Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Tervist
Jagan teiega kogemust enda 2000 B5 Passati remondiga.
Olen käinud temaga Flamekos, kuna asub mugavalt enda töökoha lähedal. Esimesel korral vahetati hammasrihmakomplekt ja kuna sain Flamekost parima pakkumise, siis selle ka valisin. Pakkumised olid stiilis Flameko 190eur, Forss 560eur ja mõned veel vahepealsed.
Niisiis viisin Flamekosse. Varsti helistati tagasi, et auto on valmis ja arve 420 eurot......kuna hammasrihma alumine kate oli katki ja seda oli vaja mäkaiveri teibiga parandada, sest uut kohe võtta ei ole. Ning katet oli vaja vist mitu tundi õlist puhastada, et saaks mäkaiveri teibiga parandada. Seega ei antud mulle võimalust uut katet sinna leida, sest raha oli vaja ju kliendilt kiiresti kätte saada ja auto töökojast välja Pandi aga lippadi-lappadi auto esiots kokku ja anti rõõmsalt kliendile üle, et "tegime teie auto 2x lubatust kallimalt korda ja mäkaiveri teibiga."
Teine sarnane kogemus oli jällegi Flamekost ja sama autoga. Auto sai küljepealt kõksu otse esirattasse, mispärast oli käändmik kõver ja vahetada oli vaja ka 2 ülemist õõtsa. Mõtlesin, et ehk sillaosade puhul midagi õlist puhastada ega mäkaiveri teibiga lappida ei ole vaja - ehk saavad härrased tööga viisakalt hakkama. Detailide hind oli ligi 200 eurot, kokku küsiti 640eur. Küsimuse peale, kas teie töömeeste kompetents piirdub sellega, et ülemiste õõtsade ja käändmiku vahetus (uute juppidega) võtab 7(!!!) töötundi ning, et olen sarnast tööd teinud kunagi ise ja algeliste tööriistadega 4 tunniga, ei osatud peale hülgemögina midagi vastata. Väideti, et töö teostati hinnakirja järgi ja töötunnid määratakse samuti arvuti programmi järgi, MITTE REAALSE töökulu järgi. Kuna klient julges midagi ütelda, tehti suuremeelselt allahindlust 640euri pealt 626euri peale ja läksin oma teed teadmisega, et sellesse hooramajja ma küll tagasi ei lähe.
Need eelnevad 2 näidet kõlavad küll suure hädaldamisega, kuid vabandage - see lihtsalt tahtis märkimist. Kui rahakott lubab osta 18 aasta vanust volkarit, siis otsige endale teine remondikoht kus on pädevad remondimehed ja mõistuspärane hinnapoliitika. Ka ei tasu jääda uskuma esialgset hinnapakkumist, sest kui auto juba kokku pandud, siis on raske olukorda tagasi pöörata. Kipub olema, et kõige odavamate pakkumiste juures lisanduvad ikka mingit ettenägematud kulud kus mingi polt ei tule mitte 4 töötunni jooksul lahti ja kus vist kõik töömehe lõuna- ja suitsupausid ning kõhulahtisuse pärast peldikus istutud tunnid maksab klient kinni.
Parimat ja häid kogemusi volkarite remondil!
Jagan teiega kogemust enda 2000 B5 Passati remondiga.
Olen käinud temaga Flamekos, kuna asub mugavalt enda töökoha lähedal. Esimesel korral vahetati hammasrihmakomplekt ja kuna sain Flamekost parima pakkumise, siis selle ka valisin. Pakkumised olid stiilis Flameko 190eur, Forss 560eur ja mõned veel vahepealsed.
Niisiis viisin Flamekosse. Varsti helistati tagasi, et auto on valmis ja arve 420 eurot......kuna hammasrihma alumine kate oli katki ja seda oli vaja mäkaiveri teibiga parandada, sest uut kohe võtta ei ole. Ning katet oli vaja vist mitu tundi õlist puhastada, et saaks mäkaiveri teibiga parandada. Seega ei antud mulle võimalust uut katet sinna leida, sest raha oli vaja ju kliendilt kiiresti kätte saada ja auto töökojast välja Pandi aga lippadi-lappadi auto esiots kokku ja anti rõõmsalt kliendile üle, et "tegime teie auto 2x lubatust kallimalt korda ja mäkaiveri teibiga."
Teine sarnane kogemus oli jällegi Flamekost ja sama autoga. Auto sai küljepealt kõksu otse esirattasse, mispärast oli käändmik kõver ja vahetada oli vaja ka 2 ülemist õõtsa. Mõtlesin, et ehk sillaosade puhul midagi õlist puhastada ega mäkaiveri teibiga lappida ei ole vaja - ehk saavad härrased tööga viisakalt hakkama. Detailide hind oli ligi 200 eurot, kokku küsiti 640eur. Küsimuse peale, kas teie töömeeste kompetents piirdub sellega, et ülemiste õõtsade ja käändmiku vahetus (uute juppidega) võtab 7(!!!) töötundi ning, et olen sarnast tööd teinud kunagi ise ja algeliste tööriistadega 4 tunniga, ei osatud peale hülgemögina midagi vastata. Väideti, et töö teostati hinnakirja järgi ja töötunnid määratakse samuti arvuti programmi järgi, MITTE REAALSE töökulu järgi. Kuna klient julges midagi ütelda, tehti suuremeelselt allahindlust 640euri pealt 626euri peale ja läksin oma teed teadmisega, et sellesse hooramajja ma küll tagasi ei lähe.
