Esivedu---> nelivedu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
dcshoes
Huviline
Postitusi: 574
Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
Auto: vw passat b6
Asukoht: Tallinn

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas dcshoes »

Tervist rahvas.

Natukene mõttest ja küsimustest

Olemas 2 autot

Golf 5
4 vedu
2 0 103kw 2 nukkaga
Manuaal
LHD

Vw eos
2.0 103kw 1 nukkaga
Dsg
RHD

Küsimus selline kui neid 2 autot oma vahel ühendada , ehk panna vw eosele nelivedu + manual ja kahenukkaga mootor.

Mis võib olla üllatusena?
Mida võib oodata ja kas on see üldse võimalik?

Ettetänades
nissan 300zx z32
vw touran 2010

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5689
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 583 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas jussike »

Kuna Eos-st pole 4WD -na sündinud, siis ilmselt pole kardaani kuskile mahutada. Eose põhi ei kattu Golfi omaga
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

teet82
Huviline
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas teet82 »

Uurisin ka huvi pärast, seda on mujal ka küsitud.
Keegi vastas, et A3 on kõige parem/odavam doonor. Et tuleb lõigata varuratta koobast, diffrile ruumi tegemiseks ja keevitada kardaani kinnitused.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8029
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas R36 »

Mina jätaks selle 1 nukaga mootori ja istutaks sinna DSG otsa.

Muidugi diisel kabrio on EOS surnud üllitis. Hea sõita katus maas belarussi taktis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Asko
Huviline
Postitusi: 1318
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
Asukoht: Saku
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 32 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas Asko »

jussike kirjutas: 06 Aug 2025, 21:17 Kuna Eos-st pole 4WD -na sündinud, siis ilmselt pole kardaani kuskile mahutada. Eose põhi ei kattu Golfi omaga
Neil autodel kõigil sama tunnel ja saab ilusti selle pandud sinna. Pagassi põhja peab natuke lõikama ja siis mahub alla ilusti ära see kõik.
www.motorunion.ee

Sõidu- ja pakiautode remont ja hooldus Keilas ja Jüris.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5689
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 583 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas jussike »

Koodides on erinevus sees.
Mingi moderniseerimisega vb saab, aga ilmselgelt lihtne see pole.
Manused
image.png
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2939
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas t6nis3 »

Kui Jussike tõi joonistu näite,milles põhja erinevus. Kas vähe sellest. Muutkui tahan. Selleks pead olema AUTO kere tundja,palun. Küsida võib alati ,kuid sinul on siiski,ainult Alaa. Tahan. Surnult teema.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2229
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 118 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas alkeemik »

Tõnis. Selliseid asju (esivedu -> nelivedu) on palju maailmas tehtud. Seega pole sul vaja olla mingi mustkunstnik või raketiteadlane selleks. Isegi Eestis minu teada. Enamus asju on bolt on, selles see VAGi võlu ongi. Loomulikult on probleeme mida tuleb ületada, kuid midagi pole ületamatut. Minu teada üks väljakutse sellise asja juures on ka kütusepaak.

Asko
Huviline
Postitusi: 1318
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
Asukoht: Saku
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 32 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas Asko »

Oleme kunagi teinud Golf mk5 esiveduse neliveduseks ja sinna läks superbi paak jne skoda asjad. Isegi esiveduse kastil on vahekasti valmidus olemas ja seegi sinna poogitud nii ,et ei ole võimatut vaid on vaja oskusi ja lahtist pead. Youtubes vennad teevad ala 18m2 garaazis eose 4 veduseks siis pole see ka meil eestis mingi probleem teha.
www.motorunion.ee

Sõidu- ja pakiautode remont ja hooldus Keilas ja Jüris.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3580
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 796 korda
Tänatud: 112 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 12 Aug 2025, 20:23 Kui Jussike tõi joonistu näite,milles põhja erinevus. Kas vähe sellest. Muutkui tahan. Selleks pead olema AUTO kere tundja,palun. Küsida võib alati ,kuid sinul on siiski,ainult Alaa. Tahan. Surnult teema.
Inimene lihtsalt küsis kuidas teha. Mitte keegi ei hala ja mitte keegi ei nuta. :)

Teemasse ka. Et kui aega on, siis ehita. Eriti kui doonorid juba olemas. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2939
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas t6nis3 »

Kasutaja foorumis MustVälk. Ehk läks mõte siiski liiga tehnilisse. Olen teinud ka autodel ümber ehitusi,kaasa arvatud Zubrioonikul.(järelhaagis). Kuid auto kere ,,ümber,,lõikamine on ju miskit muud.Kui tehas pole väljalasknud seda autot nelivedusena,ongi puuks dokumentidega. Seda enam,et läksid kere muudatusse. Seda enam,kui oli vaja ,,modida,, kütuse paaki. Aega võib olla kuid mõtle asja mõttest,tulemuslikkusest.Rohkem ,,peavalu,, kui asjal lõpptulemuse efekt. Elektrist ei räägi seekord.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2229
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 118 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas alkeemik »

t6nis, see, et sina ei näe lõpptulemusel effekti, ei tähenda, et teised ei võiks näha.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 41 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas kaupo51 »

Eks neid ümberehitamisi võib vaadata mitme külje pealt. Levinumaid on mingi mootori turbotamine, et auto võimsust tõsta. Siin teemas siis esiveolisest nelikveolise ehitamine. Majanduslikus mõttes võiks ju alati küsida nii- müü oma praegune auto maha ja pane raha juurde ning osta siis võimsama mootoriga või nelikveoline tehaseversioon samast autost. Mis sa mässad. Aga inimesed on erinevad. Mõnele meeldib auto kallal nokitseda, väljakutseid lahendada ja ise ehitada. Lihtsalt meeldib, see on hobi ja aitab vaba aega sisustada. Las nad siis küsivad foorumist nõu ja ehitavad.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8029
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas R36 »

Aga kui EOS pole kunagi nelik olnud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3580
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 796 korda
Tänatud: 112 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 14 Aug 2025, 12:52 Kasutaja foorumis MustVälk. Ehk läks mõte siiski liiga tehnilisse. Olen teinud ka autodel ümber ehitusi,kaasa arvatud Zubrioonikul.(järelhaagis). Kuid auto kere ,,ümber,,lõikamine on ju miskit muud.Kui tehas pole väljalasknud seda autot nelivedusena,ongi puuks dokumentidega. Seda enam,et läksid kere muudatusse. Seda enam,kui oli vaja ,,modida,, kütuse paaki. Aega võib olla kuid mõtle asja mõttest,tulemuslikkusest.Rohkem ,,peavalu,, kui asjal lõpptulemuse efekt. Elektrist ei räägi seekord.
Tänapäeval on lihtne. Lähed küsid loa maantee ametist ümberehituseks.

Mitte keegi ei arvagi, et see tegevus on lihtne. Aga kohe alguses inimesel motivatsioon maha trampida ei ole viisakas. ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 41 korda

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas kaupo51 »

R36 kirjutas: 14 Aug 2025, 20:07 Aga kui EOS pole kunagi nelik olnud.
Tehakse hullemaidki asju, näiteks kahe mootoriga Golf. Tehas selliseid kunagi välja ei lasknud minu teada
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/ehit ... raja-golf/

WildGolf
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Esivedu---> nelivedu

Postitus Postitas WildGolf »

Tere

Maanteeamet ei luba sellist ümberehitust ametlikult teha. Läbikäidud tee

Vasta

Mine “Veermik”