K:Vw passat 1998 TDi'l on hing kinni ja auto ei liigu e
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
- Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
K:Vw passat 1998 TDi'l on hing kinni ja auto ei liigu e
Autol on siis vastavalt tujule hing kinni.
2. k?iguga ?le 40 km/h auto ei liigu ja 5. k?iguga ei taha ta eriti ?le 90 km/h minna.
Aga kui korraks auto seisma j?tta ja kohe uuesti t??le panna siis on asi j?lle korras kuni j?rgmise ( v?i vahest ka ?le j?rgmise) k?ivituseni.
Autole on saanud arvuti taha panna ja esimene kord oli ?ra ?hulugeja , sai se vahetatud ja tundus et asi on korras.J?rgmine p?ev uuesti se jama , sai uuest arvuti taha pandud ja leids veaks turbor?hu anduri , sai seegi vahetatud ja tundus et on korras .. kui natukese aja p?ras taaskord sama jama .
Autol on siis endiselt hing kinni ja kui korra seisma j?tta ja kohe uuesti k?ivitada , siis on mingi aeg j?lle ''korras''
Oskab keegi ?elda , mis v?ib autol viga olla et ta niiviisi k?itub?
2. k?iguga ?le 40 km/h auto ei liigu ja 5. k?iguga ei taha ta eriti ?le 90 km/h minna.
Aga kui korraks auto seisma j?tta ja kohe uuesti t??le panna siis on asi j?lle korras kuni j?rgmise ( v?i vahest ka ?le j?rgmise) k?ivituseni.
Autole on saanud arvuti taha panna ja esimene kord oli ?ra ?hulugeja , sai se vahetatud ja tundus et asi on korras.J?rgmine p?ev uuesti se jama , sai uuest arvuti taha pandud ja leids veaks turbor?hu anduri , sai seegi vahetatud ja tundus et on korras .. kui natukese aja p?ras taaskord sama jama .
Autol on siis endiselt hing kinni ja kui korra seisma j?tta ja kohe uuesti k?ivitada , siis on mingi aeg j?lle ''korras''
Oskab keegi ?elda , mis v?ib autol viga olla et ta niiviisi k?itub?
Endal oli sama jama. Vahetasin samad asjad ?ra, kui diagnostis k?isin. Vend ?tles seal, et siis peaks asi korras olema. Tutkit oli. L?ksin isehakanud vendade juurde, kes panid samuti arvuti taha, kontrollisid turbo r?hku ning selgus et ?ler?hu juures ei avane wastgate klapp. V?imalusi sul mitmeid, proovi kas wastgate klapp liigub... kui t?ukad seda hooba seal eemale. Kui see liigub, on arvatavasti l?bi turbo juhtklapp. Selle leiad kui liigud m??da ?hulugeja l?dvikut. L?dviku alt l?heb r?huvoolik juhtklapi juurde. Juhtklapil on veel 2 voolikut, millest ?ks jookseb turbo juurde ja teine peaks minema wastgate juhtimiseks vaakumklappi vms...
Proovida saad nii: V?tad turbo juhtklapi ?ra. Seal on pistik, ning annad pistikule voolu... (NB! pluss ja miinus on oluline) seal pistiku juures peaks olema ka t?hised. Annad 12v peale ja kui klapp pl?ksu teeb, on arvatavasti korras. Kui pl?ksu ei tee, panustan et tuleb sul see uus muretseda.
Kui k?simusi tekib, ps
Proovida saad nii: V?tad turbo juhtklapi ?ra. Seal on pistik, ning annad pistikule voolu... (NB! pluss ja miinus on oluline) seal pistiku juures peaks olema ka t?hised. Annad 12v peale ja kui klapp pl?ksu teeb, on arvatavasti korras. Kui pl?ksu ei tee, panustan et tuleb sul see uus muretseda.
Kui k?simusi tekib, ps
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
kas ?hufiltri ja k?ttefiltrid oled vahetanud. need v?ivad kah auto avarii resiimi viia . enda g3 81kw motol oli kah kunagi sama probleem aga minul oli turbo sees need geomeetria labad mis seal sees liiguvad meed olid kinni p?lenud. ja nigu ?le 2400rpm l?ks l?kkas turbo tagant ?ra ja ?le j??nud juba sama moodi nigu sinul s??de v?lja ja sisse tagasi kohe siis j?lle ok aga edu sulle siis vea otsimisel;)
http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/" onclick="window.open(this.href);return false; ... faults.htm
Sul annab veakoodiks 00519, seal kirjas mida kontrollida tuleb, enamik asju sul ?le k?idud
Sul annab veakoodiks 00519, seal kirjas mida kontrollida tuleb, enamik asju sul ?le k?idud
Hakkas kartma:DAlgselt postitas: golfr32
voolikuid sai kontrollitud ja need paistsid korras olevat
ja auto on imekobel eile ?htust saadik korras olnud ja pole enam j?ud ?ra kadunud . ei tea miks siis nii ..
Mul ka selline k?simus.. Wastegate klapp peab liikuma normaalselt? n?puga liigutades? ma ei j?ua ?ldse seda liigutada . siis see klapp vms kust voolikud l?bi jooksevad pl?ksub.. nagu ... suunatule relee aga h?sti kiiresti. (auto 98' 1.9TDI 66kw eriti ka ei liigu.. tippu pole ollagi eriti.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
?hel tuttaval oli katt nii umbes, et kohutav.
