Corrado VR6 probleemid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
narcocorrado
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Mai 2008, 19:38
Asukoht: tallinn

Corrado VR6 probleemid

Lugemata postitus Postitas narcocorrado »

Kuna Vw ja VR6 t?iesti null teema minu jaoks ja nagu elu siia maani n?idanud on, on corrado t?is ?llatusi
1)
selline mure siis, et esimesel k?igul kui kiiremini kiirendada poob kinni kuskil 4-5000rpm ... ja ?lesse ei l?he enam, teise k?iguga seda muret pole. et milles probleem
kas: k?tet v?he ja r??gitakse et Corrado pidigi kinni pooma kui alla veerandi kytet sees?
kas bensufilter umbes?
bensupump jonnib?(samuti kas ka teistel corrado omanikel on nii, et kui seier punase peal, siis paagipump undab suht k?vasti?)
v?i on mingi asi veel, milles v?iks asi olla


2)probleem temperatuuride ja n?idikutega
esiteks siis enamjaolt on mul mootoris ?li temp pidevalt 98-104kraadi(ka siis kui v?ga rahulikult s?itta)
teiseks vee temp p?sib 90-110(samuti kui rahulikult s?itta)
milles mure, v?i VR6el ongi selline n?. norm temp?
ja n?idikutega selline viga, et bensun?idik paneb villast teinekord, k?igub nii u. 10l jagu..samuti kui kompuutrist vaadata hetkelist k?tuse kulu, siis kiilub kinni.
Et k?lma mootoriga n?itab u. 80.. ja siis hakkab nagu taimer alla minema.... korra olen saanud peale 60km j?rjest s?ittu n?iduki 8.0 peale, ?lej??nud korrad u. 14-17L/100le
Et kuidas sellesised probleemid lahendada...

[Muudetud: 3-7-2008 narcocorrado]

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Tavaliselt kui pump undab siis on ta suremas. Halba, ei teeks termostaadi vahetus (veepump millal vahetatud?) ja egas see temp andur nii palju maksa, et sellegi k?rvale j?tta. K?ttet v?tab palju seega pakun termostaati. Kui sa ise pole k?tte filtrit veel vahetanud siis tee seda.

Alpina
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 24 Dets 2005, 11:47
Asukoht: vwklubi.org
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpina »

Kui k?tust on esimese valge kriipsuni ja annad minna siis poobki kinni kuna k?ttus valgub taha ja ei saa enam k?tte,sama on ka kurvides.
Samas halba ei tee kui vahetad bensu filtri ?ra igaksjuhuks.
K?vasti ta ei tohi t?esti unnata aga kui v?he k?tust sees siis on v?ike pinin ikka kuulda v?rreldes t?is paagiga.

See et sul nii k?rge ?li temperatuur on ei ole k?ll normaalne.
Kui rahulikult s?idan siis endal on 86-88kraadi ja piitsa andmisel on 98.
See et sul vee temp p?sib 90-110 on normaalne.
Endal k?ll 90-105 aga ega see 5 kraadi v?ga hullu pole kui tosool sees.
Ja teiseks sul v?ib olla t??tab ?ks ventilaator ees mis ei suuda hakkama saada sooja ilmaga ja t?nu sellele t?useb kuni 110-ni.
Bensu n?idiku k?ikumise all m?tled et kui kiirendad siis n?idik kukkub alla ja kui pidurdad siis n?itab rohkem ?
Kui jah siis endal sama asi ja n??dseks asjaga harjunud.
Kui auto k?ima paned ja t??tab kohapeal siis k?ttekulu t?usebki ja kui s?itma hakkad siis langeb.
Alpina

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

No kuulge kui corri-il tuleb keskmine 17 liitrit siis andke andeks peab olema midagi m?da. Mu peres A8 4.2 228 kw automaat v?tab kah siis 3 liitrit v?hem. Ebaloogiline.

evelin
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 02 Mai 2006, 17:46
Auto: VW Golf V R32
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas evelin »

kusjuures minul n?itab ka kompuuter bensukulu nii, et hakkab jube suurest numbist alla poole minema ja ?hekorra n?iteks peale ~100km j?rjest s?itmist sain ta 4,5-ni :D
vw = no worries :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

