55KW TD-l j??vad p??rded peale..
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
55KW TD-l j??vad p??rded peale..
Mure siis selline, et s?itsin autoga poodi, k?ik oli korras ja kui poest tulin ja k?ivitamiseks k?lmk?ivitus klapi v?lja t?mbasin siis peale klapi sissel?kkamist j?id p??rded endiselt 1300 p??rde peale. Ehk siis justkui oleks k?lmk?ivitus koguaeg peal:o On kellelgi aimu mis neid p??rdeid seal reguleerib? M??risin k?lmk?ivituse trossi ?ra ka aga midagi ei muutunud, tundub et liigub tagasi nii nagu peaks..
[Muudetud: 12-2-2008 tobimarg]
[Muudetud: 12-2-2008 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Teine k?simus tekkis seoses sellega, et kuna pole t?? t?ttu aega veel teenindusse s?ita siis kas see n? avatud toore klapiga s?itmine midagi mootorile halba ka teha v?ib? Ainuke miinus tundub see, et kohapeal seistes v?i vabaga lastes p??rded 1300 peal jauravad. Kusjuures minek on niimoodi autol hoopis parem. Millest see tingitud v?ib olla, mida see klapp teeb, kas muudab pritset varasemaks vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
just t?mbab pritse momendi varasemaks, aga halba ei tohiks miskit teha, kui ikka on selle klapi pealej??mises asi...Algselt postitas: tobimarg
...mida see klapp teeb, kas muudab pritset varasemaks vms?
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
Siis kui mul paagifilter veel molluskeid t?is oli ja muud m?nusat sodi(?rge kysige, kust see sinna sai, ?nneks seda enam seal enam sellisel m??ral pole), siis ei aidanud muud, kui tooreklapp peal s?itmine....muidu oli nii, kui hoo pealt klapi sisse lykkasin, hakkasi sumpast hullult tossu v?lja ajama, ja ei l?inud kuhugi enam. Tol hetkel ma ka ei teadnud seda viga. Igatahes mootor veel kehvemaks sellest ei l?inud...vbolla kyttekulu tuli natsa suurem, aga kes seda sellisel ?koautol ikka t?hele paneb.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Nii, probleem lahendatud. Kapoti alt oli ?ra kadunud k?lmk?ivitus trossi stopperseib, seega j?igi koguaeg k?lmk?ivitus peale. TestRem'i mees vaatas korra kapoti alla ja oligi asi selge. Remondi eelarve 8 eeku:) (seibi hind Forss'is). Teadmiseks siis neile, kellel ka k?lmk?ivitus n??kima hakkab;)
[Muudetud: 13-2-2008 tobimarg]
[Muudetud: 13-2-2008 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
- Auto: Golf 3 GTD
- Asukoht: Ida- Virumaa
Kust pääseb ligi paagifiltrile? Olen kuulnud, et tagumise istme alt, aga paak on ju hoopis teise koha peal.romeoD kirjutas:Siis kui mul paagifilter veel molluskeid t?is oli ja muud m?nusat sodi(?rge kysige, kust see sinna sai, ?nneks seda enam seal enam sellisel m??ral pole), siis ei aidanud muud, kui tooreklapp peal s?itmine....muidu oli nii, kui hoo pealt klapi sisse lykkasin, hakkasi sumpast hullult tossu v?lja ajama, ja ei l?inud kuhugi enam. Tol hetkel ma ka ei teadnud seda viga. Igatahes mootor veel kehvemaks sellest ei l?inud...vbolla kyttekulu tuli natsa suurem, aga kes seda sellisel ?koautol ikka t?hele paneb.