Need eelnevad 2 näidet kõlavad küll suure hädaldamisega, kuid vabandage - see lihtsalt tahtis märkimist. Kui rahakott lubab osta 18 aasta vanust volkarit, siis otsige endale teine remondikoht kus on pädevad remondimehed ja mõistuspärane hinnapoliitika. Ka ei tasu jääda uskuma esialgset hinnapakkumist, sest kui auto juba kokku pandud, siis on raske olukorda tagasi pöörata. Kipub olema, et kõige odavamate pakkumiste juures lisanduvad ikka mingit ettenägematud kulud kus mingi polt ei tule mitte 4 töötunni jooksul lahti ja kus vist kõik töömehe lõuna- ja suitsupausid ning kõhulahtisuse pärast peldikus istutud tunnid maksab klient kinni.
Parimat ja häid kogemusi volkarite remondil!
Viimati muutis Märtt, 04 Sept 2018, 09:07, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"] midagi pole siin loogiline, Flameko 190 vs Forss 560. Hinnavahe on 3x ju. Endal peaks ka peas vasardama hakkama, et midagi ei klapi ju. Need töökojad nüüd nii erineva hinnaskaalaga ka ei ole, seda enam et esimene toob ilmselt enamus jupid sellest samast teisest teenusepakkuja poest. Pigem jääb mulje, et hinnapäring oli stiilis, mis rihmakomplekt maksab, mitte palju koos tööga kokku läheb. Teine näide on ka kahtlane jah. Programmi järgi peaks ju töötunde just vähem tulema vs reaalsus. Tavaliselt on häda vastupidi, et programm annab väga vähe töötunede ja reaalsus on see, et 20 aastat vanal autol ei tule ükski mutter ega polt lahti ja reaalne ajakulu on kordi suurem. Flameko kohta on miskeid huvitavaid teemasid ennegi Audiclubis olnud, aga täpsemat sisu ei mäleta, kuna need enamasti mingi hetk kustutatakse ära. Praegused aga tunduvad küll veidi imelikud. 190 eurot meenutab küll rohkem rihkakomplekti hinda, mitte töörahaga pakkumist.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Tervist
Rihmakomplekt maksab sellele autole 90eur kanti. Lasin paigaldada ilma veepumbata. Ainult rihm ja rullikud, sest muu tundus veel hea ja raha tundus rahakotis jällegi liiga vähe. Päringu tegin ikka tervele tööle ja see on ka vajadusel täiesti taasesitatav - kuskil meilis olemas. Seda topelt hinda põhjendati selgesõnaliselt sellega, et kate oli õline ja seda oli vaja parandada. Pärast oldi veel õnnelikud, et kate saadi enamvähem kokku lapitud. Auto aga ennast väga turvaliselt ei tunne, kui tema hammasrihma kate on kuskil teibiga kokku lapitud. See võiks olla igale remondimehele mõistetav.
Sillaremondi puhul isegi ei väidetud, et läks ülemäära pikale mingi poldiga. Üteldi, et selline on hinnakiri erinevate tööde tegemisel ja nii on.
Ehk siis Käändmiku vahetus + ülemiste õõtsade vahetus käsitleti kahe esineva tööna, olgugi, et käändmiku vahetamiseks tuleb kõik õõtsad lahti võtta. Aga võibolla nad suurest kohusetundest vahetavadki silladetaile iga jupi kaupa eraldi. Vahepeal keeratakse rattad alla tagasi ja sõidetakse tõstukilt maha. Aga mine sa ja vaidle oinaga. Nemad jäid enda hinnale kindlaks. Ju siis on mingeid ettenägematuid kulusid omanikel, et alla 600eurist arvet kirjutada ei saa. Või mu passat on kõhu alt nii õline, et töömeestele pidi uued palitud ostma.
Kõige seejuures sisaldasid eelnevad hinnanumbrid 17% suurust alahindlust. Nii nad endale kliente meelitavad, et "sinu auto vanus = allahindluse protsent teostatavate tööde hinnalt." Sellest järeldades on ikka ku**di kallis (ja ajamahukas) sellisel vanal autol silladetaile vahetada, tuleb välja. Edaspidi muidugi teen ise kõik tööd, millele mõistus peale hakkab. Ent vahepeal peab s***a sööma, et saia maitset oskaks hinnata.
