K: kumb oli enne V5 v?i VR6

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

kiidrockk
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Sept 2006, 13:23
Asukoht: tallinn

K: kumb oli enne V5 v?i VR6

Lugemata postitus Postitas kiidrockk »

selline veidi filosoofiasse kanduv k?simus, nagu kumb oli enne kana v?i muna,

kumb oli enne V5 v?i VR6, mis ajendas saksa insenere arendama nimetatud mootoreid ja veel paigaldama nad sellistesse v?ikestesse keredesse nagu golf, vento ja bora?

lihsalt fun ei saanud kindlasti olla vaoshoitud ja metoodilist sakslast t?ukav j?ud

natuke t?psustuseks, et kumma ennem olemise all pean silmas siiski vw ajaligu

[Muudetud: 26-10-2006 kiidrockk]

setka
Huviline
Postitusi: 572
Liitunud: 30 Jaan 2004, 18:20
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas setka »

Ennem oli V6, kuna tehnoloogia vanasti oli selline, et silindrite arv oli paarisarv. Hiljem suudeti tehnoloogia uuenedes teha V5 mootor, mis on s??stlikum, kuid pea sama v?imas. Kuid see on siiski minu loogiline arvamus, v?ite kritiseerida ja paranada :D
Tel: 56 356 175

mall0c
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Juul 2005, 23:18
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mall0c »

Pole nagu V5 mootoriga vanemaid VW-sid k?ll kohanud. Ikka VR6 vast oli ennem.

Aga k?ige ennem oli bokser :D

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Miks peaks kaasaegsel autol olema vibratsiooni probleeme, ma saan aru et oleks tegu 3 silindrilsega. Kui sa lisad 4 ?he juurde ja mootor on tasakaalus siis pole ju p?hjust lisa vibratsiooniks.

http://translate.google.com/translate?u" onclick="window.open(this.href);return false; ... uage_tools

saidilt on n?ha et vr6 oli peal alates g3st ja vr5 g4 jast. Ning vw nimetab oma v moootoreid golfidel ja ristimootoriga platvormidel vr iks sellepr?ast et silindrite vaheline nurk on 15" kui mu m?lu ei peta. Enamusel v mootritest 90". Sisuliselt on ta ikka v ning vr lihtsalt t?psustus ning viide vw mootorile :D

Edit: ahjaa ja kui ma ei eksi siis kaldenurk silindrite vahel on vr5 l ja vr6 l sama

[Edited on 27-10-2006 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Ja k?simusele, miks pandi teda Golfi- nagu ikka kombeks kuulub iga mudeli juurde ka tippmudel, ja ega Golfi puhul palju varjante ei ole kui tahad aiste vahele suurt t??mahtu ja v?imsust saada. V6 sinna ei mahu, seega pandi pead t??le ja muudeti asi kompaktsemaks tegemata j?releandmisi t??mahus.
Ja miks sa arvad, et VR6te enam ei tehta, mis on siis R32, Audi TT 3.2 ja teiste VW ja Audi 3.2l mudelite kapoti all- pesuehtne VR6.:)
Ökoraider

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

K?igepealt oli Lancia oma V4-dega, millel silindriridade vahel v?ga v?ike nurk (alates Lambdast (1923), mis peaks raamatust "100 Autot" tuttav olema, kuni Fulviani, mille tootmine l?ppes m??dunud sajandi 70-ndate aastate keskel).

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by madtongue
Ja k?simusele, miks pandi teda Golfi- nagu ikka kombeks kuulub iga mudeli juurde ka tippmudel, ja ega Golfi puhul palju varjante ei ole kui tahad aiste vahele suurt t??mahtu ja v?imsust saada. V6 sinna ei mahu, seega pandi pead t??le ja muudeti asi kompaktsemaks tegemata j?releandmisi t??mahus.
Ja miks sa arvad, et VR6te enam ei tehta, mis on siis R32, Audi TT 3.2 ja teiste VW ja Audi 3.2l mudelite kapoti all- pesuehtne VR6.:)
V6 mahub kenast Golfi - selles k?ll p?hjus polnud (paljudel v?ike kesklassi masinatel ju ehtne V6). Pigem kaal ja kompaktsus koos olid kunagi need p?hjused misk VR v?lja nuputati.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by setka
Ennem oli V6, kuna tehnoloogia vanasti oli selline, et silindrite arv oli paarisarv. Hiljem suudeti tehnoloogia uuenedes teha V5 mootor, mis on s??stlikum, kuid pea sama v?imas. Kuid see on siiski minu loogiline arvamus, v?ite kritiseerida ja paranada :D
vaidleme siis;) Kui neid omavahel v?rrelda siis pea sama v?imas ei ole ja k?tuses??stlikum ka igap?evas?idus mitte. Minu arust V5 suht m?ttetu mootor sellep?rast... Kui turbo on olemas siis minuarust pole mingit vahepealset vaja. See siis ka h?sti subjektiivne arvamus. Muide kas V5-l on ketiga mootor?
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Olen n?inud kui V5-l pea maas, olid ketid.
Ökoraider

