K?simus signalisatsiooni kohta, VW GOLF 4
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
K?simus signalisatsiooni kohta, VW GOLF 4
Tervist
Ehk kellegil kogemust v?i elektrialaseid teadmisi antud automargi kohta.
Tegemist siis 1999a autoga.
Signalisatsioon peaks olema originaal, kindlasti on olemas 2immot aga see vist ei tohiks segada...
Probleem j?rgmine (imelikud n?hud)
1.signa peale vajutamisel ei vilgu suunatuled
2.tavahelin h?ire korral mingine meloodiline, n??d nagu 89a. sierra signaalpasun
3.s?iduajal vilgutab aegajalt aknapeal olevat punast dioodi(mida tavaliselt teeb siis kui mootor t??tab ja uks avada)
Millest v?ivad sellised asjad tulla ?
Ise m?tlesin, et ?kki auto aku liiga t?hi, veel pole j?udnud laadida.
[Muudetud: 2-1-2007 onusnooker]
Ehk kellegil kogemust v?i elektrialaseid teadmisi antud automargi kohta.
Tegemist siis 1999a autoga.
Signalisatsioon peaks olema originaal, kindlasti on olemas 2immot aga see vist ei tohiks segada...
Probleem j?rgmine (imelikud n?hud)
1.signa peale vajutamisel ei vilgu suunatuled
2.tavahelin h?ire korral mingine meloodiline, n??d nagu 89a. sierra signaalpasun
3.s?iduajal vilgutab aegajalt aknapeal olevat punast dioodi(mida tavaliselt teeb siis kui mootor t??tab ja uks avada)
Millest v?ivad sellised asjad tulla ?
Ise m?tlesin, et ?kki auto aku liiga t?hi, veel pole j?udnud laadida.
[Muudetud: 2-1-2007 onusnooker]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5670
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Kui sel esiakna peal on diood, siis on originaal signast asi kaugel. Karta on et peal on sul vanakooli Defa Patriot 700
See, et ta aegajalt dioodi vilgutab ja suundi ei vilguta on m?ne anduri/l?liti s??. Esimene kahtlus alune on tagaluugi luku l?liti(lekkiva akna pesu vooliku t?ttu m?daneb luku sees olev pistik ?ra), j?rgmine kapoti oma( kui defa, siis see seenetab lihtsalt kinni), siis juhiukse lukumehanism (kui aeg ajalt on olnud juhuseid, kui peale avamist ei s?tti lae tuli, v?i auto lukustab peale ukse avamist ilma s??set saamata uksed )....
Meloodia kohta ei oska seletusi anda, ise see k?ll muutuda ei saa.
See, et ta aegajalt dioodi vilgutab ja suundi ei vilguta on m?ne anduri/l?liti s??. Esimene kahtlus alune on tagaluugi luku l?liti(lekkiva akna pesu vooliku t?ttu m?daneb luku sees olev pistik ?ra), j?rgmine kapoti oma( kui defa, siis see seenetab lihtsalt kinni), siis juhiukse lukumehanism (kui aeg ajalt on olnud juhuseid, kui peale avamist ei s?tti lae tuli, v?i auto lukustab peale ukse avamist ilma s??set saamata uksed )....
Meloodia kohta ei oska seletusi anda, ise see k?ll muutuda ei saa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Seda on k?ll esinenud (juhiuksel) et ukse sees olev (v?lisnurgas)punase ja altpoolt valge tuli ei ole kohe s?ttinud kui uks avada juhul kui mootor seisab. Laetulesi ma ?ldiselt ei kasuta.
Kuid millest v?ib see h?iresignaali toon muutuda? Arvan et see h?iretoon oli/tuli auto enda signaal pasunast, ja auto oli h?ire all ja tuulega ta mul ?ldjuhul pole t??le hakanud...
Tegemist siiski Defaga.
[Muudetud: 7-12-2006 onusnooker]
Kuid millest v?ib see h?iresignaali toon muutuda? Arvan et see h?iretoon oli/tuli auto enda signaal pasunast, ja auto oli h?ire all ja tuulega ta mul ?ldjuhul pole t??le hakanud...
Tegemist siiski Defaga.