Rihmakomplekt maksab sellele autole 90eur kanti. Lasin paigaldada ilma veepumbata. Ainult rihm ja rullikud, sest muu tundus veel hea ja raha tundus rahakotis jällegi liiga vähe. Päringu tegin ikka tervele tööle ja see on ka vajadusel täiesti taasesitatav - kuskil meilis olemas. Seda topelt hinda põhjendati selgesõnaliselt sellega, et kate oli õline ja seda oli vaja parandada. Pärast oldi veel õnnelikud, et kate saadi enamvähem kokku lapitud. Auto aga ennast väga turvaliselt ei tunne, kui tema hammasrihma kate on kuskil teibiga kokku lapitud. See võiks olla igale remondimehele mõistetav.
Sillaremondi puhul isegi ei väidetud, et läks ülemäära pikale mingi poldiga. Üteldi, et selline on hinnakiri erinevate tööde tegemisel ja nii on.
Ehk siis Käändmiku vahetus + ülemiste õõtsade vahetus käsitleti kahe esineva tööna, olgugi, et käändmiku vahetamiseks tuleb kõik õõtsad lahti võtta. Aga võibolla nad suurest kohusetundest vahetavadki silladetaile iga jupi kaupa eraldi. Vahepeal keeratakse rattad alla tagasi ja sõidetakse tõstukilt maha. Aga mine sa ja vaidle oinaga. Nemad jäid enda hinnale kindlaks. Ju siis on mingeid ettenägematuid kulusid omanikel, et alla 600eurist arvet kirjutada ei saa. Või mu passat on kõhu alt nii õline, et töömeestele pidi uued palitud ostma.
Kõige seejuures sisaldasid eelnevad hinnanumbrid 17% suurust alahindlust. Nii nad endale kliente meelitavad, et "sinu auto vanus = allahindluse protsent teostatavate tööde hinnalt." Sellest järeldades on ikka ku**di kallis (ja ajamahukas) sellisel vanal autol silladetaile vahetada, tuleb välja. Edaspidi muidugi teen ise kõik tööd, millele mõistus peale hakkab. Ent vahepeal peab s***a sööma, et saia maitset oskaks hinnata.
Viimati muutis Märtt, 04 Sept 2018, 09:42, muudetud 5 korda kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Mul on üha rohkem usku esindustesse, kus ei koorita 7 nahka, iga leitav viga ja selle remont lepitakse kliendiga kokku.
Lisaks on täiesti korras autole võimalik saada mobiilsus garantii, olenemata selle vanusest!
Vanemetele autodele alati soodsamad pakkumised ja ka klubilise staatusega saab miskit alla- winwinwin
Miinusena on pikad järjekorrad ootamatuste korral.
Lisaks on täiesti korras autole võimalik saada mobiilsus garantii, olenemata selle vanusest!
Vanemetele autodele alati soodsamad pakkumised ja ka klubilise staatusega saab miskit alla- winwinwin
Miinusena on pikad järjekorrad ootamatuste korral.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Minul sama kohaga ja b5.5 salongiradika vahetuse oli probleem. Käisin seal, tehti tööd. ei suudetud terve tööpäevaga asja tehtud nagu alguses kokku leppisime, läks terve lisa päev. Kuna oli talv, siis kliimat ei kasutanud ja ei osanud teadagi, et see sitasti kokku pandi. Kui hakkasin nendega jahuma, et kliima ei tööta enam ja keegi rohkem pole auto kallal olnud. Olid nõus teise täitmisega ( no ise arvasin et nad lihtsalt jätsid täitamata kiiruga). Teisel korral järgi minnes, kui masin päeva seal oli, rääkisid, et süsteem lekib ja palju vaja vahetada. Siis hakkasin vastu, et enne oli kõik korras ja viga mujal. Nemad sellega päri ei olnud. siis läksin mujale, kus suutsime selgeks teha selle, et kliimatorud olid jõuga ja valesti tagasi pressitud kus kõik tihendite vahelt lekkis välja. kui pildiseeriajaga neile selgeks tegin, siis töökoja meister isegi ei vabandanud vaid pakkus paarikümnest kinkekaarti, millepeale saatsin per*e ja läksin minema. Selle firmaga ma enam kokku ei puutu
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 04 Sept 2018, 09:54
- Telefon: 53476100
- Skype: Raul Kirt
- Asukoht: Tallinn
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Tere!
Siinkohal leian, et peaks tiba avalikustama kuidas reaalne olukord oli. Hetkel ma igatahes antud autol hammasrihma vahetuse tööd meie andmebaasist ei leia, see veel ei tähenda, et sed poleks tehtud. Kui auto omanik soovib ka sellele kommentaari siis võib ta vabalt siia kirjutada kas hinnapakkumise või töökäsu numbri.
