trell kätte ka ca.5mm auk võimalikult poldi keskele siis sinna spetsiaalne väljakeeramise abivahend või sobilik tugevam tähikvõti sisse ja reeglina pole rohkem vajagi.
Võid ju ka proovida väiksema mutri poldi otsa keevitada. Üldiselt ega need poldid väga hullusti kinni pole. Ise murdsin ka kunagi aga väikse meisli abiga sain kätte kenasti.
pole midagi kontimurdvat kuid just seda sama tööd tehes sain vasaku põidla lõmastatud:D nimelt kontrolli, et kärn millega punkti puurimiseks ettelööd omaks ikka piiasavat tugevusvaru:thumbup:
Sai päeval uus rehv veljele lastud ja siis alla kruvitud. Miski 100 km pärast pingutasin. Jõudu oli vist üle jah, lihtsalt tuimalt pooleks. Äkki keegi tark räägib mulle võhikule selle keevitamise variandi lahti. Puurimisest ja asjadest saan aru, aga keevitamine.. ?:D
Väike offtopic ka, et muret kurta. Sai see auto ostetud ja vaikselt ühest otsast remontima hakatud. Täielik ebaõnn. Juhtuvad katki minema kõige lollikindlamad asjad.
Keera teised poldid lahti, võta ratas alt ära ning keera murdunud polt lihtsalt välja, ta ei ole seal mingi jõuga ju kinni. Kui sa just tikkpolti ei mõtle..
vahel juhtub et ka murdund polt on kõvasti kinni. keeviamine seisneb selles et keeviatd ükskõik mile sinna poldile otsa et saaks kerata. kõihe lihtsam kevitada mõni väiksem mutter hoides seda näpitsatega paigal ja suurema vooluga poldiotsa kinnisuristada,siis hea võtmega keerata
Käitu järgmiselt: lased poldi ümbert gaasipõletiga kuumaks, ning siis puurid suurema puuriga, ja surud kõvasti peale. Kui puur haakub ja laastu hakkab võtma siis ta nö. keerab poldi kinni ja tuleb see jupike teiseltpoolt välja.
Mul on see polt liiga seest murdnud, sinna eriti relakaga ei ulata. See sälk tuleks natuke liiga sügav. Auto hetkel garaažis. Polt ei ulata teiselt poolt ka läbi.
ühel golf2 murdus esirattal korraga sõidu ajal 2 polti ära, võtsin ketta maha ja tagantpoolt oli poldike natuke väljas sealt kruttisin näpuga niipalju, et eestpoolt sai edasi kruttida aega läks 2 poldi peale alla 1h
koit13 kirjutas:Jama oligi selles, et polt ei ulatunud kummaltki poolt välja.
Kui välja ei ulatunud, siis jah sälku ei lõika ega keevita. Aga augu oleks ikkagi saanud sisse puurida ja vastupidise vindiga väljakeerajaga oleks saanud ilusti kätte:)
Pinnaga tasa poldi saab ilusti kätte kui keevitad talle mutri otsa, siiani on kõik kätte saadud. Mutter teatavasti auguga ja väga hea on keevitada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
peale sõitu ei soovita polte pingutada..need soojad ja siis loomulikult purunevad kergemini.
sai ise samamoodi kunagi tehtud..a ise sain kätte suht kergelt...togisin väikse vao sisse ja keerasin kruvikaga välja..