1,9 tdi-pd ei taha vahel k?ivituda

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
marios
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Okt 2008, 12:52
Asukoht: keila
Kontakt:

1,9 tdi-pd ei taha vahel k?ivituda

Lugemata postitus Postitas marios »

Nimelt selline probleem on ilmnenud paar korda, k?lmaga ?le -4 kraadi, et v?tit keerates ei v?ta isegi starterit taha. K??nlad antud,ka mitu korda, v?tit keerates midagi ei juhtu- vaikus. L?puks 5- 10 korra j?rel auto k?ivitub. Milles h?da v?iks olla ?
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe »

Ma arvan et k?ige kindlama vastuse saad, kui lased kaabli taha ?hendada ja arvuti ?tleb sulle ?ra, mis veast see tingitud on.

Huumor
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Mär 2008, 17:24
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Lugemata postitus Postitas Huumor »

aku t?hi..

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

J?rsku on s??teluku p?hi.. Ma k?ll ei kujuta ette, kuidas see k?lmaga seotud on, juhus n?iteks vms?
vanasti olin insche

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

jh kui starter isegi pl?ksu ei tee, siis peaks ikka s??telukup?hi l?bi olema
5060671

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kere ja mootori vaheline mass juhe ei anna ?kki piisavalt kontakti.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jussike. R??gi rohkem teemast pliiis. Ise tahaks ka teadmisi saada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Algselt postitas: T6nis2
Jussike. R??gi rohkem teemast pliiis. Ise tahaks ka teadmisi saada.
Minu arusaamist j?rgi peaks sul ju teadmisi kuhjaga olema, ?ritad ju alati oma "targa" jutuga vett sogada ja teisi inimesi uude remondi usku keerata nagu miski f**ng jehoova tunnistaja. ?ra n??d hakka v?itma, et massi puudulikkus ei m?juta starteri t??d.




Teemasse kah: kui teema algataja ei julge tunnistada oma liikuri aasta arvu, v?ibki saada siit selliseid umbropsu tulevaid vastuseid. Ja pahatihti ei anna just sellistel juhtudel arvutiga ?hendamine mingit tulemust, tuleb lihtsalt vanakooli kasutada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jussike, enam ei julgegi s?na v?tta kuna sa sunnid mind mingisse usku. Kuid k?sin julgelt. Nimelt ?tled ,,targa,, jutuga sogan vett. Kriitika on alati teretulnud ainult siis kui on ka taga taust. Millega ma sind HR. jussike ehmatasin. Teemast k?ll targemaks ei saand.

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

On olemas soojuspaisumised. Seega on olemas ka k?lmakokkut?mbamised.. Kui ?hendus on kehv, siis temperatuur m?ngib rolli k?ll ja k?ll..
Muidu pd-mootoril peaks olema arvutiga ?hendamise v?imalus k?ll, samas arvuti ju k?iki vanakooliasju ei n?ita?


Muide, t6nis2, mulle tundub et sa paugud igas teemas, eriti tige oled sa jussikese peale.. V?tad ehk kokku end uuel aastal ja t?mbad v?he tagasi?
vanasti olin insche

Diislikeskus
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Diislikeskus »

No mida siin vaielda kui isegi starteri t?mberelee ei pl?ksi siis katkestus juhtahelas v?i selle massi ?henduses, kui relee pl?ksib siis katkestus toiteahelas aku klemmid massi juhtmed, relee ise ei l?lita v?i starteri harjad ei anna ?hendust, v?i m?ni starteri rootori m?hise katkestus, lahti suland selle trumli k?ljest kuhu vastu harjad k?ivad. ei pruugi igakord avalduda sest rootor v?ib sellises asendis seisma j??da et hari satub sellise kohapeale kus m?hise ?hendus on korralik.
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701

marios
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Okt 2008, 12:52
Asukoht: keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas marios »

Auto on aastaarvuga 2003. T?nud, eks ma kontollin teie poolt pakutud variante.
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594

andu666
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Nov 2005, 07:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas andu666 »

mul enda masinal 2002a golf4 1,9td oli massjuhtme viga(kere ja mootori vaheline) probleem v?ttis aega paar kuud enne kui aru sain mis viga. Masin ka vahest ei l?inud k?ima(starter ei k?ssanudki) ja igakordselt kas lasin t?mmata k?ima v?i siis kiskusin starteri maha ja uuesti tagasi-seni arvasin et starteri viga ja aku l?ks ka lambist t?hjaks. Kui aga ?kskord valge ilmaga ise k?ik lahti kiskusin ja avastasin et aku miinusklemmijuhe mis l?heb keremassi ja sealt edasi mootorimassi -oli mootoripoolsest otsast ?ra p?lenud!! panin ajutiselt lisajuhtmed ja asi korras ja n??d l?heb poolest p??rdest k?ima juba ja akut ka ei t?mba t?hjaks.

marios
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Okt 2008, 12:52
Asukoht: keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas marios »

Vaatan j?rgi. T?na j?lle, mitte k?ssugi, pidi k?ima t?mbama. Imelik et ainult k?lma ilma ning k?lma mootoriga nii on ? Kui massijuhtme viga, kas siis ei peaks sooja mootoriga ka nii juhtuma ?
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

No aga pane probleemi ilmnemisel aku miinus klemmi ja mootori vahele kasv?i abi k?ivitusjuhe, kui siis k?ivitub on ju selge, et mass puudu.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

termiit
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2004, 20:38
Asukoht: Tallinna lähedal

Lugemata postitus Postitas termiit »

K?igepealt v?iks starterile ja selle juhtmetele individuaalselt l?heneda, enne kui k?ike muud l?hkuma hakata.V?tta komanda juhe starterilt lahti, panna sild selle klemmi ja starteri vooluklemmi vahele.Muidugi v?iks ka krokodilli panna aku miinuse ja starteri vahele, et v?listada puudulikku massi.Kui siis starter ei t??ta, tuleb viga starerist otsida.Kui starter siis t??tab, tuleks m??ta komanda juhtme voolu, kui v?tmega starterit anda.Kui vool sinna peale ei tule, siis on lukup?hi h?daks v?i, mis on v?iksem t?en?osus on see juhe kusagilt viga saanud.
Puudulik mootori mass v?ib p?hjustada v?gagi halbu tagaj?rgi.Kui pluss ei saa otse massi minna, siis hakkab ta otsima muid teid.Ja muud teed on l?bi andurite ja seel?bi l?bi kellade ploki.V?ib terve spido maha k?rsatada.Mootori massi juhe on sel passatil parema lanseroni otsa k?ljes mootorik?pa all.Sinna on lihtne p??seda.

marios
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Okt 2008, 12:52
Asukoht: keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas marios »

Ait?ma k?igile. L?hen varsti vaatan ?le need juhtmed. Otse ?hendamine on ka muidugi variant ,et proovida kas on juhtme viga aga hommikul maja ees seda tegema hakata on hilja ning sooja mootoriga k?ivitub iga kord. Sellest l?htuvalt on natuke keeruline saavutada seda olukorda thatlikult, et saaks juhtmeid otse ?hendades katsetada.
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594

Vasta

Mine “Diislid”