Mis puutub aga veermiku töösse siis on asi ju hoopis suurem kui kahe õõtsa ja käendmiku vahetus. Nimelt arvel on ju varuosadest 4 õõtshooba, kusjuures kaks vastaspoolelt kuna olid läbi. Lisaks siis veel rooliots, rattalaager, käendmik ja ABS'i andur.
Ehk siis märgatavalt palju rohkem detaile kui sinu kirjledatud 2 õõtshooba!?
Tööde kohalt ei ole ju ka nimekiri vaid nii nagu sina kirjeldasid, tööde mahuks on ju parempoolsete õõtshoobade vahetus siis vasaku käendmiku, õõtsade, rattalaagri ja ABS anduri vahetus ning lisaks sildade reguleerimine.
Varuosad kokku 318 ja tööd 204
Ja lisaks sai ju kõik tööd, varuosad ja hinnad kokkulepitud eelnevalt telefoni teel!?
Siinkohal leian, et peaks tiba avalikustama kuidas reaalne olukord oli. Hetkel ma igatahes antud autol hammasrihma vahetuse tööd meie andmebaasist ei leia, see veel ei tähenda, et sed poleks tehtud. Kui auto omanik soovib ka sellele kommentaari siis võib ta vabalt siia kirjutada kas hinnapakkumise või töökäsu numbri.
Mis puutub aga veermiku töösse siis on asi ju hoopis suurem kui kahe õõtsa ja käendmiku vahetus. Nimelt arvel on ju varuosadest 4 õõtshooba, kusjuures kaks vastaspoolelt kuna olid läbi. Lisaks siis veel rooliots, rattalaager, käendmik ja ABS'i andur.
Ehk siis märgatavalt palju rohkem detaile kui sinu kirjledatud 2 õõtshooba!?
Tööde kohalt ei ole ju ka nimekiri vaid nii nagu sina kirjeldasid, tööde mahuks on ju parempoolsete õõtshoobade vahetus siis vasaku käendmiku, õõtsade, rattalaagri ja ABS anduri vahetus ning lisaks sildade reguleerimine.
Varuosad kokku 318 ja tööd 204
Ja lisaks sai ju kõik tööd, varuosad ja hinnad kokkulepitud eelnevalt telefoni teel!?
Märtt kirjutas: ↑04 Sept 2018, 08:31 Tervist
Jagan teiega kogemust enda 2000 B5 Passati remondiga.
Olen käinud temaga Flamekos, kuna asub mugavalt enda töökoha lähedal. Esimesel korral vahetati hammasrihmakomplekt ja kuna sain Flamekost parima pakkumise, siis selle ka valisin. Pakkumised olid stiilis Flameko 190eur, Forss 560eur ja mõned veel vahepealsed.
Niisiis viisin Flamekosse. Varsti helistati tagasi, et auto on valmis ja arve 420 eurot......kuna hammasrihma alumine kate oli katki ja seda oli vaja mäkaiveri teibiga parandada, sest uut kohe võtta ei ole. Ning katet oli vaja vist mitu tundi õlist puhastada, et saaks mäkaiveri teibiga parandada. Seega ei antud mulle võimalust uut katet sinna leida, sest raha oli vaja ju kliendilt kiiresti kätte saada ja auto töökojast välja Pandi aga lippadi-lappadi auto esiots kokku ja anti rõõmsalt kliendile üle, et "tegime teie auto 2x lubatust kallimalt korda ja mäkaiveri teibiga."
Teine sarnane kogemus oli jällegi Flamekost ja sama autoga. Auto sai küljepealt kõksu otse esirattasse, mispärast oli käändmik kõver ja vahetada oli vaja ka 2 ülemist õõtsa. Mõtlesin, et ehk sillaosade puhul midagi õlist puhastada ega mäkaiveri teibiga lappida ei ole vaja - ehk saavad härrased tööga viisakalt hakkama. Detailide hind oli ligi 200 eurot, kokku küsiti 640eur. Küsimuse peale, kas teie töömeeste kompetents piirdub sellega, et ülemiste õõtsade ja käändmiku vahetus (uute juppidega) võtab 7(!!!) töötundi ning, et olen sarnast tööd teinud kunagi ise ja algeliste tööriistadega 4 tunniga, ei osatud peale hülgemögina midagi vastata. Väideti, et töö teostati hinnakirja järgi ja töötunnid määratakse samuti arvuti programmi järgi, MITTE REAALSE töökulu järgi. Kuna klient julges midagi ütelda, tehti suuremeelselt allahindlust 640euri pealt 626euri peale ja läksin oma teed teadmisega, et sellesse hooramajja ma küll tagasi ei lähe.
Need eelnevad 2 näidet kõlavad küll suure hädaldamisega, kuid vabandage - see lihtsalt tahtis märkimist. Kui rahakott lubab osta 18 aasta vanust volkarit, siis otsige endale teine remondikoht kus on pädevad remondimehed ja mõistuspärane hinnapoliitika. Ka ei tasu jääda uskuma esialgset hinnapakkumist, sest kui auto juba kokku pandud, siis on raske olukorda tagasi pöörata. Kipub olema, et kõige odavamate pakkumiste juures lisanduvad ikka mingit ettenägematud kulud kus mingi polt ei tule mitte 4 töötunni jooksul lahti ja kus vist kõik töömehe lõuna- ja suitsupausid ning kõhulahtisuse pärast peldikus istutud tunnid maksab klient kinni.
