Webasto ja ventilaatorid

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

miilits
Huviline
Postitusi: 1434
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i
Asukoht: tallinn / jõgeva /tartu/::::53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas miilits » 22 Nov 2018, 15:52

anonymous2 kirjutas:
22 Nov 2018, 15:33
miilits kirjutas:
22 Nov 2018, 13:58
TiitRE kirjutas:
22 Nov 2018, 13:54


Toast ja puldist ikka 8) Samas proovisin ka ükspäev ära selle, mida soovitati (jussike oli vist?), et enne seisma jätmist esiklaasile puhuma ja siseringluse peale. Tänasega väga vahet polnud, sooja mõttes, kuigi autosse minnes olid tõesti kõik settingud säilinud - uhas klaasile ja oli siseringluse peal.
HUvitav, minul sama keiss, et vahet pole kuidas kasutan, alati autosse jõudes temp 22 kraadi.
Kas sul ei või ehk olla aktiveeritud: ventilation mode ?
Nop, kolm aastat kütab tuba soojaks ja alati heating mode ja alati autosse minnes 22 kraadi. olen otsinud kaabliga, et kas saaks muuta, aga ei ole leidnud sellist kohta webas.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Maxpower
Huviline
Postitusi: 431
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 7 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 22 Nov 2018, 16:13

miilits kirjutas:
22 Nov 2018, 15:52

Nop, kolm aastat kütab tuba soojaks ja alati heating mode ja alati autosse minnes 22 kraadi. olen otsinud kaabliga, et kas saaks muuta, aga ei ole leidnud sellist kohta webas.
minu meelest ma lasin enda B7-l ka vaadata arvutiga ja samuti ei leitud kust seda muuta...aga iseenesest midagi hullu ka polnud, selle 22 peal küttis soojaks küll ja aknad puhtaks :thumbup:
Oryx white - Mother of pearl effect:)

jjanno
Klubiline
Postitusi: 42
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Passat Sharan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jjanno » 26 Nov 2018, 10:27

Ahoi,

Sai eile pisut külma ka lõpuks.
-7 kraadi ning 30 min eelsoojendust:
esiklaas.jpg
esiklaas.jpg (443.26 KiB) Vaadatud 1529 korda
Juht omalt kohat teed ei näinud.

jJanno

margus
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas margus » 29 Nov 2018, 20:23

Maxpower kirjutas:
22 Nov 2018, 16:13
miilits kirjutas:
22 Nov 2018, 15:52

Nop, kolm aastat kütab tuba soojaks ja alati heating mode ja alati autosse minnes 22 kraadi. olen otsinud kaabliga, et kas saaks muuta, aga ei ole leidnud sellist kohta webas.
minu meelest ma lasin enda B7-l ka vaadata arvutiga ja samuti ei leitud kust seda muuta...aga iseenesest midagi hullu ka polnud, selle 22 peal küttis soojaks küll ja aknad puhtaks :thumbup:
Ega see 22 ei tähenda, et auto 22-kradist tempi sisse puhub, vaid et kütab salongi kuni 22-kraadini. Esmalt ajab sisse maks sooja ja etteantud temp saabudes krutib vastavalt jahedamaks.

Mõnikord mind hämmastab ka inimeste kasutusoskamatus kliima puhul ja kiputakse alati numbreid ja kiirusi põhja kruttima arvates, et siis salong kiiremini soojaks saab :)
Kes tänasid kasutajat margus selle postituse eest:
argo
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3590
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 122 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Nov 2018, 21:38

Kus juures weba kasutamise juures see temp. lõppu kruvimine aitab, olen ise seda korduvalt testinud. Võimalik, et külma õhu klapid jäävad lahti ja weba ei oska neid kinni panna. Auto käimise ajal sellest tõesti erilist kasu ei tõuse, eriti just kiiruse põhja keeramisest. Weba puhul aitab siseringlus kõige rohkem kaasa, jääb külma õue õhu soojendamine ära, soendatakse juba soenenud salongi õhku. Jama on muidugi siis, kui salong kipub mega niiske olema, siis saad sooja ja uduse salongi...

