K:Vw passat 1998 TDi'l on hing kinni ja auto ei liigu e

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

K:Vw passat 1998 TDi'l on hing kinni ja auto ei liigu e

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

Autol on siis vastavalt tujule hing kinni.
2. k?iguga ?le 40 km/h auto ei liigu ja 5. k?iguga ei taha ta eriti ?le 90 km/h minna.
Aga kui korraks auto seisma j?tta ja kohe uuesti t??le panna siis on asi j?lle korras kuni j?rgmise ( v?i vahest ka ?le j?rgmise) k?ivituseni.

Autole on saanud arvuti taha panna ja esimene kord oli ?ra ?hulugeja , sai se vahetatud ja tundus et asi on korras.J?rgmine p?ev uuesti se jama , sai uuest arvuti taha pandud ja leids veaks turbor?hu anduri , sai seegi vahetatud ja tundus et on korras .. kui natukese aja p?ras taaskord sama jama .

Autol on siis endiselt hing kinni ja kui korra seisma j?tta ja kohe uuesti k?ivitada , siis on mingi aeg j?lle ''korras''

Oskab keegi ?elda , mis v?ib autol viga olla et ta niiviisi k?itub?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Endal oli sama jama. Vahetasin samad asjad ?ra, kui diagnostis k?isin. Vend ?tles seal, et siis peaks asi korras olema. Tutkit oli. L?ksin isehakanud vendade juurde, kes panid samuti arvuti taha, kontrollisid turbo r?hku ning selgus et ?ler?hu juures ei avane wastgate klapp. V?imalusi sul mitmeid, proovi kas wastgate klapp liigub... kui t?ukad seda hooba seal eemale. Kui see liigub, on arvatavasti l?bi turbo juhtklapp. Selle leiad kui liigud m??da ?hulugeja l?dvikut. L?dviku alt l?heb r?huvoolik juhtklapi juurde. Juhtklapil on veel 2 voolikut, millest ?ks jookseb turbo juurde ja teine peaks minema wastgate juhtimiseks vaakumklappi vms...
Proovida saad nii: V?tad turbo juhtklapi ?ra. Seal on pistik, ning annad pistikule voolu... (NB! pluss ja miinus on oluline) seal pistiku juures peaks olema ka t?hised. Annad 12v peale ja kui klapp pl?ksu teeb, on arvatavasti korras. Kui pl?ksu ei tee, panustan et tuleb sul see uus muretseda.
Kui k?simusi tekib, ps ;)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

t?nud info eest .. proovin homme j?rgi;)

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

S?da ei andnud rahu ja tulin just garaa?ist.Kontrollisid wastegate klappi ning see t??tas , kontroolisin ka juhtklappi ja tegi k?ll pl?ksu .. need asjad on siis korras.
Mis viga v?ib veel olla?

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

Ei saa ?ldse enam aru mis selle autol viga on:(
T?na k?isn s?itmas .. hing oli kinni .. noh j?tsin siis seisma ja panin uuesti k?ima .. ikka kinni .. proovisin veel kaks korda nii , aga ikka ei midagi.
Siis k?isn poes korra ja tagasi autosse istudes oli asi j?lle korras ja auto lausa lendas;D

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

kas ?hufiltri ja k?ttefiltrid oled vahetanud. need v?ivad kah auto avarii resiimi viia . enda g3 81kw motol oli kah kunagi sama probleem aga minul oli turbo sees need geomeetria labad mis seal sees liiguvad meed olid kinni p?lenud. ja nigu ?le 2400rpm l?ks l?kkas turbo tagant ?ra ja ?le j??nud juba sama moodi nigu sinul s??de v?lja ja sisse tagasi kohe siis j?lle ok aga edu sulle siis vea otsimisel;)

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

Need on vahetatud

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/" onclick="window.open(this.href);return false; ... faults.htm

Sul annab veakoodiks 00519, seal kirjas mida kontrollida tuleb, enamik asju sul ?le k?idud

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

K?ige loogilisem ja m?istlikum oleks ennem mingi asja ostmist ja vahetamist ?le vaadata k?ik l?dvikud, survevoolikud jms.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

turbo ?ler?huklapp v?i k?ll liikuda aga kui kergelt? ?kki on ikkagi kinni, kas n?puga j?uad selle klapi hooba liigutada? kui ei siis iga ikka selles. See viga tekib turbo ?ler?hust ning seet?ttu l?heb turbo avarii reziimi.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

?ler?huklapp liigub nii k?ega kui ka voolikujupiga suuga imedes vabalt ja kuskile kinni ei j??.

Voolikute vahetamist olen minagi pakkunud, kuid siiani vist pole seda tehtud korraga( nende seisukord on silmaga vaadates k?ll kehv mis kehv)

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

voolikuid sai kontrollitud ja need paistsid korras olevat
ja auto on imekobel eile ?htust saadik korras olnud ja pole enam j?ud ?ra kadunud . ei tea miks siis nii ..

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas -TarMo- »

Algselt postitas: golfr32
voolikuid sai kontrollitud ja need paistsid korras olevat
ja auto on imekobel eile ?htust saadik korras olnud ja pole enam j?ud ?ra kadunud . ei tea miks siis nii ..
Hakkas kartma:D
Mul ka selline k?simus.. Wastegate klapp peab liikuma normaalselt? n?puga liigutades? ma ei j?ua ?ldse seda liigutada :o . siis see klapp vms kust voolikud l?bi jooksevad pl?ksub.. nagu ... suunatule relee aga h?sti kiiresti. (auto 98' 1.9TDI 66kw :D eriti ka ei liigu.. tippu pole ollagi eriti.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

?hel tuttaval oli katt nii umbes, et kohutav.
Vahetas ?ra ja uus hingamine masinal kohe.
enne seda oli ka k?ik v?imalikud asjad juba ?ra vahetanud.
Aga see tegi masina kohe selliseks ei aidanud masina taask?ivitamine.