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Ja kas mitte ka siin pildil l?hemal vaatlusel kett ei paista:

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... pid=182351
Ökoraider

GSG9
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Mär 2006, 15:55
Auto: caddy
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas GSG9 »

Nendel mootoritel ei ole silindritevaheline nurk ainus sarnasus. ?hes manuaalis on kirja pandud j?rgmised read (The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6 engine as regards design. For this reason this Self-Study Programme will be largely confined to the modifications to the VR6 engine. You will find more detailed information about the design of the engine mechanicals or the cooling system and the oil circuit in SSP 127 ?The VR6 engine? and SSP 174 ?Modifications to the VR6 engine?.)
VR5 mootor on kahe ketiga ja see on sellel mootoril n?rk k?lg.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by GSG9
Nendel mootoritel ei ole silindritevaheline nurk ainus sarnasus. ?hes manuaalis on kirja pandud j?rgmised read (The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6 engine as regards design. For this reason this Self-Study Programme will be largely confined to the modifications to the VR6 engine. You will find more detailed information about the design of the engine mechanicals or the cooling system and the oil circuit in SSP 127 ?The VR6 engine? and SSP 174 ?Modifications to the VR6 engine?.)
VR5 mootor on kahe ketiga ja see on sellel mootoril n?rk k?lg.
miks see 2 ketti n?rk k?lg on? Mismoodi see v?ljenduda v?ib?
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

24v VR6 pidi k?ll v?ga lollikindel olema.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Algselt postitas: ents
Originally posted by GSG9
Nendel mootoritel ei ole silindritevaheline nurk ainus sarnasus. ?hes manuaalis on kirja pandud j?rgmised read (The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6 engine as regards design. For this reason this Self-Study Programme will be largely confined to the modifications to the VR6 engine. You will find more detailed information about the design of the engine mechanicals or the cooling system and the oil circuit in SSP 127 ?The VR6 engine? and SSP 174 ?Modifications to the VR6 engine?.)
VR5 mootor on kahe ketiga ja see on sellel mootoril n?rk k?lg.
miks see 2 ketti n?rk k?lg on? Mismoodi see v?ljenduda v?ib?
Kui nii v?tta siis on ka iga rihmaga mootori n?rk k?lg hammasrihm kui ta purunema peaks vale v?i puuduliku hoolduse t?ttu. Kett peab pigem rihmast kordi kauem vastu ja seda, et teda kunagi v?ibolla vahetada tuleb k?ll mootori n?rgaks k?ljeks pidada ei saa.
Ökoraider

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by madtongue
Algselt postitas: ents
Originally posted by GSG9
Nendel mootoritel ei ole silindritevaheline nurk ainus sarnasus. ?hes manuaalis on kirja pandud j?rgmised read (The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6 engine as regards design. For this reason this Self-Study Programme will be largely confined to the modifications to the VR6 engine. You will find more detailed information about the design of the engine mechanicals or the cooling system and the oil circuit in SSP 127 ?The VR6 engine? and SSP 174 ?Modifications to the VR6 engine?.)
VR5 mootor on kahe ketiga ja see on sellel mootoril n?rk k?lg.
miks see 2 ketti n?rk k?lg on? Mismoodi see v?ljenduda v?ib?
Kui nii v?tta siis on ka iga rihmaga mootori n?rk k?lg hammasrihm kui ta purunema peaks vale v?i puuduliku hoolduse t?ttu. Kett peab pigem rihmast kordi kauem vastu ja seda, et teda kunagi v?ibolla vahetada tuleb k?ll mootori n?rgaks k?ljeks pidada ei saa.
ma ise arvaksin sedasama. Ehk on mootril m?ni muu ehituslik viga... Sellep?rast uurisingi.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

GSG9
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Mär 2006, 15:55
Auto: caddy
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas GSG9 »

