K: S?de pole ?iges kohas!

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

S?de on vaid siis, kui panen s??te sisse ning kui starterist ketrama hakkan, siis s?det pole....
seleta palun mis sa selle all m?tlesid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ehk siis kui v?tit alguses keerad l?hevad tuukesed armatuuris p?lema aga kui k?ivitada siis lihtsalt ajab starter motot ringi aga k?ima ei l?he... teisis?nu toide on aga s?det mis moto t??l epaneb puudub

urmet48
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa

Lugemata postitus Postitas urmet48 »

t?sta otsad ringi ja asi korras. ilmselt jagaja pistik kuidagi valesti kokku pandud sul...


ma arvan v?hemalt

sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Mismoodi saab s??te sissepanemisel s?de olla? Minuteada peaks s?de siis tekkima kui mootor juba ringi k?ib...
Jooksik...

Peasilinder
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Peasilinder »

v?imalik ,et jagaja hallandur t??lepingu l?petand.
s?de niisama valeks minna ju ei tohiks kui nukkv?lli ei n?pita .
jagaja peaks omakohta t?pselt tagasi minema minumeelest.
V?imalus veel,et sul on s??de hiline v?i varajane.
K??nlajuhtmed on ikka ?igesti peal ?
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

NOORED, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] k?ll! misp?rast te seltsimeest pankrotti tahate saata? PAha tegi teile miskit? T?sta juhtmed kuidagi ringi? P?hh. Vene ruletti ei taha m?ngida?
Iga asja kohta on olemas skeem - ja GII ja ka GIII on nii ingli [VW Bot: "Keel korda!"] standartsed asjad, et seal s?nnitamiseks ruumi et tohiks olla. V?tke teadmiseks, et kui pooljuhte sisaldavale asjale toide tagurpidi peale anda, siis on V?GA SUUR T?EN?OSUS ASI L?PLIKULT PEKKI KEERATA. See j?rel tipatapa poodi uue pulga j?rgi ning siis ?ritust korrata, kuni m?istus perssest p?he tuleb.
Teiseks, p??dke vahet teha, kas s?det ?ldse pole, v?i on ta vales kohas - see t?hendab, et jagaja valesti peal, m?rgid paigast, juhmed valesti peale laotud. V?i on s?ber s***a keeranud ja juhtmetega maletanud - 1342, 1342, 1342......

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Algselt postitas: Erikus
Tere! Nii, olen ise arsti tudeng, aga olen j??nud kimpu natuke elekroonilisema poolega.
teen omal j?ul oma autot korda.. vahetasin jagaja ?ra(golfII GTI), jagaja pistik oli ka katki. n??d on k?ik ?hendatud ja jupid korras.. aga s?de on vales kohas..
S?de on vaid siis, kui panen s??te sisse ning kui starterist ketrama hakkan, siis s?det pole. Juhtmete v?rvid on paremalt loendatuna siis.. PUNANE, KOLLANE ja SNINE, noh need jagajassse minevat 3 juhet..
ehk oskab keegi aidata, kui kunagi med. abi vaja, aitan ise ka meeldedi.
T?pse mootori markeeringu j?tsid sa muidugi mainimata, aga midagi leiad sa ehk sealt http://volkswagen.msk.ru/electro/wd_g2_85_2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_g2" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuula ?ige skeem v?lja, mis sinu oma k?ige rohkem meenutab . Ma pakuks ka v?lja, et sinu juhtmed on veidi pleekinud - kui skkemi uurid, siis peaks nr. 1 klemm pistikus olema mass ja pruun juhe taha tulema keskmine on enamasti roheline ehk signaali ots ( halli andur n?itab kommutaatorile massi ) ja nr. 3 pluss ehk toide ( ei tarvitse 12v olla vaid antakse kommutaatorist v?i juhtplokist peale )

Eeldus k?ivitamiseks on muidugi see, et sul sellel ajal s??tepoolile kommutaatorile toide peale tuleb ( ?hine toide - vaata skeemi)

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... pid=223872
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 151&page=2

Loe neid teemasi kah. Auto on ju sinu k?es ja kaugjuhtimisel on asja keeruline ajada.
K?i ka poes ?ra ja hangi endale mida gi sellist
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM810" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM830L" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM33" onclick="window.open(this.href);return false;

need alla saja krooni asjad k?ivad harrastajale k?ll - endal kuskil vedelemas aastast 1994 veel ja t?itsa t??korras - loobitud ja uuesti kokku korjatud. Ainus, mille peale kohe saba panevad on - otsad oomeetri asendis seinakontakti. Tee markeriga m?rk nupu peal, et ei eksiks. Tuhandekroonistel on selle vastu kaitse sisse ehitatud.
Kahek?mne krooni eest osta kontrollamp kah juurde. See pisike investeering toob end hiljem kuhjaga tagasi.

http://www.dcc.ttu.ee/Martin/elektrooni" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6petus.htm

[Muudetud: 17-12-2007 uduuurija]

[Muudetud: 17-12-2007 uduuurija]