Siin teemas siiski midagi muud.
Miski l?bi ja l?kkab mootori avarii resiimi.
Turbos see viga ei ole.
Turboga kas t??tab v?i mitte vahepealset varjanti nagu pole.

[Muudetud: 21-1-2009 puna1]

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

?hel kodanikul oli siin enam-v?hem sama seis ning viis masina diagnosti saksa-autosse. Seal pajatati midagi EGRklapist, et see ei funka ning, et ka turbo ?ler?hu klapp j??b aeg-ajalt kinni.

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

Klapp ise ei j?? kinni vaid muutuva geomeetriaga turbo labad j??vad kinni.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Aga milles see ?ldse avaldub, et need labad kinni on j??nud? Turbo ei rakendu nii ?kiliselt enam ja tegib rohkem turbo-viivitust kuna turbo ei saa p??rdeid ?les nii kiiresti? Kas seda labade hooba saab turbo k?ljes kapoti all katsuda ka, et kui liigub siis on korras?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Algselt postitas: puna1
Klapp ise ei j?? kinni vaid muutuva geomeetriaga turbo labad j??vad kinni.
Teatavasti 66kw mootoril pole muutuvaid geomeetria labasid.
Endal oli alguses WG klapp kinni. Sain lahti, aga siiski pidin rusikaga seda liigutama, kuna k?is kuradima raskelt. Peab see t?esti 1 s?rmega liigutades liikuma? :o
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Algselt postitas: tobimarg
Aga milles see ?ldse avaldub, et need labad kinni on j??nud? Turbo ei rakendu nii ?kiliselt enam ja tegib rohkem turbo-viivitust kuna turbo ei saa p??rdeid ?les nii kiiresti? Kas seda labade hooba saab turbo k?ljes kapoti all katsuda ka, et kui liigub siis on korras?
T?pselt nii.
Pikemalt sellest sulle PS kaudu;D

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Maadlen juba pikemat aega samade s?mptomitega.
Esimese vea ,mis leidsin oli turbo k?ljes olev vaakum klapp (Ingl.k.:Actuator, (eestikeelset nime ei tea),WG klapp on K03 turbol sisse ehitatud). Sellel oli see toru ,kuhu vaakumi voolik kinnitub, kinni roostetanud (puhastasin ?ra).
Vahetasin ?ra ka selle vaakumklapi juht klapi (N75), l?ks paremaks ,aga korda ei saanud.
N?ppisin ka pumba peal olevat k?tte katkestus klappi, sain ?le pika aja s?ita p?ris ?kilise masinaga, aga see kestis kuni j?rgmise k?ivituseni. Kahtlustan ,et hetkel veel viga selles k?tuse klapis. Hetkel ei saa selle vahetust endale lubada. Kui midagi muutub annan teada.

Lisan ka m?ned pildid:
Actuator
Pilt

Wastegate (sisemine)
Pilt

N75
Pilt

[Muudetud: 23-1-2009 Sommu]

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

Vigasi v?ib olla liiga palju, et keegi ennustamisega asja korda saaks.
Kuna siin oli juttu ka teistest masinatest siis tuli muutuva geomeetria jutt sisse.
Seda viga on ka paljudel teistel.

stoky78
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 15 Mär 2008, 12:53
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas stoky78 »

hmm.. ma ei tea kas aitab,aga mul enda 02. 1.9tdi hakkas ka kole uimaseks j??ma ja p??rded ei liikunud enam niih?sti ja. no nagu turbo oleks maganud. Siis ?kshommik l?ksin kooli koguaeg mingi 3,5k p??retega. p?rast seda oli j?lle vana hea 1.9tdi tagasi:P ?kki aitab.
Diesel power:)

GolfR32
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:39
Auto: Vw Passat B5.5 1,9 TDI
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GolfR32 »

Algselt postitas: golfr32
voolikuid sai kontrollitud ja need paistsid korras olevat
ja auto on imekobel eile ?htust saadik korras olnud ja pole enam j?ud ?ra kadunud . ei tea miks siis nii ..
Ei tea mis toimub .. aga auto on imekombel tollest ?htust saadik korras ja s?idab ideaalselt.:)

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Sellisel puhul on veaks ?ler?hk (over boost) ja kui aju seda r?hku muuta ei saa, siis aju l?hebki limp mode, st. ei anna k?tet peale. Vigadeks v?ivad olla : vaakumi leke, r?hu leke, vigane N75 klapp, MAP andur, vigane wastegate actuator. Viimane oli ka minul peavalu tekitajaks, viga oli selles, et korpus oli l?bi roostetanud ja tekkis vaakumi leke.
Andmed kehtivad 1,9 TDI 66KW ALH mootori puhul!

J?udu nuputamisel!

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas -TarMo- »

Kuidas saaks seda N75 klappi testida vms kas t??tab? wastegate actuatori juurde minevasse vaakum-voolikusse peab tekkima vaakum nagu ma aru saan.. l?hen tsekkan v?he. Intercooleri l?dvikust lekib ka ?li.

E: Tegu ikka 1.9TDI 66kW

[Muudetud: 8-2-2009 -TarMo-]
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

Vasta

Mine “Diislid”