[Muudetud: 7-12-2006 onusnooker]
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Lingil peaks olema kirjeldatud ka seda l?litit kui ?ieti m?letan v?in ka eksida. Igastahes on see link abiks luku lahtiv?tmisel
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461" onclick="window.open(this.href);return false;
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
ma arvan ettagaluugi lugusolevas mikrol?litis on uss sees vaata see pistiku ?hendus seal ?le, kui sul s?iduaeg salongis seedefa tuluke vilkuma hakkab aga lae valgustus ei l?he p?lea siis on kaks varianti kas taga luuk v?i ees kapoti l?liti jamab
Kas hakkab auto alarm ise karjua ka v?i?alarmi m?lust saab ju v?lja lugeda, mis p?hjustab karjumise!!
Kas hakkab auto alarm ise karjua ka v?i?alarmi m?lust saab ju v?lja lugeda, mis p?hjustab karjumise!!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Nii selge siis on , et probleemi tekiab tagaluugi lukuv?rk, paistis , et voolik kust tagaaknale vesi j?uab oli samutiv?het l?bi lasknud. Lukus olevas pistiku ?henduses lirtsub k?ik veest, oksudeerumist otseselt n?ha ei olnud, m?rg ainult.
Ehk keegi asjast teadmisi omav isik kirjutaks mida tuleks n??d ette v?tta?
1. kas luugilukk ikkagi t?iesti maha keerata ja seest ?ra kuivatada?
2. V?i mitte maha kruttida ja lihtsalt kuumapuhuriga peale lasta, et kuivaks ?

Ehk keegi asjast teadmisi omav isik kirjutaks mida tuleks n??d ette v?tta?
1. kas luugilukk ikkagi t?iesti maha keerata ja seest ?ra kuivatada?
2. V?i mitte maha kruttida ja lihtsalt kuumapuhuriga peale lasta, et kuivaks ?

K?igepealt tuleb leke ?ra k?rvaldada. Kas oled kindlaks teinud, kust kohast vesi sinna sai, kas ?henduskohast v?i vesi on sattunud ka mootorisse ja sealt ?henduskoha k?rvalt v?lja voolanud? http://hot.ee/txx/car/g4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise tegin nii. Lasin ?ra kuivada, peale seda kiskusin niipalju lahti, et sain mikrol?liti ?ra vahetada, kuna see hakkas jukerdama. Enne L?liti k?lgepanemist lasin luku wd40-ga ?le ning ka k?ik ?lej??nud liikuvad osad said ka oma jao. Plastmassist katte seespool olev materjal sai soojapuhuriga kuivaks lastud. Veelkord testitud kas kuskil lekib. Ei lekkinud ja sai kokku pandud. Ehk siis minul l?ksid vahetusse mootor koos k?igega, ning mikrol?liti, mis asub tagaluugis lukusti juures.
Ise tegin nii. Lasin ?ra kuivada, peale seda kiskusin niipalju lahti, et sain mikrol?liti ?ra vahetada, kuna see hakkas jukerdama. Enne L?liti k?lgepanemist lasin luku wd40-ga ?le ning ka k?ik ?lej??nud liikuvad osad said ka oma jao. Plastmassist katte seespool olev materjal sai soojapuhuriga kuivaks lastud. Veelkord testitud kas kuskil lekib. Ei lekkinud ja sai kokku pandud. Ehk siis minul l?ksid vahetusse mootor koos k?igega, ning mikrol?liti, mis asub tagaluugis lukusti juures.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Probleem t?naseks lahendatud niiskuse eemaldus sprayga isegi lukku polnud vaja maha keerata, samuti ei vajanud vahetust tagaluugi mikrol?liti.
L?petuseks sai kogu juhtmev?rk ?le piserdatud silikoonv?ie sprayga
mis puudutab helinaid siis ilmselt on tegu 2 erineva ??rgava/t??tava
orig. ja juurde lisatud signalisatsiooniga.
L?petuseks sai kogu juhtmev?rk ?le piserdatud silikoonv?ie sprayga
mis puudutab helinaid siis ilmselt on tegu 2 erineva ??rgava/t??tava
orig. ja juurde lisatud signalisatsiooniga.