?li- ja jahutusvedelike temperatuure ei saagi omavahel v?rrelda - jahutusvedelikul 95...105 pole veel hullu midagi, samas v?ib kuumade ilmade ja sportliku s?idu puhul ?litemp vabalt 130...140 kraadi olla ja katki pole veel midagi.
Jahutusventilaatoril on ees 2 tiivikut mis on omavahel ajamirihmaga ?hendatud (v?hemalt Golfil on nii) ja neid k?itab ?he ventika mootor - vaata kas sul see ajamirihm mitte maas v?i katki pole, see v?ib ka veidi k?rgema temp. anda. K?rgem temp. v?ib olla ka sellest et talvine termostaat on k?ljes - mul samuti suvel t?useb 105 peale ja siis langeb alla, samas on talvel mootor v?ga kiirelt soe. Kui k?tusekulu ka reaalselt sinna 14...17 kanti j??b proovi ajule signaali andev temp. andur ?ra vahetada (asub termostaadi korpuse k?ljes, sinine 2-klemmiga pistik) - ei maksa ?nneks palju. V?id ka lasta v?imalikud veakoodid ajus ?le kontrollida.

[Muudetud: 6-7-2008 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

GTI. V?ga huviga ootan infi, mis on talvine termostaat? Mootor ei pea teadma kus ta asub. K?rbes v?i gr??nimaal. Termost. hoiab mootori temp. ?iges vahemikus.?lej??nud asjad (radika suurus,ventide arv) onkohandatud just sellele kuhu algselt auto l?ks. P?hja variant [VW Bot: "Keel korda!"] ,l?una variant [VW Bot: "Keel korda!"].

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

T6nis2. Kui oled veidigi varuosakataloogidega kokku puutunud siis peaksid teadma millest jutt - tegu madalamal (normaal) v?i k?rgemal (nn. talvine) temp. avanevate termostaatidega. Normaaltermostaadiga p?hjamaades on suht nutune talvel sooja tuppa saada. Aga p?siks teemas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Termostaat avaneb siis kui MOOTORIS on saavutatud ?ige temp. Teda ei koti mis ilm v?ljas on.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sorry - pole mina neid termostaate ja katalooge v?lja m?elnud, selleks on targemad inimesed.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pole sorritada vaja. Nii palju kui mina olen termost. vahetanud VW tel, on k?igil peal 87c.?kski klient pole olnud probleemi ees et oleks k?situd kumba varjanti tahate. Veel kord. Termostaat hoiab mootori temperatuuri ette antud vahemikus.?u teda ei huvita.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx »

Originally posted by T6nis2
Pole sorritada vaja. Nii palju kui mina olen termost. vahetanud VW tel, on k?igil peal 87c.?kski klient pole olnud probleemi ees et oleks k?situd kumba varjanti tahate. Veel kord. Termostaat hoiab mootori temperatuuri ette antud vahemikus.?u teda ei huvita.
Ma pakun, et GTI ikka peabki silmas mootori temperatuuri, mitte ?ues olevat :D

See, et on v?imalik kasutada k?rgemal v?i madalamal temperatuuril avanevat termostaati ei tohiks k?ll mingi eriti imelik ja uskumatu teema olla...
Pill tuleb pika ehitamise peale

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Termostaate on saadaval 87 ja 92 kraadi ja vaielda pole m?ttet !!!!!
T6nis2, v?tame palun ilusti ?ks endast lugupidav varuosakataloog lahti ja uurime natuke teemat !!!


Lugupidamisega Aleksei.

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kaido83 »

Kui n??d k?ib jutt vr6 termostaadist siis julgen ?elda et vr6 on ainult siin eestis saada 80 kraadine termostaat, olen mina k?ik poed l?bi k?inud ja uurinud k?ik ?tlevad, et 80 kraadi on lagi. Kuna endal see probleem et ei l?he mootori temp talvel 70 kraadi, suvel 85 kraadi hea paarutamise peale saan heal juhul 95 kraadi. Olen neid vahetanud ja kodus kuuma vee sees testinud kraadiklaasiga ja k?ikidega on ?ks ja see sama asi.

Vasta

Mine “Mootor”