1,9TD kakkub
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
1,9TD kakkub
Jama siis selline, et kui ?kki kaasi anda siis mootor hakkab tugevalt katkuma, nagu j?taks vahel. Ka on mootor t?iesti tuim madalatelt p??retelt. peab ikka korralikult p??rdese laskma kui liikuda tahad. Minu loogika ?tleb, et diislit ei oleks vaja ?le nii ca. 3000rpm lasta kui kiirendad.
Milles v?ib probleem olla?
Milles v?ib probleem olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
alustame sellest, et sinu loogika on vale ?le 3000 p??rde on juba selle moto m?ttetu piinamineAlgselt postitas: boxedaja
Jama siis selline, et kui ?kki kaasi anda siis mootor hakkab tugevalt katkuma, nagu j?taks vahel. Ka on mootor t?iesti tuim madalatelt p??retelt. peab ikka korralikult p??rdese laskma kui liikuda tahad. Minu loogika ?tleb, et diislit ei oleks vaja ?le nii ca. 3000rpm lasta kui kiirendad.
Milles v?ib probleem olla?
see moto kui korras on kiirendab 1800 kuni 3000 ?le selle juba karjub niisama
kuidas k?ima l?heb?
kui palju tahmab kohapeal gaasi andes?
kas katkub ainult kiirendades?
[Muudetud: 3-9-2008 Vader]
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
. Minu loogika ?tleb, et diislit ei oleks vaja ?le nii ca. 3000rpm lasta kui kiirendad.
Milles v?ib probleem olla? [/quote]
alustame sellest, et sinu loogika on vale ?le 3000 p??rde on juba selle moto m?ttetu piinamine
see moto kui korras on kiirendab 1800 kuni 3000 ?le selle juba karjub niisama
kuidas k?ima l?heb?
kui palju tahmab kohapeal gaasi andes?
kas katkub ainult kiirendades?
Seda ma ju ?tlesin, et ?le 3000 Ei OLEKS vaja lasta, et mootorilt k?ikk kilovattid t??se lasta.
EDIT: Esimene mootori padi sai vahetatud aga ei muutunud midagi.
Kiirendades edasi siis kaob p??rete ajal j?nksutamine ?ra. Eriti k?vasti j?nksutab siis, kui n?iteks m?elt kohalt v?ttad ja siis 2. k?igu sisse l?litad. Siis j?nksutab niikaua kui p??rdese l?heb. Ise arvan , et ehk on s??de paigast!? Suitsemise koha pealt ei saa kurta, normaalselt s?ites ei suitse ja k?ivitub ka h?sti.
[Muudetud: 3-9-2008 boxedaja]
Milles v?ib probleem olla? [/quote]
alustame sellest, et sinu loogika on vale ?le 3000 p??rde on juba selle moto m?ttetu piinamine
see moto kui korras on kiirendab 1800 kuni 3000 ?le selle juba karjub niisama
kuidas k?ima l?heb?
kui palju tahmab kohapeal gaasi andes?
kas katkub ainult kiirendades?
Seda ma ju ?tlesin, et ?le 3000 Ei OLEKS vaja lasta, et mootorilt k?ikk kilovattid t??se lasta.
EDIT: Esimene mootori padi sai vahetatud aga ei muutunud midagi.
Kiirendades edasi siis kaob p??rete ajal j?nksutamine ?ra. Eriti k?vasti j?nksutab siis, kui n?iteks m?elt kohalt v?ttad ja siis 2. k?igu sisse l?litad. Siis j?nksutab niikaua kui p??rdese l?heb. Ise arvan , et ehk on s??de paigast!? Suitsemise koha pealt ei saa kurta, normaalselt s?ites ei suitse ja k?ivitub ka h?sti.
[Muudetud: 3-9-2008 boxedaja]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Mul TD ka popsus kohapeal nagu j?taks vahele ja ka kiirendades oli tunda, et mootor ei t??ta ?htlaselt, kuid k?rgematel p??retel vajus nagu normi. Tuli v?lja et nukkv?ll oli kuidagi otsast lahti p??send vms, tehti korda ja hiljem lasin ka k?ik s??te m?rgid uuesti omavahel paika panna, sest nukkv?lli vennad olid need vussi keerand, s??de oli varajane ja mootor lagises.