Vahetas ?ra ja uus hingamine masinal kohe.
enne seda oli ka k?ik v?imalikud asjad juba ?ra vahetanud.
Aga see tegi masina kohe selliseks ei aidanud masina taask?ivitamine.
Siin teemas siiski midagi muud.
Miski l?bi ja l?kkab mootori avarii resiimi.
Turbos see viga ei ole.
Turboga kas t??tab v?i mitte vahepealset varjanti nagu pole.
[Muudetud: 21-1-2009 puna1]
Vahetas ?ra ja uus hingamine masinal kohe.
enne seda oli ka k?ik v?imalikud asjad juba ?ra vahetanud.
Aga see tegi masina kohe selliseks ei aidanud masina taask?ivitamine.
Siin teemas siiski midagi muud.
Miski l?bi ja l?kkab mootori avarii resiimi.
Turbos see viga ei ole.
Turboga kas t??tab v?i mitte vahepealset varjanti nagu pole.
[Muudetud: 21-1-2009 puna1]
Teatavasti 66kw mootoril pole muutuvaid geomeetria labasid.Algselt postitas: puna1
Klapp ise ei j?? kinni vaid muutuva geomeetriaga turbo labad j??vad kinni.
Endal oli alguses WG klapp kinni. Sain lahti, aga siiski pidin rusikaga seda liigutama, kuna k?is kuradima raskelt. Peab see t?esti 1 s?rmega liigutades liikuma?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
T?pselt nii.Algselt postitas: tobimarg
Aga milles see ?ldse avaldub, et need labad kinni on j??nud? Turbo ei rakendu nii ?kiliselt enam ja tegib rohkem turbo-viivitust kuna turbo ei saa p??rdeid ?les nii kiiresti? Kas seda labade hooba saab turbo k?ljes kapoti all katsuda ka, et kui liigub siis on korras?
Pikemalt sellest sulle PS kaudu;D
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
Maadlen juba pikemat aega samade s?mptomitega.
Esimese vea ,mis leidsin oli turbo k?ljes olev vaakum klapp (Ingl.k.:Actuator, (eestikeelset nime ei tea),WG klapp on K03 turbol sisse ehitatud). Sellel oli see toru ,kuhu vaakumi voolik kinnitub, kinni roostetanud (puhastasin ?ra).
Vahetasin ?ra ka selle vaakumklapi juht klapi (N75), l?ks paremaks ,aga korda ei saanud.
N?ppisin ka pumba peal olevat k?tte katkestus klappi, sain ?le pika aja s?ita p?ris ?kilise masinaga, aga see kestis kuni j?rgmise k?ivituseni. Kahtlustan ,et hetkel veel viga selles k?tuse klapis. Hetkel ei saa selle vahetust endale lubada. Kui midagi muutub annan teada.
Lisan ka m?ned pildid:
Actuator
Wastegate (sisemine)
N75
[Muudetud: 23-1-2009 Sommu]
Esimese vea ,mis leidsin oli turbo k?ljes olev vaakum klapp (Ingl.k.:Actuator, (eestikeelset nime ei tea),WG klapp on K03 turbol sisse ehitatud). Sellel oli see toru ,kuhu vaakumi voolik kinnitub, kinni roostetanud (puhastasin ?ra).
Vahetasin ?ra ka selle vaakumklapi juht klapi (N75), l?ks paremaks ,aga korda ei saanud.
N?ppisin ka pumba peal olevat k?tte katkestus klappi, sain ?le pika aja s?ita p?ris ?kilise masinaga, aga see kestis kuni j?rgmise k?ivituseni. Kahtlustan ,et hetkel veel viga selles k?tuse klapis. Hetkel ei saa selle vahetust endale lubada. Kui midagi muutub annan teada.
Lisan ka m?ned pildid:
Actuator
Wastegate (sisemine)
N75
[Muudetud: 23-1-2009 Sommu]
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
Sellisel puhul on veaks ?ler?hk (over boost) ja kui aju seda r?hku muuta ei saa, siis aju l?hebki limp mode, st. ei anna k?tet peale. Vigadeks v?ivad olla : vaakumi leke, r?hu leke, vigane N75 klapp, MAP andur, vigane wastegate actuator. Viimane oli ka minul peavalu tekitajaks, viga oli selles, et korpus oli l?bi roostetanud ja tekkis vaakumi leke.
Andmed kehtivad 1,9 TDI 66KW ALH mootori puhul!
J?udu nuputamisel!
Andmed kehtivad 1,9 TDI 66KW ALH mootori puhul!
J?udu nuputamisel!
Kuidas saaks seda N75 klappi testida vms kas t??tab? wastegate actuatori juurde minevasse vaakum-voolikusse peab tekkima vaakum nagu ma aru saan.. l?hen tsekkan v?he. Intercooleri l?dvikust lekib ka ?li.
E: Tegu ikka 1.9TDI 66kW
[Muudetud: 8-2-2009 -TarMo-]
E: Tegu ikka 1.9TDI 66kW
[Muudetud: 8-2-2009 -TarMo-]
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725