97 a 1,8 T passati mootori kl?bin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
See haal kaob ara siis kui annab veits rohkem gaasi ja siis on moni aja parast tagasi ? Kui see on nii siis ma vist tean asjale lahendust. Siin tuleb vaga pikk jutt aga lyhidalt oeldes viga on olisurves! Selle korda tegemine on 1,5 kuni 3 kilo olenevalt sellest kui hasti too sujub ja asjad tulevad lahti.
Aleksei.
Aleksei.
OK,, hetkel on veitc aega ,, proovin seletada.
VW/Audi turbo mootoritel ( ja mitte ainult) vale/ madala kvaalitediga ?li kasutamine, liiga pikkad hooldus v?lbad teeb seda et mootori seintele hakkab tekkima pigi/n?gi jne ( kes kuidas seda nimetab). Mingi aeg see hakkab pudenema maha ( eriti hea koht on klappikambrikaan) , see omakorda ummistab ?liv?tja toru ja ?lisurve j??b nigelaks, st ?lisurve tuld ta p?lema ei pane sest mootori alumisele osale ?lisurvest jatkub aga ?lesse plokikaane siise see ei j?ua t?ies mahus. Siit hakkabki tulema v?ike klappi kl?bin, kui annad gaasi - surve t?useb ja kaane sisse j?uab rohkem ?li, tiks kaob ara. Kogu seda asja teeb hullemaks mootori sisepesu.
Just paar p?eva tagasi sain valmis VR6 mille mootorit oligi tuksi keeranud mootori sisepesu( pooled kanalid ummistunud; ?lipump, nukkv?ll ja veel nippet n?ppet asju l?ks vahetusse).
Kui tahad enda probleemist jagu saamine : kiire ja suht odav- karter maha ja kogukupatus puhtaks ( kui tuleb lihtsalt maha siis 1,5 kilo kui peab ka kasti maha v?tma siis kuni 3 kilo).
Kallim ja parem variant: karter maha ja plokkikaan maha , k??rida m?lemad t?iesti puhtaks, tagasi kokku ja korralik ?li sisse. Selle t?? hind koos juppidega v?ik olla juba sinna 12-14 tuhande kanti.
Loodan et saad sellest abi.
Lugupidamisega Aleksei.
VW/Audi turbo mootoritel ( ja mitte ainult) vale/ madala kvaalitediga ?li kasutamine, liiga pikkad hooldus v?lbad teeb seda et mootori seintele hakkab tekkima pigi/n?gi jne ( kes kuidas seda nimetab). Mingi aeg see hakkab pudenema maha ( eriti hea koht on klappikambrikaan) , see omakorda ummistab ?liv?tja toru ja ?lisurve j??b nigelaks, st ?lisurve tuld ta p?lema ei pane sest mootori alumisele osale ?lisurvest jatkub aga ?lesse plokikaane siise see ei j?ua t?ies mahus. Siit hakkabki tulema v?ike klappi kl?bin, kui annad gaasi - surve t?useb ja kaane sisse j?uab rohkem ?li, tiks kaob ara. Kogu seda asja teeb hullemaks mootori sisepesu.
Just paar p?eva tagasi sain valmis VR6 mille mootorit oligi tuksi keeranud mootori sisepesu( pooled kanalid ummistunud; ?lipump, nukkv?ll ja veel nippet n?ppet asju l?ks vahetusse).
Kui tahad enda probleemist jagu saamine : kiire ja suht odav- karter maha ja kogukupatus puhtaks ( kui tuleb lihtsalt maha siis 1,5 kilo kui peab ka kasti maha v?tma siis kuni 3 kilo).
Kallim ja parem variant: karter maha ja plokkikaan maha , k??rida m?lemad t?iesti puhtaks, tagasi kokku ja korralik ?li sisse. Selle t?? hind koos juppidega v?ik olla juba sinna 12-14 tuhande kanti.
Loodan et saad sellest abi.
Lugupidamisega Aleksei.
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
- Auto: VW Passat 1.8T 02.a
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Selline k?simus et kunagi juhtusin peale sellisele veale, et mootor t??tas korralikult (p??rded normaalsed ei k?ikunud, ?kski tuli armatuuris ei p?lenud, visuaalselt mitte midagi viga polnud) Aga mootor v?rises jubedalt... nii et salongist oli tunda. Samuti kui panid k?igu sisse siis kohapealt minek oli justkui selline, et on liiga k?rge k?ik liiga madalal p??rdel.
Viitab see samale veale v?i on seal asi midagi hullemat?
Viitab see samale veale v?i on seal asi midagi hullemat?
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Aega l?ks aga asja vist sai.
?ritan n??d pildid ka ?les panna.







Selle tsirkuse p?hjustas ?lisurve puudumine, otseselt oli k?ll ?ks teine p?hjus aga l?pptulemus n?eb ikkagi nii v?lja.
Mis on k?ige huvitavam, kliendile pakkuti vahetada : turbo, pihustid ja vist veel midagi. Polnud minekut , hing oli nagu kinni. Aga see et hull kl?bin on ?leval ei pane keegi t?hele.
Igaljuhul , korda ta sai, s?idab, s?rab ja on ?nnelik:D
Lugupidamisega Aleksei.
edit:
Piltide ?lespanek ei ?nnestunud, kes tahab vaadata siis copy-paste.
[Muudetud: 30-6-2008 Monah]
?ritan n??d pildid ka ?les panna.
Selle tsirkuse p?hjustas ?lisurve puudumine, otseselt oli k?ll ?ks teine p?hjus aga l?pptulemus n?eb ikkagi nii v?lja.
Mis on k?ige huvitavam, kliendile pakkuti vahetada : turbo, pihustid ja vist veel midagi. Polnud minekut , hing oli nagu kinni. Aga see et hull kl?bin on ?leval ei pane keegi t?hele.
Igaljuhul , korda ta sai, s?idab, s?rab ja on ?nnelik:D
Lugupidamisega Aleksei.
edit:
Piltide ?lespanek ei ?nnestunud, kes tahab vaadata siis copy-paste.
[Muudetud: 30-6-2008 Monah]