2.0TDI 103kW kommentaarid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Snuz
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Aug 2006, 15:09
Asukoht: Tallinn

2.0TDI 103kW kommentaarid

Lugemata postitus Postitas Snuz »

Oskab keegi kommenteerida VW 2.0TDI 103kW mootorit DSG k?igukastiga? Plaan osta uus Scirocco ja tahaks just diisel mootoriga aga ei tea sellest mootorist midagi (head ja vead). L?hiajal l?hen teen proovis?itu selle mootoriga, 2.0T juba olen s?itnud, see oli k?llalt hea aga tahaks ?konoomsemat. Teiseks variandiks on mul Skoda Octavia RS 2.0TDI 125kW DSG. Sellega olen s?itnud ja see oli minu jaoks t?iuslik. Kahju, et uut Sciroccot ei saa tellida selle mootoriga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

?ks parimaid valikuid;D
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Viplala
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viplala »

endiselt minu lemmik ja ka minu autopargis olemas - kiidan igatahes

Snuz
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Aug 2006, 15:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Snuz »

Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Teab keegi. On need t?nap?eva 103 ja 125 kW mootorid ehituselt samad? M?lemad on 16v ... m?lemal on madalsurve ja k?rgsurve EGR eraldi ... m?lemal on kolvid ?lis?rgiga jahutusega .. jne ? 125kW on k?ll ?ks paras k?rgtehnoloogiline ja mu arust tehniliselt ?sna huvitav j?uallikas, mis k?itub rohkem nagu bensiinimootor.

Ise t?na autot vahetama peaks, siis vahiks ka lollilt kas 103 kW v?i 125 kW diisel :P
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Lahjaks? Mille jaoks?
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Bensukas.HM. audi TDI ju n?itas Le Mans-i s?idul oma mootori v?imeid. Kiirendus(t?mme)+ ?konoomsus.T?nava autodest r??kides siis mida v?imsam seda keerulisem,kapriisem ja n?uab ka suuremat raha hooldustesse.Minu arvamus et 1,9 TDI.on lolli kindlam.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Uus ?historupritsega 2.0 TDI on eeldatavasti ikka t??kindlam kui eelmise p?lve 2.0 TDI-PD mootor. Ja pidi palju vaiksem olema ja ka veel ?konoomsem.

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lohe »

?hes teises teemas kirjutasin, et minul oli paralleelselt kasutada Octavia Scout selle 103kw diisliga ja Passat Variant 4motion 96kw PD mootoriga. M?lemad siis 6k manuaalkastiga. Autod on enam-v?hem samas kaalukategoorias. Minekus praktiliselt vahet polnud - paar kw v?imsust m?ngisid Scoudi l?hemad k?igud maha. ?konoomsuse vahe oli Passati kasuks (vaatamata pideva veoga torsen difriga nelikveole Haldexi vastu). Mitte m?ek?rguselt, aga piisavalt, et m?rgata. Vaiksem oli 103kw mootor k?ll.


[Muudetud: 7-12-2008 lohe]

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tan »

No ma v?in oma Tourani p?hjal ?elda ,et k?tusekulu linnas on 6.3 L/km ja maanteel 5.4L/km. Tegu on siis 2.0L 103 kw diisliga millel 6 k?iguline DSG.
Vaadata selle masina kere suurust ja massi siis on need numbri ikka v?ga head.
Kontakt : 56 84 55 50

Snuz
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Aug 2006, 15:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Snuz »

Algselt postitas: jussike
Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Lahjaks? Mille jaoks?
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.
Kuiva ilmaga ei tohiks ratast ringi v?tta. Noh v?iks nagu hea minek olla ;D v?ga kaua foori taga ei tahaks kah m?kutada, j?udu peaks diislil j?tkuma. V?ibolla olen oma TypeRiga liiga ?ra harjunud. :P Eks ma l?hen teen proovis?idu ?ra ?kskord, peaks ehk 1.4TSIga ka proovima.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: Snuz
Algselt postitas: jussike
Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Lahjaks? Mille jaoks?
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.
Kuiva ilmaga ei tohiks ratast ringi v?tta.
Khmm .. minu 96kW TDI-PD veab vabalt passati rehve kuiva asfaldi peal ringi! DSG kastidel on Launch Control (elektrooniline paigalt start) peal ja sellega saad ka vilistama oma rattad v?ga v?ga lihtsalt!

PD mootorite eelis CR (?his anum) ees ongi see "istmesse t?mbamise" effekt. CR mootorid .. v?hemalt see 125kW on ?htlasema p??rete vahemikuga, mitte nagu PD mootorid .. mis lapaku p?hja vajutades momendi "ootavad" ja siis p?rutavad nii et selg istmes kinni :)

Mina olen selle 125kW mootori peale v?hemalt teoreetiliselt vaimustuses .. praktikas peavad nad veel t?estama kui kapriisseks nad osutuvad.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Snuz
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Aug 2006, 15:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Snuz »

V?ikse vilina saab iga autoga, ma m?tlesin, et kui ratas ringi k?ib, siis ikka korralikult. ;D Ei tea algul on vist v?ga harjumatu s?ita lahjema autoga (eelnevad autod k?ik aeglasemad olnud) 200hp pealt 140hp peale :D Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa, uus Scirocco (Golf VI ka) on nii ?gedad, et lihtsalt tekib kiusatus ?ra vahetada. Noh muidugi hetke auto k?tusekulu h?irib ka nats, sellep?rast ei taha 2.0T mootorit. Eks ma seedin veel seda ja proovin k?ik sugu erinevaid mudeleid ja mootoreid, enne kui ostma hakkan. :cool:

Vasta

Mine “Diislid”