k:biodiisel ?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

k:biodiisel ?

Lugemata postitus Postitas Urmo »

N??d olen n?inud favoras m??gil biodiiselt...vw otsingus selle kohast teemat ei leidnud nii ,et m?tlesin siis siin k?sida mis arvate ...
life's too short for a full time job..

master6
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 06 Dets 2003, 18:46
Asukoht: Tartu, Jõgevamaa

Lugemata postitus Postitas master6 »

suve alguses sai seda ?hte diisel bemmi sisse kallata. auto muutus pisut uimasemaks ja k?tusekulu l?ks suuremaks, niiet erilist v?itu meie k?ll selles ei n?inud.

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

p?ris uutele autole seda sisse valada k?l lei julgeks, kuid vana passat s?itsis sellega k?ll ja tahma asemel ajas v?lja sellist pannkoogi l?hna kergelt:D. Ja k?tusekulu oli ka suurem
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

arts82
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 14 Mai 2006, 16:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas arts82 »

palju see maksab ka?

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

Algselt postitas: arts82
palju see maksab ka?
13.40 oli kui m?lu mind alt ei vea;)
r??gitakse ka ,et v?imsus v?heneb 7% ja k?tusekulu 5% suurem

[Muudetud: 12-8-2006 wagner]
life's too short for a full time job..

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas diabolos »

Isevalmistatut v?tab igatahes just v?hem. Uimasasuse kohapealt kaasa ei oska r??kida, k?ll muutub mootori k?ik aga pehmemaks. favorast pole tankinud, niiet selles osas ei midagi ?elda

[Muudetud: 13-8-2006 diabolos]

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

Algselt postitas: diabolos
Isevalmistatut v?tab igatahes just v?hem. Uimasasuse kohapealt kaasa ei oska r??kida, k?ll muutub mootori k?ik aga pehmemaks. favorast pole tankinud, niiet selles osas ei midagi ?elda

[Muudetud: 13-8-2006 diabolos]
ise valmistatud? r??kitakse ,et peab k?tusefiltri ?ra vahetama ja kautsukist peavad olema k?tusevoolikid? hangumine pidavat -20 c

[Muudetud: 13-8-2006 wagner]
life's too short for a full time job..

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

seda pannkooki pidi siis tulema kui p?leb kehvasti :D
life's too short for a full time job..

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas diabolos »

K?tusefiltrit vahetad niikuinii 2 korda aastas. Kuna biodiisel on heade pesemisomadustega, siis suureneb t?en?osus, et peseb paagi puhtaks ja aastate jooksul kogunenud sodi ummistab filtri ?ra. Kautsukist.. :D Biodiisel m?jub naturaalsest kummist voolikutele ja tihenditele pikapeale h?vitavalt. Samas kummist olid need tihendid ikka p?ris vanadel autodel. Puhta biodiisliga s?ites oleks kasulik pritsehetk 2-3 kraadi varasemaks keerata. Ja -20C irw, p?ris jama ei tasu ka ikka ajada. Eesti kliimas biodiisel ikka peamiselt sooja ilmaga s?itmise l?bu. Kas selle tankla k?ttel mingi markeering ka silma on hakanud? ?ldiselt m??akse puhast biodiislit harva. Enamasti ikka tava ja biodiisli segu , sel juhul markeeringus ka niimoodi m?rgitud.

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

Algselt postitas: diabolos
K?tusefiltrit vahetad niikuinii 2 korda aastas. Kuna biodiisel on heade pesemisomadustega, siis suureneb t?en?osus, et peseb paagi puhtaks ja aastate jooksul kogunenud sodi ummistab filtri ?ra. Kautsukist.. :D Biodiisel m?jub naturaalsest kummist voolikutele ja tihenditele pikapeale h?vitavalt. Samas kummist olid need tihendid ikka p?ris vanadel autodel. Puhta biodiisliga s?ites oleks kasulik pritsehetk 2-3 kraadi varasemaks keerata. Ja -20C irw, p?ris jama ei tasu ka ikka ajada. Eesti kliimas biodiisel ikka peamiselt sooja ilmaga s?itmise l?bu. Kas selle tankla k?ttel mingi markeering ka silma on hakanud? ?ldiselt m??akse puhast biodiislit harva. Enamasti ikka tava ja biodiisli segu , sel juhul markeeringus ka niimoodi m?rgitud.
noh head jutu ajavad favora kodulehek?ljel v?id tsekata ;)
life's too short for a full time job..

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Noh kui mingi ilge pann tagumiku all oleks siis v?iks isegi sellega k?riseda, muidu ei juleks.