Parimat ja häid kogemusi volkarite remondil!
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 04 Sept 2018, 09:54
- Telefon: 53476100
- Skype: Raul Kirt
- Asukoht: Tallinn
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Ja leidsime ka 2015a kirjavahetuse peale hammasrihma vahetust:
Saatja nimi: Mxxx Txxx
Telefon: xxxxxxxx
E-post: xxxxxxx@hotmail.com
Auto number: 000XXX
Tekst: Tervist
Minu autol teostati teie firmas hamamsrihma vahetus. Hammasrihma töö teostati väga hästi ja konkurentidega võrreldes hea hinnaga, kuigi paar asja jäi natuke kripeldama.
Ma ei tea, kas peale kirjeldatud kogemust saadaks nii petunud ja pahane klient meile sellise kirja!!!???
Saatja nimi: Mxxx Txxx
Telefon: xxxxxxxx
E-post: xxxxxxx@hotmail.com
Auto number: 000XXX
Tekst: Tervist
Minu autol teostati teie firmas hamamsrihma vahetus. Hammasrihma töö teostati väga hästi ja konkurentidega võrreldes hea hinnaga, kuigi paar asja jäi natuke kripeldama.
Ma ei tea, kas peale kirjeldatud kogemust saadaks nii petunud ja pahane klient meile sellise kirja!!!???
Märtt kirjutas: ↑04 Sept 2018, 08:31 Tervist
Jagan teiega kogemust enda 2000 B5 Passati remondiga.
Olen käinud temaga Flamekos, kuna asub mugavalt enda töökoha lähedal. Esimesel korral vahetati hammasrihmakomplekt ja kuna sain Flamekost parima pakkumise, siis selle ka valisin. Pakkumised olid stiilis Flameko 190eur, Forss 560eur ja mõned veel vahepealsed.
Niisiis viisin Flamekosse. Varsti helistati tagasi, et auto on valmis ja arve 420 eurot......kuna hammasrihma alumine kate oli katki ja seda oli vaja mäkaiveri teibiga parandada, sest uut kohe võtta ei ole. Ning katet oli vaja vist mitu tundi õlist puhastada, et saaks mäkaiveri teibiga parandada. Seega ei antud mulle võimalust uut katet sinna leida, sest raha oli vaja ju kliendilt kiiresti kätte saada ja auto töökojast välja Pandi aga lippadi-lappadi auto esiots kokku ja anti rõõmsalt kliendile üle, et "tegime teie auto 2x lubatust kallimalt korda ja mäkaiveri teibiga."
Teine sarnane kogemus oli jällegi Flamekost ja sama autoga. Auto sai küljepealt kõksu otse esirattasse, mispärast oli käändmik kõver ja vahetada oli vaja ka 2 ülemist õõtsa. Mõtlesin, et ehk sillaosade puhul midagi õlist puhastada ega mäkaiveri teibiga lappida ei ole vaja - ehk saavad härrased tööga viisakalt hakkama. Detailide hind oli ligi 200 eurot, kokku küsiti 640eur. Küsimuse peale, kas teie töömeeste kompetents piirdub sellega, et ülemiste õõtsade ja käändmiku vahetus (uute juppidega) võtab 7(!!!) töötundi ning, et olen sarnast tööd teinud kunagi ise ja algeliste tööriistadega 4 tunniga, ei osatud peale hülgemögina midagi vastata. Väideti, et töö teostati hinnakirja järgi ja töötunnid määratakse samuti arvuti programmi järgi, MITTE REAALSE töökulu järgi. Kuna klient julges midagi ütelda, tehti suuremeelselt allahindlust 640euri pealt 626euri peale ja läksin oma teed teadmisega, et sellesse hooramajja ma küll tagasi ei lähe.
Need eelnevad 2 näidet kõlavad küll suure hädaldamisega, kuid vabandage - see lihtsalt tahtis märkimist. Kui rahakott lubab osta 18 aasta vanust volkarit, siis otsige endale teine remondikoht kus on pädevad remondimehed ja mõistuspärane hinnapoliitika. Ka ei tasu jääda uskuma esialgset hinnapakkumist, sest kui auto juba kokku pandud, siis on raske olukorda tagasi pöörata. Kipub olema, et kõige odavamate pakkumiste juures lisanduvad ikka mingit ettenägematud kulud kus mingi polt ei tule mitte 4 töötunni jooksul lahti ja kus vist kõik töömehe lõuna- ja suitsupausid ning kõhulahtisuse pärast peldikus istutud tunnid maksab klient kinni.
