
Passat ei k?ivitu hommikuti (kallakul k?ivitub)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
see pump, mis seal paagis on peaks olema lihtsalt ?lel??gi pump ehk siis pumpab paagis sees ringi k?tust, nii on see v?hemalt v6 mootoritel. pumpd??sil on mootori k?ljes tandempump. v?ga vabalt v?ib olla, et t?mbab ?hu vahele. kontorlli k?ikv?imalikud torude/voolikute ?henduskohad ?le. vanadel passatitel oli n?iteks paagis sees toru mis siis pikenes/l?henes vastavalt k?tuse kogusele ja kui paak t?is oli, ei t?mmand sealt ?hku vahele kui aga poolt?hi siis t?mbas natu ?hku vahele ning oli samuti k?ivitamisega probleeme, ei ole n??d kindel kas sellel passatil on siuke s?steem paagis, arvan et pole, aga n?ide seegi
.

-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
See paagisisene pump pumpabki paagist tandempuma k?tust. Etteandepump p?him?tteliselt peaks olema, mitte lihtsalt paagis keerise tekitajaAlgselt postitas: mclx
see pump, mis seal paagis on peaks olema lihtsalt ?lel??gi pump ehk siis pumpab paagis sees ringi k?tust, nii on see v?hemalt v6 mootoritel. pumpd??sil on mootori k?ljes tandempump.

V?tad filtri juurest vooliku lahti ja keerad s??det, kui purskab siis paagis pump t??tab ja viga v?ib otsida vast tandempumbast.
PS. loomulikult teostad seda elegantsemalt... mitte ei hakka purskaevu m?ngima kapoti all

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