V?imalik probleem elektris?steemis

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

V?imalik probleem elektris?steemis

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

N?ndaks siis, n??d siis lambda ja kat v?lja vahetatud, kuid minu endine probleem j?tkub, ehk siis sooja mootoriga sureb v?lja, nii keset s?itu kui ka koha peal t?hik?igul, t?hik?ik on eba?htlane. Teiseks olen t?heldanud seda, et vahepeal tahhomeetri osuti n? t?mbleb, ilma et p??rded tol momendil muutuksid... tundub et mingine elektriviga, aga milline ja miks see just sooja mootoriga esineb, k?lma mootoriga on k?ig tibens, t?hik?ik ?htlane ja hea...Autoks VWG 3 1.6 55 kW monopritse 1993 aasta...

Siiani olen masinal vahetanud:
?li+ filter
Bensufilter
k??nlad
lambda
katal?saator


Palun aidake kellel mingeid ideid v?lja pakkuda!


T?nan!

sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Kui v?lja on surnud, kas l?heb kohe k?ima? Kui ei l?he, siis vaata kas s?de on. Kui ei ole, siis kommutaator, halli andur, s??tepool...
Jooksik...

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Kusjuures t?itsa oleneb, vahel l?heb kohe k?ima, kuid m?nikord alles 2-10 minuti p?rast.... kuid muidu kui starterit annan siis mootor ei luba ka k?ima minna ?ldse...lasen siis n? jahtuda pisut ja siis l?heb

[Muudetud: 18-6-2007 EliteSoldier]

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: EliteSoldier
Kusjuures t?itsa oleneb, vahel l?heb kohe k?ima, kuid m?nikord alles 2-10 minuti p?rast.... kuid muidu kui starterit annan siis mootor ei luba ka k?ima minna ?ldse...lasen siis n? jahtuda pisut ja siis l?heb
Nagu eelpool mainitud, kontrolli s?det peale v?lja suremist. T?en?oliselt seda sul pole ja p?hjused leiad ka eespool mainituna ;)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

?kskord ma spetsiaalselt katsetasin et l?ksin s?itma sooja mootoriga, siis suri s?idu ajal v?lja ja kontrollisin ?ra s??tepoolilt tuleva s?deme, see oli ilus ja korralik tugev s?de...

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Ega sul ju see juhe poolist otse silindrisse jookse ju :P Et kas s?de k??nla otsa ka j?uab ... kuigi vaevalt ta seal jagajas kuhugi nii ?ra kaob.

Aga kui s?de ikka on ja masin ei k?i siis on sul see tore monopihusti mis v?ib jukerdada kui soojaks l?heb. Kui just ei ole p?hjuseks bensiini "?ra kadumine" (pump jukerdab, surve madal) pikema k?imise peale.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Aga mis selgitaks tahhoka elektrilist t?mblemist...ei usu, et pritsung seda teeb, ok, eks p??an m?ne elektriku jutule saada ja igaks juhuks puhastan massijuhtmete kontaktid ka ?ra vaatasin, et m?ned p?ris oksudeerunud ja roostes

ministry
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:59
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ministry »

Tere!
Oli siis ka mul sarnane viga(k?ll Golf4 1.6).Kui mootor l?ks korralikult soojaks,k?is tugev j?nks l?bi s?idu ajal nagu oleks v?lja tahtnud surra.Tahhomeetri seier k?is nullis ?ra hetkeks.Ja siis oli pool j?udu kadunud.Jahtus maha,k?is nagu antsuviiul.Kuniks j?lle temperatuuri ?les sai.Kui juhtus see kriitiline punkt t?hik?igul saabuma,suri v?lja.K?ivitus uuesti pika k?iamisega.Teeninduses juhe k?lge ja ?eldi et v?ntv?lli p??rlemisandur.Vahetatud ja k?ib kui kell.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Ok... t?nud, n?iaring hakkab koomale t?mbuma :)

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Oijah...n??d siis tegin sellise pulli, et vahetasin ?ra jagajakaane ja rootori ning oh h?da...mu probleem millest siin ?lalpool juttu tegin s?venes mingil p?hjusel, hommikul kui k?lma mootoriga s?itma hakkasin siis hakkas r?ppimine pihta ja p?ris intensiivne. Pidevalt tahhokas t?mbles nagu segane ja auto suri v?lja, kuidagi ?nnestus mul ta siduriga m?ngides uuesti t??le saada, muidu oleksin risti peal ?ra surnud...igatahes, huvitav oleks n??d teada, kas mingi kala on n??d s??tepooli, jagaja, rootori ja halli anduri kompotis, kuna vana jagajakaanega seda probleemi k?lma mootoriga ei esinenud?

T?nan !

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Ja kui paned vana kaane tagasi, mis siis on?

Muidugi on selline v?imalus, et n??d peale suuremat n?ppimist said liigutada ka mitmed juhtmed ja pistikud ... ?ki on m?ni juhe (pistik) katki v?i kohati isolatsioonita.

Ja muidugi on see seik, et hall'i anduri korrektseks t??tamiseks ei piisa ainult t??korras andurist vaid korralik ja terve peab olema ka see p??rlev magnet "hammasratas" mis hall'i effekti tekkimiseks h?davajalik on.

[size=-2]T?si, ma polegi ?htegi jagajat veel nii uurinud et teaks peast ?telda milline see "hammasratas" jagajas v?lja n?eb. Igatahes peab olema magnet mis anduri k?rval p??rleb :P[/size]

4ratast,
teoreetik :D
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Jah seda magnetit ma tean mis selle kohal p??rleb, sellega on k?ik korras, ja ainukesed juhtmed mida ma n?ppisin olid piibujuhtmed ja k?ik ja need olen korduvalt k?ega ?le katsunud ja uuesti peale pannud...vana kaant saan katsetada homme alles... muidu juhtmed k?ik terved ja korras, uus rootor nagu tundub ka sobivat, et ei k?i vastu ja k?ib korralikult....ingel [VW Bot: "Keel korda!"] suht kopp on ees sellega, arsti on mul juba savi ei j?ua enam ise taga nuhkida seda viga, l?hen otse elektriku juurde ja k?ik :D

Nii...olles n??d uue jagaja kaane ja rootoriga s?itnud siis enam k?lmana seda n?htust ei esine, k?ll aga j?llegi soojana, igatahes m?stifikatsioon :D



[Muudetud: 24-6-2007 EliteSoldier]

Vasta

Mine “Elektroonika”