Parimat ja häid kogemusi volkarite remondil!
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Väga hea, et remondikoha esindaja saab tagasisidet. Halb, et negatiivset tagasisidet.
Kahjuks pole sel juhul tegu minu auto remondiga, sest see lõppes 626eur arvega (koos allahindlusega) ja see on mul paberi kujul seniajani auto asjade hulgas. Laager vajas muidugi vahetust, sest vana käändmiku seest seda kätte ei saa ja seda mõistab igaüks, kes teab, mis käändmik endast kujutab.
Juhul kui firma väljavõttes kajastub teiste numbritega arve, tekib küsimus, mille eest ja kellele ma siis maksin.
Ja just nimelt, et rihmavahetust teie andmebaasis ei olnud. Olin isegi imestunud, et olen 3x teie juures käinud sellesama autoga ja uksest sisse astusin viimane kord nagu oleks see esimene. Puudusid igasugused andmed eelmiste remonttööde kohta.
Kahjuks pole sel juhul tegu minu auto remondiga, sest see lõppes 626eur arvega (koos allahindlusega) ja see on mul paberi kujul seniajani auto asjade hulgas. Laager vajas muidugi vahetust, sest vana käändmiku seest seda kätte ei saa ja seda mõistab igaüks, kes teab, mis käändmik endast kujutab.
Juhul kui firma väljavõttes kajastub teiste numbritega arve, tekib küsimus, mille eest ja kellele ma siis maksin.
Ja just nimelt, et rihmavahetust teie andmebaasis ei olnud. Olin isegi imestunud, et olen 3x teie juures käinud sellesama autoga ja uksest sisse astusin viimane kord nagu oleks see esimene. Puudusid igasugused andmed eelmiste remonttööde kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 04 Sept 2018, 09:54
- Telefon: 53476100
- Skype: Raul Kirt
- Asukoht: Tallinn
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Minu kirjeldatud veermiku töödega on tegmist sama arvega, lihtsalt eksikombel kirjutasin summad ilma käibemaksuta. Seega nendele numbritele käibemaks otsa ning kokku tulebki sama summa ehk 626,75.-EUR ning tööd sisaldavad -18% allahindlust ja varuosad 10% allahindlust.
See aga asja sisu ei muuda, sinu väited jäävad ikka täiesti teistsuguseks kui reaalsus oli. Kahe õõtshoova ja käendmiku vahetusest on asi ikka jupimaad kaugemal.
See aga asja sisu ei muuda, sinu väited jäävad ikka täiesti teistsuguseks kui reaalsus oli. Kahe õõtshoova ja käendmiku vahetusest on asi ikka jupimaad kaugemal.
Märtt kirjutas: ↑04 Sept 2018, 10:17 Väga hea, et remondikoha esindaja saab tagasisidet. Halb, et negatiivset tagasisidet.
Kahjuks pole sel juhul tegu minu auto remondiga, sest see lõppes 626eur arvega (koos allahindlusega) ja see on mul paberi kujul seniajani auto asjade hulgas. Laager vajas muidugi vahetust, sest vana käändmiku seest seda kätte ei saa ja seda mõistab igaüks, kes teab, mis käändmik endast kujutab.
Juhul kui firma väljavõttes kajastub teiste numbritega arve, tekib küsimus, mille eest ja kellele ma siis maksin.
Ja just nimelt, et rihmavahetust teie andmebaasis ei olnud. Olin isegi imestunud, et olen 3x teie juures käinud sellesama autoga ja uksest sisse astusin viimane kord nagu oleks see esimene. Puudusid igasugused andmed eelmiste remonttööde kohta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Kas siin ei peaks ehk Tarbijakaitse ------------> (pikemas perspektiivis) MTA hakkama sekkuma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Selgus. Numbrid olid mälus hägused ja kahjuks remondimehe poole. Süvenesin nimetatud paberisse ja tõsi on. Seal on abs anduri vahetus (ehk uue anduri käändmiku sisse paigaldamine) ja teise poole 2 õõtsa. Tööraha sellegi poolest 308 EUR, mis tuli suure vaidlemise tulemusena. Olnuks muidu 322eur milles sisaldub 18% allahindlus vana auto puhul, mille remontimine olla flamenko sõnul lihtsam. Kui palju teil töötund kliendile maksab või kuidas see hind ikkagi välja arvutatakse? Ei näi minule justkui ühe mehe 6-8 tunni töö. Kui tuleneb kuskilt tabelist ja jäigalt tabeli järgi ka arveid väljastatakse, siis muidugi jääb üle vaid kurvastada.
Tabeli järgi samas hinnapakkumist ei osatud teha. Üteldi, et töö hind selgub siis kui töö tehtud.
Sealt ka eelpool nimetatud kliendi kibestumus, mis pool aastat hiljem meeldes on.
Tabeli järgi samas hinnapakkumist ei osatud teha. Üteldi, et töö hind selgub siis kui töö tehtud.
