbes ja peaks ilusti puhtaks tegema. siis üle loputada 10 minni ja korras. aga ennem peab ka tosooli kadumise probleemi lahendama
Mina olen aunult halba kuulnud selle jahutussüsteemi "pesuaine" kohta ning enamasti seda sisse kallata ei soovitata. :thumbdown:
Arbuus driver since 2010

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

GTI kirjutas:Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
kasutatud auto puhul ei tea ju kunagi, et mis jama mõni eelmistest omanikest kokku keeranud on, seega igasugu asju kasutada ei soovita. peab arvestama ka, et puhastava ainega võib aastate jooksul kogunenud saast kusagile kontsentreeruda ja palju pahandust teha.

[Muudetud: 4-12-2009 daff]

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

GTI kirjutas:Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
Jep! Sellepärast lihtsalt uus vedelik sisse. Loputada tõesti ei tasu.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

õnneks midagi erilist siiani juhtunud pole. kui korraga uus panna, siis tosool teeb jälle jubeda värvi kohe.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

vaata karterisse, minul oli leke termostaadi korpuse vahelt näiteks.

Vasta

Mine “Mootor”