Mure siis selline, et mu VR6'l on hakanud kuhugi kaduma tosooli. Silmaga nähtavat leket ei ole tuvastanud, aga nädalaga kaob oma paar liitrit. Ei teagi nüüd kust otsast otsima või näppida hakata. Äkki kellelgi sarnase murega kogemusi? Igaksjuhuks mainin ära, et tegemist on golf 3 94. aasta, 2.8 vr6.
VR6 puhul kontrolli termostaadi korpust mis asub mootori eesküljes sisselaske kollektori all.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kontrolli jargmised kohad: jahutusradiaatori nurgad, olijahuti sisse tulevad voolikud ja olijahuti torud, jareljahutus pump.
+ kindlasti termostaadi korpus nagu GTI mainis.
Kuramus, kogu see kupatus kapoti all on nii suur, et üldse ei saa midagi aru, mis seal toimub. Äkki keegi hea inimene, kes VR6 mootorit vähe paremini tunneb, viitsib korra Tallinnas oma asjatundliku pilguga asja üle vaadata, järsku on kohe mõnd viga näha. Esimese hooga ei hakkaks kohe kuskile teenindusse minema, ehk on viga lihtsam ja annab ise korda teha. Niipalju kui ma aru sain, tundusid radikas ja termostaat korras olevat, aga pead ei anna. Kas on mõni kindel nipp, kuidas plokikaanetihendi olukorda hinnata? Mingi kahtlus mul on, et selles võib ka probleem olla, kuna õlikorgi all paistis minu hinnangul tiba emulsiooni olevat, aga võib juhtuda, et eksin.
Lähed auto taha ,pistad näpu sumpsi otsast sisse, ja siis maitsed keeleotsaga, kui tahm on magus siis toimub tosooli kadu ja aurustumine silindrisse , see eeldab juba mootori laiali lammutamist ja plokikaanetihendite uurimist.Ps karta ei ole vaja , t6rts tahma pole teadaolevalt kedagi maha tapnud:rolleyes:
Keera küünlad maha - selle silindri küünal kuhu jahutusvedelik sisse jookseb on teistega võrreldes tunduvalt heledama isolaatoriga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
leidsin lekkekoha üles, pildi peal näha roostes klambri taga olev metallist lõdvik on mõranenud ja gaasi andes sõna otseses mõttes purskab tosooli. küsimus aga selline, et kuidas seda juppi nimetada?
Tegu on õlijahuti kummivoolikuga ja seda on suht nadi vahetada kuna kollektor segab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
selle kummi vooliku üks ots läheb õli filtri juurde ja teine sinna plastik toru külge. Omal oli sama mure, et see toru oli ära "mädanenud" ja murdus hoopis see kummi toru sealt küljest, kui käega pihta läksin. Termostaadi korpus lahti, üks metall toru ka ja tõmbad selle plastik toru pumbast välja. 77 eeku oli see toru.
See on olijahuti ja ilmselt tosooli tuleb vooliku ja olijahuti toru vahelt.
Teinekord aitab olijahuti toru ja vooliku puhastus, kui aga toru on vaga oksydeerunud siis uus olijahuti.
Forssis on see laokaup.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mul võib äkki sama jama olla siis, kaob ka kuhugi tosool ära...soetasin äsja auto. kanalis peaks saama teha küll seda. jama on ka see et tosool mul jubedat värvi. nagu muda. helepruun
ostsin juba puhastusvahendi mis tuleb veega kokku panna. 10 minni töödata umbes ja peaks ilusti puhtaks tegema. siis üle loputada 10 minni ja korras. aga ennem peab ka tosooli kadumise probleemi lahendama
R4un0 kirjutas:ostsin juba puhastusvahendi mis tuleb veega kokku panna. 10 minni töödata umbes ja peaks ilusti puhtaks tegema. siis üle loputada 10 minni ja korras. aga ennem peab ka tosooli kadumise probleemi lahendama
Mina olen aunult halba kuulnud selle jahutussüsteemi "pesuaine" kohta ning enamasti seda sisse kallata ei soovitata.
Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
kasutatud auto puhul ei tea ju kunagi, et mis jama mõni eelmistest omanikest kokku keeranud on, seega igasugu asju kasutada ei soovita. peab arvestama ka, et puhastava ainega võib aastate jooksul kogunenud saast kusagile kontsentreeruda ja palju pahandust teha.
GTI kirjutas:Pesuaine kasutamine võib tekitada probleeme ainult siis kui varem on jahutussüsteemi lekkepeatajaga ''remonditud'', vanad lekkekohad võivad ellu ärgata. Teine lugu on näiteks õlitussüsteemi pesuainega mida küll ei riskiks suvalisse mootorisse kallata.
Jep! Sellepärast lihtsalt uus vedelik sisse. Loputada tõesti ei tasu.