Sealt ka eelpool nimetatud kliendi kibestumus, mis pool aastat hiljem meeldes on.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 04 Sept 2018, 09:54
- Telefon: 53476100
- Skype: Raul Kirt
- Asukoht: Tallinn
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Meeleldi lahendame probleeme Tarbijakaitses kuid kahjuks mitte ükski probleem, kus oleme meie süüdi, sinna ei jõua. Miks? Sest kui meie oleme süüdi siis lahendame selle mure ka koheselt. Sellist ebareaalset olukorda, mida siin kirjeldati, lehendaks hea meelega Tarbijakaitses kuna see lihtsalt ei ole tõsi või siis reaalsest olukorrast on kirjeldatu ikka väga kaugel.
MTA - ei ole väga mõtet tonti näha seal kus tonti pole. Enne kui MTA, KAPO, KGB ja ehk ka CIA poole pöörduda oleks mõistlik ma meilt selgitust küsida. Nimelt jooksva aasta jaanuari alguses tabas meie arvutied krüptoviirus. Õnneks saime 99% andmetest taastatud. Osad vanemad, ilmselt ka selle auto eelnev (2015a) ajalugu on arhiivis. Samuti on kõik ajalugu paberkujul kenasti olemas. Ja lisainfoks isehakanud maksuametnikele on see, et sõiduki ajalugu ning maksud ei puutu kuidagi omvahel kokku. Makse arvestatakse ikka müügiarvete põhjal.
Ja veel infot, et kui ka antud teksti lugeda siis on ka siin kenasti kirjas miks esimesel korral minu numbrid tundusid valed...
MTA - ei ole väga mõtet tonti näha seal kus tonti pole. Enne kui MTA, KAPO, KGB ja ehk ka CIA poole pöörduda oleks mõistlik ma meilt selgitust küsida. Nimelt jooksva aasta jaanuari alguses tabas meie arvutied krüptoviirus. Õnneks saime 99% andmetest taastatud. Osad vanemad, ilmselt ka selle auto eelnev (2015a) ajalugu on arhiivis. Samuti on kõik ajalugu paberkujul kenasti olemas. Ja lisainfoks isehakanud maksuametnikele on see, et sõiduki ajalugu ning maksud ei puutu kuidagi omvahel kokku. Makse arvestatakse ikka müügiarvete põhjal.
Ja veel infot, et kui ka antud teksti lugeda siis on ka siin kenasti kirjas miks esimesel korral minu numbrid tundusid valed...
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 04 Sept 2018, 09:54
- Telefon: 53476100
- Skype: Raul Kirt
- Asukoht: Tallinn
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Alati tundub maksjale teenusepakkuja poolne hind kallis. Alati tundub töömehele saadav töötasu väike. Alati võiks ettevõte rohkem teenida - nii on ja nii jääb, kõik sõltub sellest mis mätta otsas istuda. Kui mustalt maksta selline tööraha siis on see tõesti kallis, kui ametlikult koos kõikide maksudega siis ei ütleks, et kallis arvestades seda mis sealt lõpuks järgi jääb.
Mille järgi siis veel tööaegu arvestada kui mitte jäigalt tabelist - nägude järgi!? Kuidas me saame hinnapakkumisi koostada kui tööaegasid tabelist ei võta? Tööajad tulevadki jäigalt tabelist ning allahindlustega reguleeritakse siis lõpphinda.
Ka see on kindlasti valeväide, et me ei saa sellisele tööle hinnapakkumist teha. Jah, kui auto on avariiline siis enne ülevaatamist tõesti mitte aga, et me ei suudaks teha igapäevaselt vahetavatale osadele hinnapakkumist on naeruväärne kuna kõigil on nende osade vahetuse tööajad peas.
Ja nüüd siis oli suur kisa ja probleem ei millestki, vahetasime kokkulepitud osad kokkulepitud hindadega!?
See teema on nüüd klaar, meie poolt on olukord selgitatud ning teema edasiarendamisel vajadus puudub.
Mille järgi siis veel tööaegu arvestada kui mitte jäigalt tabelist - nägude järgi!? Kuidas me saame hinnapakkumisi koostada kui tööaegasid tabelist ei võta? Tööajad tulevadki jäigalt tabelist ning allahindlustega reguleeritakse siis lõpphinda.
Ka see on kindlasti valeväide, et me ei saa sellisele tööle hinnapakkumist teha. Jah, kui auto on avariiline siis enne ülevaatamist tõesti mitte aga, et me ei suudaks teha igapäevaselt vahetavatale osadele hinnapakkumist on naeruväärne kuna kõigil on nende osade vahetuse tööajad peas.
Ja nüüd siis oli suur kisa ja probleem ei millestki, vahetasime kokkulepitud osad kokkulepitud hindadega!?
See teema on nüüd klaar, meie poolt on olukord selgitatud ning teema edasiarendamisel vajadus puudub.