No jah, kehva hooldusega ei kesta t?epoolest ?kski mootor. Mulle lihtsalt see ketiprobleem on silma hakanud sellisest foorumist nagu bora-fanatics. Seal sakslased kurdavad p?ris tihti, et kett on kas katkenud v?i on keti hammasrattad liigselt ?ra kulunud ja seet?ttu tuleb mootorile teha p?hjalik remont. No otseloomulikult on sealsetel mootoritel teised koormused kui meie teedel aga v?heke ?revust tekitab see teadmine siiski. V?ibolla t?esti veaks ei ole seda just ?ige nimetada aga ?tleme siis, et hell teema. ?nneks on see pigem vist autodel mis s?itnud ?le 200 000 kilomeetri. Ehituslik viga vast ei saa olla kuna iseenesest on see vr5 mootor ju ikkagi seesama vana hea vr6 mootori kloon ja see kas tal on rihma asemel kett ei tohiks ju t??kindlust m?jutada. V?hemalt ise olen selle vr5 mootoriga siiani rahul ja mingeid ehituslikke vigu pole veel t?heldanud:D

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

VR5

Lugemata postitus Postitas spoon »

Kuna teema on kuskile hämarusse vajunud, äkki on uusi arvamusi?

VR mootor on kuidagi südamelähedaseks saanud:)
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

nn V5 tuli ikka hiljem kui VR6. selle V5 all mõeldakse tegelikult VR6-te millel üks silinder vähem. Seega tegelikult tegemist VR5-ga. VR6 alustas mu meelest aastal 91. VR5 siis aastast 97.

Sellest südamelähedasest saamiseks. Peale üht VR6-te tahad ainult uut VR6-te kasvõi ainult hääle pärast. Been there done that.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Teatud TDI-d. on sama nobedad dünaamikalt,mööda sõidu kiirendusest,kuid koma täpsusest palju Õkonoomsemad. Mulle meeldib TDi. hääl. Vastus kasutajale alkeemik. Ja ne ponjal-ehk Been there done that.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

VR6 on angu narkootik kui yhe korra oled proovinud tahad veel ja veel ja see on nagu elustiil. Nous alkeemikuga , korras VR6 haal on monus, tyhikaigul mootorit oieti ei kuulegi ja kui vajutad siis ta naitab enda teist varjatud poolt;)

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

T6nis2 kirjutas:Teatud TDI-d. on sama nobedad dünaamikalt,mööda sõidu kiirendusest,kuid koma täpsusest palju Õkonoomsemad. Mulle meeldib TDi. hääl. Vastus kasutajale alkeemik. Ja ne ponjal-ehk Been there done that.
Noh sulle infoks - olen omanud enne 12 klapist VR6-te ja oman hetkel 24 klapist VR6-te.

Oled sa mõnes korras bensukas istunud ja sõitnud?

Ja muide siin teemas pole ühtegi sõna diislist. Seega jätame need siit välja. Sest minu teada pole VW teinud ühtegi VR5 ega ka VR6 diislina. Seega jääme teemasse.

[Edited on 30.1.2010 by alkeemik]

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

vr5 hääl

Lugemata postitus Postitas spoon »

alkeemik kirjutas:nn V5 tuli ikka hiljem kui VR6. selle V5 all mõeldakse tegelikult VR6-te millel üks silinder vähem. Seega tegelikult tegemist VR5-ga. VR6 alustas mu meelest aastal 91. VR5 siis aastast 97.

Sellest südamelähedasest saamiseks. Peale üht VR6-te tahad ainult uut VR6-te kasvõi ainult hääle pärast. Been there done that.
Kuna polnud neliveolist VR6 (uuemat, st. '97-05) võtta, siis saigi soetatud VR5. Uriseb see ka umbes sama madalalt nagu VR6.
Tegemist siis tõesti mootoriga, millel VR6 mõistes 1 silinder lühemaks võetud.

Vahepeal olid moes V6, mis pole aga kaugeltki VR. 2005 Passat'itel (R36) ja Golf'idel(R32) jälle VR mootorid, aga ainult DSG autom. kastidega:thumbdown:

Nimi on küll V6, aga "võrri" omanikud tunnevad arvatavasti kohe ära, millega tegu.

Pilt

Pilt

Pilt

Aga see õige sound on VR6'l ikka hoopis teine, mis VR5'l:yes:

[Muudetud: 31-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

No ega VR5 sound ka paha pole, kohe meenuvad sellised legendid nagu Audi Sport Quattro S1 jt mis rida-5 mootorit kasutasid. Silindrite tööjärjekord 5-silindrilistel ju vist kõigil sama ja sealt see mahlane urin tuleb.

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 13 korda

Re: K: kumb oli enne V5 v?i VR6

Lugemata postitus Postitas vamps »

Oskab keegi öelda, kas VR5 ja VR6 on elektroonilise gaasiga või mitte? Googeldades ei leidnud mingit asjalikku informatsiooni. (Kursavend ostis VR5 1999 passati ja tunneb huvi püsikiiruse hoidja vastu)
psiiaaaooooo

Vasta

Mine “Mootor”