Ja ega esimese 30minutiga juhtugi eriti suur midagi, selleks ajaks saab alles vedelik soojaks, peale seda hakkab alles salong soojenema ...
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Nov 2018, 22:12

jussike kirjutas:
29 Nov 2018, 21:38

Ja ega esimese 30minutiga juhtugi eriti suur midagi, selleks ajaks saab alles vedelik soojaks, peale seda hakkab alles salong soojenema ...
Vaidleks natuke vastu :) . Mul oli eile terve öö seal -9..10c ja hommikul käis weba pool tundi, ning salong meeldivalt soe. Eelmisest õhtust oli temp. jäänud 24c peale.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3180
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 29 Nov 2018, 22:22

TiitRE kirjutas:
29 Nov 2018, 22:12
jussike kirjutas:
29 Nov 2018, 21:38

Ja ega esimese 30minutiga juhtugi eriti suur midagi, selleks ajaks saab alles vedelik soojaks, peale seda hakkab alles salong soojenema ...
Vaidleks natuke vastu :) . Mul oli eile terve öö seal -9..10c ja hommikul käis weba pool tundi, ning salong meeldivalt soe. Eelmisest õhtust oli temp. jäänud 24c peale.
Ja hommikul oli puldist käivitamise järel autosse minnes 24 kraadi displeil? Mul hakkab juba kahtlus tekkima et see 22 kraadi puldist automaatselt tuleb siis, kui autos seadistatud temperatuur on madalam, kui 22 kraadi ja võimalik et kui seadistus on üle 22 kraadi, siis automaatset tagasikeeramist ei toimu 22-e peale. Kontrollin seda väidet ja seadete asja (siseringile seadistus webasto puldist käivitades ei muutu) veel täna, kui varsti tööle lähen.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3590
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 122 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Nov 2018, 22:24

Rõhk sõnale eriti. enamus ootab ju , et poole tunniga on terve auto hangest välja sulanud, aga tutkit. Vähemalt 45 min tagab enavähem puhtad aknad ka külmema ilmaga.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Nov 2018, 22:45

HawkHill kirjutas:
29 Nov 2018, 22:22
TiitRE kirjutas:
29 Nov 2018, 22:12
jussike kirjutas:
29 Nov 2018, 21:38

Ja ega esimese 30minutiga juhtugi eriti suur midagi, selleks ajaks saab alles vedelik soojaks, peale seda hakkab alles salong soojenema ...
Vaidleks natuke vastu :) . Mul oli eile terve öö seal -9..10c ja hommikul käis weba pool tundi, ning salong meeldivalt soe. Eelmisest õhtust oli temp. jäänud 24c peale.
Ja hommikul oli puldist käivitamise järel autosse minnes 24 kraadi displeil? Mul hakkab juba kahtlus tekkima et see 22 kraadi puldist automaatselt tuleb siis, kui autos seadistatud temperatuur on madalam, kui 22 kraadi ja võimalik et kui seadistus on üle 22 kraadi, siis automaatset tagasikeeramist ei toimu 22-e peale. Kontrollin seda väidet ja seadete asja (siseringile seadistus webasto puldist käivitades ei muutu) veel täna, kui varsti tööle lähen.
Jah, puldist panin tööle ja displeil eelmise õhtu näit. Proovisin ka ükspäev seda siseringlust ja esiklaasile puhumise värki - hommikul autosse minnes (eelnevalt puldist weba) olid täpselt samad asjad aktiivsed.

miilits
Huviline
Postitusi: 1434
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i
Asukoht: tallinn / jõgeva /tartu/::::53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Nov 2018, 22:50

Ma ka panin tàna temp 24 môlemal pool ja esiklaasile
Ka aktiivseks. Eks homme paista, mis salongis toimub
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Nov 2018, 23:34

miilits kirjutas:
29 Nov 2018, 22:50
Ma ka panin tàna temp 24 môlemal pool ja esiklaasile
Ka aktiivseks. Eks homme paista, mis salongis toimub
Siseringlus ka ikka? :wink:

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3180
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 30 Nov 2018, 05:03

Tehtud siis selline test täna, et temperatuur autos +26 peale ja siseringluse peale vent enne lahkumist autost. Puldist Webasto käivitades ja autosse peale tööd tagasitulles oli töötava Webastoga endiselt 26 kraadi displeil aga siseringlus oli läinud tagasi AUTO asendisse.
Siit järeldus - kui on temperatuur autos seatud alla 22 kraadi, siis teeb webasto seadistuse 22 kraadi peale ja kui on üle 22 pandud, siis jääbki peale viimane temperatuur ka Webasto puldist käivitamisel.
See kas sellest kuidagi ka salongi soojenemise kiiirus muutuks, kas näiteks klaasile puhumise seade jääks ka peale Webasto puldiga, vajaks veel lisakatseid.
Kuna mul siseringi pealt tuli soojendus Webasto puldiga ära, siis niiskusega aurusauna korraldada ilmselt autos ei saaks. :D