Märtt kirjutas: ↑04 Sept 2018, 11:08 Selgus. Numbrid olid mälus hägused ja kahjuks remondimehe poole. Süvenesin nimetatud paberisse ja tõsi on. Seal on abs anduri vahetus (ehk uue anduri käändmiku sisse paigaldamine) ja teise poole 2 õõtsa. Tööraha sellegi poolest 308 EUR, mis tuli suure vaidlemise tulemusena. Olnuks muidu 322eur milles sisaldub 18% allahindlus vana auto puhul, mille remontimine olla flamenko sõnul lihtsam. Kui palju teil töötund kliendile maksab või kuidas see hind ikkagi välja arvutatakse? Ei näi minule justkui ühe mehe 6-8 tunni töö. Kui tuleneb kuskilt tabelist ja jäigalt tabeli järgi ka arveid väljastatakse, siis muidugi jääb üle vaid kurvastada.
Tabeli järgi samas hinnapakkumist ei osatud teha. Üteldi, et töö hind selgub siis kui töö tehtud.
Sealt ka eelpool nimetatud kliendi kibestumus, mis pool aastat hiljem meeldes on.
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
No mitte päris. Vahetasite kokkulepitud osad hinnaga, mille eest mujal tegeleb remondimees autoga terve tööpäeva. Kas eelpool nimetatu võttis sellise aja - selles ma kahtlen. Kui ka võttis, kahtlen töötajate pädevuses sellist tööd üldse teha. Remonttööde hinda ei osanud telefonikõnes mitte keegi isegi prognoosida. Tolleks hetkeks oli teada, mis detailid vahetust vajavad. Kas 14eur allahindlus lõpphinnast on sellisel juhul piisav, see jääb igaühe otsustada.
Aga tänud selgituste eest. Arve koostamise poliitika jäi tookord ja jääb ka praegu natuke segaseks.
Aga tänud selgituste eest. Arve koostamise poliitika jäi tookord ja jääb ka praegu natuke segaseks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Kas mujal maksab remondimees ametlikult kõik tööjõumaksud ning omab kindlustust töötajale ning töökohale? Samuti, kas mujal on päriselt tööle ning osale kehtiv garantii ka töökojast välja sõites.
Elades selles maailmas sees näen, et klientidel on alati arusaam, et kogu töötunni raha läheb ainuisikuliselt kellegi taskusse arvestamata ka muid tasusid. Soovitaks antud maailmaga veidi tutvuda väljaspool küla garaasi(15e/h).
Elades selles maailmas sees näen, et klientidel on alati arusaam, et kogu töötunni raha läheb ainuisikuliselt kellegi taskusse arvestamata ka muid tasusid. Soovitaks antud maailmaga veidi tutvuda väljaspool küla garaasi(15e/h).
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Vastus oli mõeldud teemaalgataja kahtluse peale et kliendi arved ei lange raamatupidamisega kokku - loodame et asi nüüd selge.Flameko kirjutas: ↑04 Sept 2018, 11:15 MTA - ei ole väga mõtet tonti näha seal kus tonti pole. Enne kui MTA, KAPO, KGB ja ehk ka CIA poole pöörduda oleks mõistlik ma meilt selgitust küsida. Nimelt jooksva aasta jaanuari alguses tabas meie arvutied krüptoviirus. Õnneks saime 99% andmetest taastatud. Osad vanemad, ilmselt ka selle auto eelnev (2015a) ajalugu on arhiivis. Samuti on kõik ajalugu paberkujul kenasti olemas. Ja lisainfoks isehakanud maksuametnikele on see, et sõiduki ajalugu ning maksud ei puutu kuidagi omvahel kokku. Makse arvestatakse ikka müügiarvete põhjal.
Ja veel infot, et kui ka antud teksti lugeda siis on ka siin kenasti kirjas miks esimesel korral minu numbrid tundusid valed...
Samas tonte tasub näha ka seal kus tonte ei saa olla (eriti mis puudutab autoteenindust ) - pea 20 aastat tööd erinevates vastavates asutustes on andnud kogemusi ja ette käinud sellist elu, mida ei oska ka kõige haigemates unenägudes näha.
Viimati muutis GTI, 04 Sept 2018, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 185
- Liitunud: 29 Sept 2005, 18:22
- Telefon: 5103244
- Auto: VW Golf V 1,6 75kw, Ford Galaxy 1,9TDI 85kw. Hingusele läinud VW Golf III 1,8 66kw, Ford Galaxy 2,3 103 kw
- Asukoht: Türi-Paide
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
Huvitav, aga Miilitsa radika vahetuse kohta ei mingeid kommentaare
http://www.ally.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Vanemate Passatite veermiku remont ja kogemused Flameko autoremondiga.
See oli mingi igivana keiss juba, vb 5-6a tagasi.sain mujal asjad korda ja ma ei viitsinud nendega 3-4x enam jahumas käia ja pole tänini rohkem kokku puutunud. elu läheb edasi.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....