K: G2 k?ttekulu n?idik

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kiwa
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 04 Juun 2005, 09:06
Asukoht: Valga, Viljandi

K: G2 k?ttekulu n?idik

Lugemata postitus Postitas Kiwa »

Jutt siis selline, et mu g2-le on paigaldatud gti kellade plokk, kus on seieriga keskmise k?ttekulu n?idik.. mul on 66 kw mehhaanilise pritsega mootor.. kas mul on v?imalik see n?idik t??le saada ja mida ma peaks selle jaoks tegema?ette t?nades Kiwa!!

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

vaakumit on vaja kuskilt v?tta, voolik vea n?idikust k?ttes?steemi juurde kust vaakumit saad

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: mclx
vaakumit on vaja kuskilt v?tta, voolik vea n?idikust k?ttes?steemi juurde kust vaakumit saad
...ehk siis sisselaskekollektori k?lge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kiwa
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 04 Juun 2005, 09:06
Asukoht: Valga, Viljandi

Lugemata postitus Postitas Kiwa »

vedasin vaakumi ?ra... kusjuures proovisin t??tava mootoriga vaakumit.. panin keele vastu vooliku otsa ja vaakum oli olemas... ?hendasin vooliku otsa n?idiku k?lge, s?itsin ringi, aga n?idikuga ei toimunud mitte midagi.. milles v?ib probleem olla?

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

enda omal ka n??d see ecomaiser vms.. k?ljes http://kirk.pri.ee/pic/golf/P9190529.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ei ole proovind teda kuhugi ?hendada, aga idee j?rgi peaks ta karpaga mootoril kuhugi karpa k?lge k?ima, v?i kuis see s?steem toimib?
kel sama asi peal, saab ehk j?rgi uurida?

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

K?tusekulu n?idik ehk ?konomeeter. ?konomaiser on karburaatori detail, mille ?lesandeks on k??tesegu rikastamine mootori suurel koormusel (ja lahjendatuna hoidmine osalisel koormusel).

Voolik peaks k?ima piduriv?imu vooliku kollektoripoolses otsas oleva julli vaba otsa k?lge.

Kui kellelgi selline tahhokaga n?idikuteplokk peaks ?le olema nagu mclx-i pandud pildil, siis saatku PS.

[Edited on 10-1-2006 by pppp]

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

mu masinal originaalis ei olnud muidugi selline. keegi t?i ta kuskilt kunagi mulle... aga ei m?leta kes ja kuna :P.
auto ise 1,3 karburaatoriga, siiamaani ei ole viitsind seda ?komeetrit k?ima panna, aga esimesel v?imalusel proovin ?ra kui n??d aega ja viitsimist on.
aga seal ?ko peal on mingi tuluke ka veel vist, kas to ka funktsioneerib kuidagi?

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

See on k?iguvahetustuli (n?itab, millal on paras aeg k?ik ?les vahetada, et ?kos?itu teha). Et see funktsiks, peab k?igukasti k?ljes spets l?liti olema ja spets juhtplokk veel lisakse sellele (asus originaalis releedeplokis).

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

83 aasta 1,3 masinal seda vist ilmselt pole ? :P

adebiisi

Lugemata postitus Postitas adebiisi »

sry OT aga kuidas see keskmist arvutab ? n?iteks kui G3 k??nlad on tahamsed v?i nii.....kas see n?idikul ka kajastub ?

stennadi
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 15 Juun 2004, 16:05
Auto: Golf 4 TDI
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stennadi »

niisiisn 1984 aasta passatil k?ib asi nii et esimesed 4 k?iku t??tab tuli mis hakkab p?lema kui peaks k?iku vahetama. (t?ielik bullshit imho) Ja siis kui panna 5 h?ppab nurga tagant v?lja seier mis hakkab n?itama k?tuse hetkekulu ja teeb seda kusjuures p?ris t?pselt. Selleks et n?idik aru saaks mis k?ik on , siis on k?igukangi uures mingid l?litid ja juhtmed, mis t?psemalt pole v?lja uurinud.
Igaljuhul see vaakumvoolik mis seieri t??le paneb k?ib jagajasse (sinna vaakum s??tekorrektori k?lge) mitte karburaatorisse ega ploki k?lge. Vat nii.

Vasta

Mine “Elektroonika”