Kasutaja avatar
Maxpower
Huviline
Postitusi: 431
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 7 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 30 Nov 2018, 08:50

ma enam B7-t proovida ei saa aga Touaregil igal juhul võib jätta ka 21 kraadi peale ja kui puldist soojendus tööle lasta, siis on ikka 21 aga AUTO peal (kuigi eelnevalt oli jäänud mul puhurid akende ja jalgade peale)!
Aga nagu korra mainisin siis Touaregil on ebersprächeri soojendus...selletõttu vist ka ebaharilikult suur pult. Weba oma oli selline mõnus pisike 8)
Oryx white - Mother of pearl effect:)

miilits
Huviline
Postitusi: 1434
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i
Asukoht: tallinn / jõgeva /tartu/::::53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas miilits » 30 Nov 2018, 09:47

miilits kirjutas:
29 Nov 2018, 22:50
Ma ka panin tàna temp 24 môlemal pool ja esiklaasile
Ka aktiivseks. Eks homme paista, mis salongis toimub
Hommikul oli sama seis jah, temp sama ja klaasile ka puhus.
HUVILINE ....

jjanno
Klubiline
Postitusi: 42
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Passat Sharan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jjanno » 30 Nov 2018, 10:57

Ahoi,
TiitRE kirjutas:
29 Nov 2018, 22:12
Vaidleks natuke vastu :) . Mul oli eile terve öö seal -9..10c ja hommikul käis weba pool tundi, ning salong meeldivalt soe. Eelmisest õhtust oli temp. jäänud 24c peale.
Kas oleks võimalik saada üks pilt, milline esiaken selle peale välja näeb?

jJanno

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2464
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 23 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 30 Nov 2018, 11:11

Maxpower kirjutas:
30 Nov 2018, 08:50
ma enam B7-t proovida ei saa aga Touaregil igal juhul võib jätta ka 21 kraadi peale ja kui puldist soojendus tööle lasta, siis on ikka 21 aga AUTO peal (kuigi eelnevalt oli jäänud mul puhurid akende ja jalgade peale)!
Aga nagu korra mainisin siis Touaregil on ebersprächeri soojendus...selletõttu vist ka ebaharilikult suur pult. Weba oma oli selline mõnus pisike 8)
Mul küll webasto aga kiri tuleb HE ja puhub täiega esiklaasile ja tagumised ventikad näitavad sama kirja ja ka ventikad põhjas.
Jätan auto asendisse ja 21 koguaeg.
Peaks selle siseõhupeale lülituse ka ära proovima.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 30 Nov 2018, 11:26

jjanno kirjutas:
30 Nov 2018, 10:57
Ahoi,
TiitRE kirjutas:
29 Nov 2018, 22:12
Vaidleks natuke vastu :) . Mul oli eile terve öö seal -9..10c ja hommikul käis weba pool tundi, ning salong meeldivalt soe. Eelmisest õhtust oli temp. jäänud 24c peale.
Kas oleks võimalik saada üks pilt, milline esiaken selle peale välja näeb?

jJanno
Pildist pole kasu, kuna aknad on kõik puhtad...auto pargib maja ees varjualuse all.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7209
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 85 korda
Kontakt:

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Dets 2018, 21:28

Pilt

Weba golfil 30 minutit.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2464
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 23 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 07 Dets 2018, 21:17

-2 ja 25 minutit. Siseõhult lülitas ikka välisõhu peale.
Jussikesel õigus. Ei sula päris hangest välja poole tunniga. :D
Webasto töö.JPG
Webasto töö.JPG (402.03 KiB) Vaadatud 1130 korda
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3590
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 122 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Dets 2018, 21:26

Tegelikult mõjutab kõige rohkem asja weba kw-d. Mäletan et Touran oli mul alati peale eelsooja soojem kui Passatid, kuigi salong oli jupp maad suurem.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
villuk
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 14 Nov 2018, 16:18
Telefon: 59062414
Auto: VW TOURAN 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas villuk » 13 Dets 2018, 00:30

Mis põhjus võib olla et ahju lukku lööb ?
Palju webasto üldse akut kasutab ?
Näiteks panin puldist ahju tööle, lähen autosse ja veateade ees et low voltage ahi kinni pandud ja peale seda enam ei hakka tööle, vaja lukust lahti võtta jälle.
Siina kohal mainin, et pole enne kokku puutunud webastoga, aga külmad tulid salongi tahax sooja ja mootor ka soojast ära ei ütleks :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 13 Dets 2018, 00:40

villuk kirjutas:
13 Dets 2018, 00:30
Mis põhjus võib olla et ahju lukku lööb ?
Palju webasto üldse akut kasutab ?
Näiteks panin puldist ahju tööle, lähen autosse ja veateade ees et low voltage ahi kinni pandud ja peale seda enam ei hakka tööle, vaja lukust lahti võtta jälle.
Siina kohal mainin, et pole enne kokku puutunud webastoga, aga külmad tulid salongi tahax sooja ja mootor ka soojast ära ei ütleks :)
Lisaahju korral tavaliselt (kui mitte kirjutama reegel) on autol ka 2 akut - 1 auto jaoks ja 1 lisaahju jaoks. Lisaakul tasuks ka ikka silma peal hoida. Minu teada on neil laadimissüsteem nii sätitud, et kõigepealt laeb sõiduga täis (või vastava pingeni vähemalt) põhiaku ja seejärel hakatakse lisaakut laadima?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 222
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas kraff » 13 Dets 2018, 14:03