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas diabolos »

:) on inimesi kes s?idavad p?ris uute ja v?ga kalliste autodega biodiisliga. L??neeuroopas kusjuures v?gagi levinud tegevus.

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

kusjuures telekas juhtusin ka peale kui r??kis sellest kraamist, seal oli ?ks valge g2 ja see ?tles nii, et kui auto maksab ?le 10k ?rge seda kraami sisse valage.
Samas eks sealgi annab olla kindlasti kvaliteedi vahe.

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas diabolos »

Selles on neegripoisil ?igus, et kvaliteedivahe.. Ise te norisite :D lugege siis.
http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes s??vida viitsib, m?rkab, et seal on mainitud ka t??stusliku biodiisli tootmise kohta, et kvaliteet k?ikuv ja alati mitte standarditele vastav. Isevalmistatu eelis on ju see, et kontrollid kvaliteeti ja solki oma auto paaki ju ei kalla. Tanklast ei tea kunagi mida saad.
Muide s?idetakse ka puhta taime?liga ja just vanemate diislitega. Sel juhul vaja k?tuse eelsoojendit paaki ju muid imevidinaid. Saksas n?iteks m?ned firmad tegelevadki sellega, et m??vad autode ?liga s?itmisele kohandamiseks seadmeid.
http://www.elsbett.com/gb/about-us/introduction.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise n?inud ?ht v?rdlemisi uut G klassi mersut, millel see 2-e paagi s?steem juba m?nda aega peal olnud. Samas kui vaadata seda sodi, mis taime?list diisli tegemisel k?rvasaadusena ?le j??b, ei tahaks ?li kohe kuidagi paaki valada.

[Muudetud: 15-8-2006 diabolos]

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Saite, n??d k?ik k??ki.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Lugege viimast Autobildi, seal tehti katse, et m??te ?mber l?kata. Volkar andis tutika Golf V-e , 2.0TDI, pandi sisse rapsidiislit minuteada, et n?idata rahvale mis keiss on siis. Seis oli siis selline, et auto sai suht v?he s?ita kui juba selle diisli sittade p?lemisomaduste ja n?gi ajamise t?ttu settis piisavalt palju seda m?da turbo tiiviku labade k?lge. Sellest tulenevalt kiilus esialgu kinni turbo muutuv geomeetria,mis t?hendas tuntavat d?naamika halvenemist. Seej?rel, kuna pahna oli turbo labade k?ljes juba nii m?nusalt, hakkas v?ll tasakaalust v?ljuma kuni...k?is ilge ragin. V?eti turbo lahti ja enn?e, turbo oli t?hi! V?lli ja tiiviku t?kid leiti katal?saatorist ?li seest hulpimast. Lisaks, kuna biodisla on nagu ma aru sain suht sittade m??rdeomadustega ja paratamatult satub seda k?lmk?ivitustega karterisse, nii et ?li kvaliteet muutus kiiresti ebarahuldavaks, kahtlustati ka juba v?nda ja saalekahjustusi ja k?ike muud mida si** ?liga s?itmine p?hjustab. Umbes nii see asi oli, lugege ise l?bi ja otsustage kas vastavaks k?tuseks mittekohandatud autosse on m?tet seda k?tet ikka panna. ?ra h?ppa vette tundmatus kohas..
NB: katseeksemplar sai selle rapsik?tusega s?ita alla 5000km!!!

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas diabolos »

biodiisel on kusjuures paremate m??rimisomadustega kui tavadiisel. Seesugune propaganda muidugi vesi alternatiivk?tuste vastastele. :D Aga mis mina ka asjast tean.

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

mulle tundub ,et asi peab edasi arenema siis v?iks isegi rohkem kaaluda seda biodiisli kasutamist:)
life's too short for a full time job..

meie
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 25 Aug 2005, 19:35
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas meie »

natuke lugemist
http://www.gutsch.ee/biodiisel.doc" onclick="window.open(this.href);return false;

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

v?ga hea info ..:)
life's too short for a full time job..

az
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 21 Jaan 2005, 08:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas az »

pole sel biodiislil h?da miskit, ainult k?tusekulu natsa suurem ja kui enne paaki pand pole, siis peab arvestama, et paagis oleva si** viib filtrisse (filtreid l?heb algul rohkem vahetusse) ja mootor t??tab pehmemalt

Urmo
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Apr 2006, 13:52
Asukoht: järva-jaani

Lugemata postitus Postitas Urmo »

ma arvan ,et v?diseb v?hem vist...:P

[Muudetud: 18-8-2006 wagner]
life's too short for a full time job..

Vasta

Mine “Diislid”