Hea nali! K?simus on k?ll meie-matsi v??riline. Sama v?iks v?ita, et tilk vett on inimesele surmav.
Parem kirjuta mis autoga tegu on. Vabalt v?is vesi sattuda m?ne ebameeldiva koha ja sealt see h?da ning viletsus alguse saab. N?iteks endal on saanud lambda andur vett ja see ajas vidina tuksi.
s?itsin esimeses reas, j?rsku ees vahetas auto rida aga ma ei j?udnud, ja siis oli mingi 70nega lend r?medalt s?gavasse lompi, pikk kaa veel teine. umbes 2 km p?rast parkisin auto ?ra, hullumoodi auras eest (kettad, kolle, mootor), aga ca 15 min hiljem k?ivitus probleemidetta ja ei teinud teist n?gugi. p?hjakaitset vms pole. kogu teema oli p?rnu mnt peal tallinnasse sisenedes, kus eile p?ris valusad lombid olid. niiet G2hel pole probleeme sellega.
Algselt postitas: kairit
Karika v?iks mulle selle nalja eest t?esti anda aga autoga v?in ma ainult s?ita nagu ?lej??nudki naised seda teevad,teadmata mis tal viga v?iks olla aga k?sida v?ib ju targematelt ikka,mida teha
OK, k?sija suu pihta ei tohi l??a. Vabandust! V?ib-olla vaevab mind hoopis proffesionaalne paranoia teemadel "h?daabi kuuleb, tere p?evast!".
Aga nagu riza soovitas, siis n?ita autot m?nele teadjamale. Kui taoline h?da varem pole olnud, siis on suure t?en?osusega just vesi s??di. V?ib ka juhtuda, et p?rast kusagil soojas ja kuivas seismist s?idad edasi nagu poleks midagi juhtunudki.
Algselt postitas: daqqer
s?itsin esimeses reas, j?rsku ees vahetas auto rida aga ma ei j?udnud, ja siis oli mingi 70nega lend r?medalt s?gavasse lompi, pikk kaa veel teine. umbes 2 km p?rast parkisin auto ?ra, hullumoodi auras eest (kettad, kolle, mootor), aga ca 15 min hiljem k?ivitus probleemidetta ja ei teinud teist n?gugi. p?hjakaitset vms pole. kogu teema oli p?rnu mnt peal tallinnasse sisenedes, kus eile p?ris valusad lombid olid. niiet G2hel pole probleeme sellega.
Eks igal autol v?ib m?ni koht veele tundlik olla. Ise olen ka kuulnud, et mingi niiskuse jutt k?ib koguaeg kevadeti.Enda G2'l vahetasin tosooli ja kogemata jooksis pool l seda jagaja peale(kaant polnud ka peal), aga mitte mingit jama ei tulnud sellest.
Samas kunagi oli p?llurallisigull....sellega suurest lombist l?bi s?itsid, siis hakkas nii-hullusti laadima, et ampermeeter n?itas +70 ja esituled hakkasid rohelist valgust n?itama.
M?epealse t?nava ARK juures v?iks igaks juhuks kinni panna kuna see EI OLE enam t?nav - eile ?htul seisis seal 4 autot lompide vahel ja endalgi hakkas mootor j?nksutama kuigi laveerisin seal mis suutsin.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
T?na sai dokumente laiali viies paarutatud ka suurtest lompidest l?bi ja l?puks ~3korda kakkus gaasi surudes "mootori kinni", st et ei vedanud enam. Lasin kuivada ~2 tundi ja v?ltisin lompides rallitamist ning n??d liigub j?lle ilusasti Masinaks siis ilma p?hjakatteta G3.
olen n?inud kuidas caddil on mootor kotti jooksnud just t?pselt seet?ttu et s?itis l?bi suure lombi ja vesi tungis ?hufiltrisse - kurb et meie teed on nagu nad on:(
Algselt postitas: kairit
T?nan aitamast, autoabi selgitas vea t?epoolest ei olnud s??di vesi vaid s??tepool-kommutaator.
Aga kas see t?epoolest maksab 1200.-eek
hmm... mul vahetati sama kobakas s?gisel ?ra ja mult kysiti 700 krooni speedsteri k?rval autoelektrikute juures mina olen rahul
enda kasutuses olevale Golf 3-le ka ei meeldi eriti suurtest lompidest l?bi s?itmine, hakkab kah hinge kinni kakkuma samamoodi nagu juba fD kirjeldas. asja juures on aga k?ige naljakm see, et 3 aasta jooksul ei ole viga veel suutnud leida, ainuke lahendus enne suuri lompe hoog maha v?tta
Ajutise lahendusena v?ite proovida seda toodet (kliki) , ?levalt kolmas. Mind on igatahes aidanud siiamaani. S?gisest kuni siiamaani 2 korda kasutanud ja pole probleeme rohkem esinenud.
Enzo
Edit: Mul pole ka suudetud viga leida, miks auto niiskust vahest kardab.
endal jettaga sama asi peale j??,lume,vee loigust l?bi s?itmist auto suri k?tte ?ra alguses viskas genaka tule p?lema ja iilge rihma vilin tuli ja siis gaasi vajutades suri ?ra ja lubas nagu k?ima minna aga ei l?ind ,seisis siis natuke aega ja k?ivitus esimsest p??rdest
ega tehniliselt korras masinale tee see lomp midagi, ka ?huavast sisse t?mbamiseks peab ilmselt auto ikka ?sna lombis olema aga siis v?iks seda juba pigem j?rveks nimetada !
Asi ongi selles, et minu masinal probleeme pole niiskusega. Ainult siis jukerdab kui otseselt kihutan l?bi lompide. ?kski asi vast ei taha liiga palju vett saada
Algselt postitas: daqqer
s?itsin esimeses reas, j?rsku ees vahetas auto rida aga ma ei j?udnud, ja siis oli mingi 70nega lend r?medalt s?gavasse lompi, pikk kaa veel teine. umbes 2 km p?rast parkisin auto ?ra, hullumoodi auras eest (kettad, kolle, mootor), aga ca 15 min hiljem k?ivitus probleemidetta ja ei teinud teist n?gugi. p?hjakaitset vms pole. kogu teema oli p?rnu mnt peal tallinnasse sisenedes, kus eile p?ris valusad lombid olid. niiet G2hel pole probleeme sellega.
Eks igal autol v?ib m?ni koht veele tundlik olla. Ise olen ka kuulnud, et mingi niiskuse jutt k?ib koguaeg kevadeti.Enda G2'l vahetasin tosooli ja kogemata jooksis pool l seda jagaja peale(kaant polnud ka peal), aga mitte mingit jama ei tulnud sellest.
Samas kunagi oli p?llurallisigull....sellega suurest lombist l?bi s?itsid, siis hakkas nii-hullusti laadima, et ampermeeter n?itas +70 ja esituled hakkasid rohelist valgust n?itama.
no, G2-tedel k?ll veega probleeme pole, v?ib t?iesti vabalt survekaga ?le lasta terve moto, va jagaja ja k?rgepinge.