L?his
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
L?his
Selline v?rk, et kui esiklaasile vett tahan pritsida, siis l??b kohe kaitsme l?bi, juhtmed ja asjad olen ?le vaadanud. Pumba mootor ise t??tab, l?liti vaatasin kah ?le.
VW Golf II 1988 1.6L 53Kw
[Muudetud: 24-4-09 pikksilm]
VW Golf II 1988 1.6L 53Kw
[Muudetud: 24-4-09 pikksilm]
kui pumba pistik lahti v?tta, siis voolud peaksid ju ikkagi m??da juhet pistikuni minema ja kui juhtmes l?his siis l??b ikkagi kaitsme l?bi.
pumbale lase kuskilt mujalt vool peale ja vaata kas t??tab, hea oleks kui on juhtmete vahel kaitse kust voolu annad, et vaadata kas l??b kaitsme l?bi.
kui pump korras siis tuleb m??da juhtmeid minema hakata.
testri "piiksuga " saad ka juhtmed omavahel l?bi helistada. siis saad kohe teada et on omavahel koos kusagilt, v?i on + juhe vastu keret h??runud.
pumbale lase kuskilt mujalt vool peale ja vaata kas t??tab, hea oleks kui on juhtmete vahel kaitse kust voolu annad, et vaadata kas l??b kaitsme l?bi.
kui pump korras siis tuleb m??da juhtmeid minema hakata.
testri "piiksuga " saad ka juhtmed omavahel l?bi helistada. siis saad kohe teada et on omavahel koos kusagilt, v?i on + juhe vastu keret h??runud.
Tere.
Sinu jutust sain aru, et originaalis sul peaks pritsima kas siis ette v?i taha. Autol on k?ljes 1 kl.pesupump millest on 2 v?ljaviiku (toru) ja kui sa ?ritasid pesta nt. esiklaasi,l?i kaitsme l?bi.
Sinu jutt on veidi imelik eriti l?pplahendus. Kui on 1 pump kahele klaasile eraldi, siis vahetab l?liti lihtsalt erinevas asendis juhtmete polaarsuse ?ra. Korra pannakse mootor ?htepidi-korra teistpidi p??rlema. Sama teema on nt. Fordidel (sakslane on ikka sakslane). Ju sul juhtmed on kusagilt kokkuh??rudes isolatsiooni katkiteinud ja panevad l?hist. N??d kui n?ppisid l?ks l?his lahti ja asi toimib "sinuversioonis".
Edu
Sinu jutust sain aru, et originaalis sul peaks pritsima kas siis ette v?i taha. Autol on k?ljes 1 kl.pesupump millest on 2 v?ljaviiku (toru) ja kui sa ?ritasid pesta nt. esiklaasi,l?i kaitsme l?bi.
Sinu jutt on veidi imelik eriti l?pplahendus. Kui on 1 pump kahele klaasile eraldi, siis vahetab l?liti lihtsalt erinevas asendis juhtmete polaarsuse ?ra. Korra pannakse mootor ?htepidi-korra teistpidi p??rlema. Sama teema on nt. Fordidel (sakslane on ikka sakslane). Ju sul juhtmed on kusagilt kokkuh??rudes isolatsiooni katkiteinud ja panevad l?hist. N??d kui n?ppisid l?ks l?his lahti ja asi toimib "sinuversioonis".
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
Mhh.... Ta peaks jah vahetama polaarsust aga ei vaheta...ma ei hakanudki uurima, kus see l?his on, avastasin, et m?lemale pumba juhtmele tuli peale (+), (kangi liigutades ette ja taha), siis panin 2 pumpa, ?he juhtme ?hele pumbale, teise juhtme teisele pumbale ja siis v?tsin m?lemale pumbale kerest maanduse!... Tegeklt on kuskil ikka mingi kamm sees...aga t??tab...
Pumbad t?mbasin "nipukatega" kokku, siis liimisin need kuumaliimiga aknapesu paagi k?lge kinni!...
Pumbad t?mbasin "nipukatega" kokku, siis liimisin need kuumaliimiga aknapesu paagi k?lge kinni!...