g3 kojamehed teevad mis ise tahavad

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

g3 kojamehed teevad mis ise tahavad

Lugemata postitus Postitas Urmet »

no nii n??d tekkis siis selline viga et vahepeal isegi kui kang on nii et kojamehed ei peaks t??le hakkama kukuvad nii esimene kui tagumine vehkima ja on kuulda ka relee pl?ksu aeg ajalt ning nende m?lema seisma j?tmiseks tuleb tugevasti vaeva n?ha kange ?les alla liikumisega j??b heal juhul esimene seisma ja kagi nii l?kates et laseb vett taga aknale siis peale 4 - 5 korda j??b heal juhul tagant seisma :S
ma siin lahti v?tma ei ole veel hakkand sest ei suuda otsustada kumb mul n??giv v?i siis m?lemad :S ( relee ja l?liti ) samas vahepeal on j?lle k?ik korras ja t??tab nagu peab. niih suht keeruline ja segane tuli see jutt aga ?kki kellegil sama mure olnd. mingeid vanu teemasid ma ka lugesin aga ei ole nagu peris t?pselt see olnd neil mis mul n??gib

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5407
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

L?litus kang. Soovitav ?ra vahetada, sest renoveeritud kang ei pruugi kauaks t??le j??da.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Urmet »

nu sellest ma saan aru et kang kutu t?en?oliselt aga ma ei saa sellest aru kuidas ta relee ka hulluks ajab st taga kojamees hakkab suht kiiresti k?ima ja esimene samuti mingi kahtlase vahepealse kiirusega

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5407
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Klemmid kuluvad ja kulumisel tekivad klemmidest metalli puru, mis siis suvalisel hetkel hakkab seal suvalisi ?hendusi tekitama, samuti kuumenevad klemmid aeg ajalt ja sulatavad nende pesi,nii vajuvad nad puseriti ja liikuvad osad takerduvad suvalistesse asenditesse kinni..........
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Alpina
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 24 Dets 2005, 11:47
Asukoht: vwklubi.org
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpina »

V?taks korra teema uuesti ?lese ! Nimelt l?ks n??d endal see hoob samamoodi hulluks :P ja autol on airbag-ga rool !
Selleks peab ju ikkagi rooli maha v?tma ?
Alpina

intz18
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 06 Sept 2006, 11:01
Auto: VW G3
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas intz18 »

S??de v?lja akult klemm maha ja saad rahus rooli maha v?tta.Ainult et enne rooli tagasi panekut ei tohi mingil juhul akut tagasi ?hendada.

Vasta

Mine “Elektroonika”