K: G2 k?ttekulu n?idik
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
K: G2 k?ttekulu n?idik
Jutt siis selline, et mu g2-le on paigaldatud gti kellade plokk, kus on seieriga keskmise k?ttekulu n?idik.. mul on 66 kw mehhaanilise pritsega mootor.. kas mul on v?imalik see n?idik t??le saada ja mida ma peaks selle jaoks tegema?ette t?nades Kiwa!!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
...ehk siis sisselaskekollektori k?lge.Algselt postitas: mclx
vaakumit on vaja kuskilt v?tta, voolik vea n?idikust k?ttes?steemi juurde kust vaakumit saad
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
enda omal ka n??d see ecomaiser vms.. k?ljes http://kirk.pri.ee/pic/golf/P9190529.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ei ole proovind teda kuhugi ?hendada, aga idee j?rgi peaks ta karpaga mootoril kuhugi karpa k?lge k?ima, v?i kuis see s?steem toimib?
kel sama asi peal, saab ehk j?rgi uurida?
ei ole proovind teda kuhugi ?hendada, aga idee j?rgi peaks ta karpaga mootoril kuhugi karpa k?lge k?ima, v?i kuis see s?steem toimib?
kel sama asi peal, saab ehk j?rgi uurida?
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
K?tusekulu n?idik ehk ?konomeeter. ?konomaiser on karburaatori detail, mille ?lesandeks on k??tesegu rikastamine mootori suurel koormusel (ja lahjendatuna hoidmine osalisel koormusel).
Voolik peaks k?ima piduriv?imu vooliku kollektoripoolses otsas oleva julli vaba otsa k?lge.
Kui kellelgi selline tahhokaga n?idikuteplokk peaks ?le olema nagu mclx-i pandud pildil, siis saatku PS.
[Edited on 10-1-2006 by pppp]
Voolik peaks k?ima piduriv?imu vooliku kollektoripoolses otsas oleva julli vaba otsa k?lge.
Kui kellelgi selline tahhokaga n?idikuteplokk peaks ?le olema nagu mclx-i pandud pildil, siis saatku PS.
[Edited on 10-1-2006 by pppp]
mu masinal originaalis ei olnud muidugi selline. keegi t?i ta kuskilt kunagi mulle... aga ei m?leta kes ja kuna .
auto ise 1,3 karburaatoriga, siiamaani ei ole viitsind seda ?komeetrit k?ima panna, aga esimesel v?imalusel proovin ?ra kui n??d aega ja viitsimist on.
aga seal ?ko peal on mingi tuluke ka veel vist, kas to ka funktsioneerib kuidagi?
auto ise 1,3 karburaatoriga, siiamaani ei ole viitsind seda ?komeetrit k?ima panna, aga esimesel v?imalusel proovin ?ra kui n??d aega ja viitsimist on.
aga seal ?ko peal on mingi tuluke ka veel vist, kas to ka funktsioneerib kuidagi?
niisiisn 1984 aasta passatil k?ib asi nii et esimesed 4 k?iku t??tab tuli mis hakkab p?lema kui peaks k?iku vahetama. (t?ielik bullshit imho) Ja siis kui panna 5 h?ppab nurga tagant v?lja seier mis hakkab n?itama k?tuse hetkekulu ja teeb seda kusjuures p?ris t?pselt. Selleks et n?idik aru saaks mis k?ik on , siis on k?igukangi uures mingid l?litid ja juhtmed, mis t?psemalt pole v?lja uurinud.
Igaljuhul see vaakumvoolik mis seieri t??le paneb k?ib jagajasse (sinna vaakum s??tekorrektori k?lge) mitte karburaatorisse ega ploki k?lge. Vat nii.
Igaljuhul see vaakumvoolik mis seieri t??le paneb k?ib jagajasse (sinna vaakum s??tekorrektori k?lge) mitte karburaatorisse ega ploki k?lge. Vat nii.