Autoks Golf 2, pidurid on Golf 3 GTI pealt, millel 5x100 auguvalem. Peapidurisilinder on Golf 2 oma, mille läbimõõt on u 22mm. Kogu süsteem on uus, peapidurisilinder, suppordid, torud. Algul oli probleem, et ei saanud vedelikku kuidagi supportidesse. Lasin kõik õhutusniplid õrnalt lahti, sain vedeliku supportidesse. Kahekesi said pidurid õhutatud, pedaal ilusti jäik, nagu õhku enam poleks vahel. Veidi oodata siis oleks pedaal jälle nagu pehme veidi. Kui auto käima panna- ehk võimendi hakkab tööle siis piduripedaal maru pehme.
Milles probleem võib olla? Kehvasti õhutatud, ehk tuleks veel õhutada? Kuidas tuleks üleüldse õhutada kui terve süsteem täiesti kuiv, peasilindrisse(pumpa) ei jää õhku vahele, tuleb seda kuidagi eraldi õhutada? Tuleks äkki vaakumiga imeda supportidest õhk välja?
Tänud ette
Probleem piduritega
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Probleem piduritega
Kas võib olla probleem, et peapidurisilindri effektiivsus jääb väikseks Golf 3 GTI piduritega? Golf 3 pidurisilinder umbes 25,6mm läbimõõduga, see ei tohiks ju nii suur vahe olla või siiski on?
-
- Huviline
- Postitusi: 212
- Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
- Telefon: 58383262
- Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
- Asukoht: Tallinn
Probleem piduritega
Otsi teemat se siit juba korra läbi käinud ja siis oligi minuarust selle peasilindri läbimõõduga jama .
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Probleem piduritega
G2 siiski sellist süsteemi vist polnud ju, see pigem G4 ja edasi teema. Vähemalt elektrilise pidurivõimendiga Corradol küll mingit arvutiga ABS klappidega mässamist pole. Sai kogu piduritorustik vahetatud. G4-l tuleb küll jah kuival süsteemil arvutiga mässata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335