L?his

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

L?his

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Selline v?rk, et kui esiklaasile vett tahan pritsida, siis l??b kohe kaitsme l?bi, juhtmed ja asjad olen ?le vaadanud. Pumba mootor ise t??tab, l?liti vaatasin kah ?le.
VW Golf II 1988 1.6L 53Kw

[Muudetud: 24-4-09 pikksilm]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

kui pumbal pistik lahti v?tta kas siis l?heb ka kaitse l?bi?
Br.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

kui pumba pistik lahti v?tta, siis voolud peaksid ju ikkagi m??da juhet pistikuni minema ja kui juhtmes l?his siis l??b ikkagi kaitsme l?bi.
pumbale lase kuskilt mujalt vool peale ja vaata kas t??tab, hea oleks kui on juhtmete vahel kaitse kust voolu annad, et vaadata kas l??b kaitsme l?bi.
kui pump korras siis tuleb m??da juhtmeid minema hakata.

testri "piiksuga " saad ka juhtmed omavahel l?bi helistada. siis saad kohe teada et on omavahel koos kusagilt, v?i on + juhe vastu keret h??runud.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

kui pumba pistik on tagant ?ra ja siis vett lasta kui siis kaitse l?bi p?leb siis viga juhtmetes kui siis ei l?? siis viga pumbas
Br.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

?henda tarbija lahti ning m??da testriga takistust. Nimelt testri ?ks ots (+) juhtme klemmile ja teine (-) klemmile. Kui takistus on olemas, l?his juhtmestikus.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Nu jahm, kui ma pumba juhtmetele voolu peale anna, siis hakkavad t??le kojamehed:D... aga see normaalne, sest peale pritsimist peavadki kojamehed oma 2-3 riitu ?ra tegema, need omavahel ?henduses... aga eks ma uurin, kui ei leia midagi, siis annan teada, mille v?rra veel targemaks sain.

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Sain juba prob jagu!

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

?kki siis lisad lahenduse ka?
Br.

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Panin peale 2-ks aknapesu pumpa, orig, juhtme jagasin kaheks, ?he juhtme panin ?he pumba ja teise juhtme panin teise pumba k?lge, ja siis t?in aku klemmist neile ?hise (-) juhtme.. ja t??tab ... pritsib ette ja taha!... Vbla saite aru!

[Muudetud: 23.04.2009 leiutaja]

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Tere.

Sinu jutust sain aru, et originaalis sul peaks pritsima kas siis ette v?i taha. Autol on k?ljes 1 kl.pesupump millest on 2 v?ljaviiku (toru) ja kui sa ?ritasid pesta nt. esiklaasi,l?i kaitsme l?bi.
Sinu jutt on veidi imelik eriti l?pplahendus. Kui on 1 pump kahele klaasile eraldi, siis vahetab l?liti lihtsalt erinevas asendis juhtmete polaarsuse ?ra. Korra pannakse mootor ?htepidi-korra teistpidi p??rlema. Sama teema on nt. Fordidel (sakslane on ikka sakslane). Ju sul juhtmed on kusagilt kokkuh??rudes isolatsiooni katkiteinud ja panevad l?hist. N??d kui n?ppisid l?ks l?his lahti ja asi toimib "sinuversioonis".
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Leitutaja on ikka t?eline leiutaja. J?tame ?ra k?simuse kuhu n??d uhelhetkel mahutasid ?he pumba asemele kaks pumpa. Kui n??d kaitset l?bi ei l??(tehtud vee pritse mootori vahetus) oligi ju mootor l?hises,mida eelnevalt ju ?eldi.

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Mhh.... Ta peaks jah vahetama polaarsust aga ei vaheta...ma ei hakanudki uurima, kus see l?his on, avastasin, et m?lemale pumba juhtmele tuli peale (+), (kangi liigutades ette ja taha), siis panin 2 pumpa, ?he juhtme ?hele pumbale, teise juhtme teisele pumbale ja siis v?tsin m?lemale pumbale kerest maanduse!... Tegeklt on kuskil ikka mingi kamm sees...aga t??tab...
Pumbad t?mbasin "nipukatega" kokku, siis liimisin need kuumaliimiga aknapesu paagi k?lge kinni!...

Vasta

Mine “Elektroonika”