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

S?de ei ole miski ?hekordne v?rk, vaid peab iga silindri survetakti l?pus s??tama. Kui sul on kahtlusi, kas k??nlajuhtmed ?ieti, siis kruvi k??nlad maha ja pista esimese silindri auku s?rm v?i kalts ja keera mootorit ringi ( neljas k?ik sisse ja t?uka autot veidi -leiad ehk m?ne kaastudengi). KUi surve tropi v?lja viskab v?i p?idla alla surve tekkib, siis torka midagi v?he pikemat k??nlaaugust sisse ja vaata, kas kolb tuleb ?les. Mats peab k?ima veidi enne ?lemist surnud seisu ( pannakse stroboskoobiga paika s??temoment ?igetel p??retel ja t??soojal mootoril). Seega kaku jagajal kaas maha ja vaata, kus on rootor sellel hetkel ja kas selle kontakti juurest l?heb juhe esimese silindri k??nlale. Siis vaatad, mis pidi jagaja ringi k?ib ja paned aga tantsu 1342 ja 1342 vastavalt s??tej?rjekorrale.

Kui sul tekib ainult ?ks s?de s??te sisse keeramisel, siis v?ib arvata, et sul ikkagi impulss puudu ja anduri poolel viga, kui starteriga ringi ajades ei tule ja vool samal ajal s??tepoolil ja kommutaatoril on.
See ?ksik s?de v?ib tekkida sellest, et s?steemile vool peale antakse - koolif??sika p?hikursus - juhis indutseeritakse elektromotoorj?ud, kui juhti liigutatakse magnetv?lja suhtes v?i magnetv?lja juhi suhtes. Sinul on seal trafo, mida rahvas ka s??tepooliks kutsub. Kui sa voolu peale annad ja kommutaator poolile ka korraks massi n?itab, siis p?rast selle massi ?ra v?tmist indutseeritakse primaarm?hise poolt tekitatud ning n??d kaduva magnetv?lja poolt sekundaarm?hises k?rgepinge, mis sul siis s?deme peaks tekitama.
See, et sul see ?ksik s?de tekkib, ei t?henda absoluutselt seda, et sul s?de olemas on ja see valel ajal on - sellisel juhul teadvusta endale - sul ei ole s?det, sest keegi ei juhi kommutaatorit. Kui sa v?tad s??tepoolilt tuleva juhtme ja hoiad seda ca. 5mm kaugusel mootorist ( suur vahe v?ib panna p?ntsu poolile kommutaatorile), siis starteriga korraks ringi lastes peab ikka ?sna tihedalt siristama.

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Algselt postitas: Erikus
T?psustan andmeid: Golf II GTI, 1990, t?isseissepritse, 72 kW.

juhtmetes ei saa asi olla uurisin ka seda taktide asja, mis j?rjestus olemaoeab.. s??te panin ka paika, aga just s?de tuleb valel ajal sisse.. muus ei saaks viga olla, kui jagaja juhtmete ?henduses.
muuseas, millest sa seda j?reldad? Sa mainisid, et vahetasid jagaja? T?id poest uue v?i? Ei usu. Pidustel v?ib olla viga juba sees. Ka uuel asjal v?ib olla viga k?ljes. Kontrolli ka jagaja siseseid ?hendusi. Ma pole golfi jagajat ammu n?ppinud, aga k?hutunne ?tleb, et sisene ?henduse teema pole kah v?listatud ( kui sul vaakumregulaatori paun jagaja k?ljes on, siis keerutatakse jagaja sisu korpuse suhtes, et eels??tenurk paika saada, vastavalt h?rendusele sisselaskekollektoris. Klassikalisel kontaktidega s?steemil polnud katkine juhe kontaktidelt korpusele miski ime. Antud juhul v?in ka r?igelt eksida ehitusega.

Eksisingi, aga juhtmed v?id ikka ?le vaadata.

[Muudetud: 17-12-2007 uduuurija]

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Algselt postitas: Erikus
T?psustan andmeid: Golf II GTI, 1990, t?isseissepritse, 72 kW.
Sellisel juhul peaks sul 1P mootor olema ja digifant pritse.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform" onclick="window.open(this.href);return false; ... toren.html

ja infot oma pritse kohta leiad siit:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_dig" onclick="window.open(this.href);return false;

http://volkswagen.msk.ru/injector/digif" onclick="window.open(this.href);return false; ... _1_eng.zip

lae alla, paki lahti ja vaata lehek?lge 33 seal n?itab t?pselt, mida ja kuidas kontrollida.

[Muudetud: 17-12-2007 uduuurija]

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Loe enne, kui midagi teed ja p??a aru saada. V?ta taskulamp, terav silm ja pistik. Olen enam, kui 100% kindel, et seal on m?rgitud klemmide numbrid. Teiseks, ma lugesin ka ise need lingid l?bi ja seal on ilusti n?idatud millised klemmid, kui pistiku lahti v?tad. Ma ei pritsinud neid linke niisama.

Vasta

Mine “Elektroonika”