TiitRE kirjutas:
13 Dets 2018, 00:40
villuk kirjutas:
13 Dets 2018, 00:30
Mis põhjus võib olla et ahju lukku lööb ?
Palju webasto üldse akut kasutab ?
Näiteks panin puldist ahju tööle, lähen autosse ja veateade ees et low voltage ahi kinni pandud ja peale seda enam ei hakka tööle, vaja lukust lahti võtta jälle.
Siina kohal mainin, et pole enne kokku puutunud webastoga, aga külmad tulid salongi tahax sooja ja mootor ka soojast ära ei ütleks :)
Lisaahju korral tavaliselt (kui mitte kirjutama reegel) on autol ka 2 akut - 1 auto jaoks ja 1 lisaahju jaoks. Lisaakul tasuks ka ikka silma peal hoida. Minu teada on neil laadimissüsteem nii sätitud, et kõigepealt laeb sõiduga täis (või vastava pingeni vähemalt) põhiaku ja seejärel hakatakse lisaakut laadima?
B8-l ei ole nt enam 2 akut.
Aga kui webastol lasta 30min töötada siis laadimiseks soovitatakse ka vähemalt 30min sõita, seda enam, et külmast peast on igasugu muid tarbijaid nagunii taga (peeglite soojendus, tagaklaasi soojendus, istmete soojendus, jne)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 42 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 13 Dets 2018, 14:20

kraff kirjutas:
13 Dets 2018, 14:03
TiitRE kirjutas:
13 Dets 2018, 00:40
villuk kirjutas:
13 Dets 2018, 00:30
Mis põhjus võib olla et ahju lukku lööb ?
Palju webasto üldse akut kasutab ?
Näiteks panin puldist ahju tööle, lähen autosse ja veateade ees et low voltage ahi kinni pandud ja peale seda enam ei hakka tööle, vaja lukust lahti võtta jälle.
Siina kohal mainin, et pole enne kokku puutunud webastoga, aga külmad tulid salongi tahax sooja ja mootor ka soojast ära ei ütleks :)
Lisaahju korral tavaliselt (kui mitte kirjutama reegel) on autol ka 2 akut - 1 auto jaoks ja 1 lisaahju jaoks. Lisaakul tasuks ka ikka silma peal hoida. Minu teada on neil laadimissüsteem nii sätitud, et kõigepealt laeb sõiduga täis (või vastava pingeni vähemalt) põhiaku ja seejärel hakatakse lisaakut laadima?
B8-l ei ole nt enam 2 akut.
Aga kui webastol lasta 30min töötada siis laadimiseks soovitatakse ka vähemalt 30min sõita, seda enam, et külmast peast on igasugu muid tarbijaid nagunii taga (peeglite soojendus, tagaklaasi soojendus, istmete soojendus, jne)
Jep, sellepärast kirjutasingi, et tavaliselt (just vanematel), kuid on ka erisusi.
Ma küsiks juurde, et kumma aku pealt need muud el. lisad oma vurtsu saavad, just B7-l näiteks? Phaetonil oli käivitusaku vaid pisike junn ja kogu muu elu käis selle suurema pealt, kuid mul B7-l on need vist isegi täiesti ühesuurused ja ühesuguste näitajatega (kui nüüd õieti mäletan)?

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 971
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 9 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas volkar » 14 Dets 2018, 15:54

TiitRE kirjutas:
13 Dets 2018, 14:20

Jep, sellepärast kirjutasingi, et tavaliselt (just vanematel), kuid on ka erisusi.
Ma küsiks juurde, et kumma aku pealt need muud el. lisad oma vurtsu saavad, just B7-l näiteks? Phaetonil oli käivitusaku vaid pisike junn ja kogu muu elu käis selle suurema pealt, kuid mul B7-l on need vist isegi täiesti ühesuurused ja ühesuguste näitajatega (kui nüüd õieti mäletan)?
Muud pudinad tarbivad põhiakult, lisaaku ainult webasto jaoks
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Vasta